העלאת תעריף מטפלת....

yael 1969

New member
העלאת תעריף מטפלת....

יש לנו מטפלת נפלאה שעובדת איתנו מהיום שהבנות נולדו. כולל כביסות, בישולים ונקיון בסיסי. הן ואנחנו מרוצים מאוד ממנה והיא מאיתנו. יחסים נפלאים וישירים. עד כה שילמנו לה 5,700 ש"ח עבור 9 שעות משרה (לפני ביטוח לאומי/נסיעות וכו') +35 ש"ח לכל שעה נוספת. לאחרונה ביקשה העלאה בטענה שבאזור (רמת השרון) נהוג לשלם הרבה מעבר. היא שמעה על 6,000 ש"ח עד 7,000 ש"ח לחודש. משיחות שלי עם אמהות לתאומים הבנתי כי התשלום הנוכחי הינו סביר +. לטענתה, נהוג תמיד לשלם פי 1.5 ממטפלת לילד אחד, כשלטענתה פה התעריף הוא 4,500 ש"ח ליחיד. זו לא היתה שיחה בסגנון של - "אם לא תשלמי אני מתפטרת".... אבל שיחה, שלה לא ציפיתי, אך שנועדה לבטא את תחושת חוסר ההוגנות מצידה. הייתי שמחה לשמוע מנסיונן של המתגוררות באזורי מה התעריף אותו הן משלמות או מה מקובל למיטב ידיעתן... ומאלו שאינן מתגוררות באזור, האם החישוב של 1.5 X מטפלת ליחיד, הוא התעריף הסביר?
 

גלית2006

New member
אני לא מאזורך, אבל התעריפים

כאן (בבאר שבע) לפחות לתק' לפני שנתיים היו: 11 ש"ח לשעה לטיפול בתינוק אחד, 18 ש"ח לטיפול בשניים. אבל זה לא העניין. יכול להיות, שאני לא בעניינים ולא מתמצאת במחירים במרכז, אבל זה נשמע לי המון
מה שאתם משלמים לה! חבל, שאם עד עכשיו היחסים היו ישרים, עכשיו היא מנסה "להוציא" מכם עוד. במשכורת כזו הייתי בשמחה עוד עושה חלונות, דלתות, תריסים ותקרה
 
היי יעל! לצערי לא מבינה בשכר של

מתפלות ברמת השרון,אבל רציתי להגיד לך, שנורא התגעגענו לנסיכות שלך,ושמזמן לא ראינו את התמונות שלהן. הרי,הן הכלות הפוטנציאליות של סתיו ואופק והייתי רוצה לראות אותן יותר
 

yael 1969

New member
משלוח מהסופר....

כן. את צודקת. הכלות הצניעו עצמן לאחרונה. אז לבקשת המחותנים, אני מצרפת תמונה מלפני שעתיים רגע אחרי שהמשלוח מהסופר הגיע והארגזים התרוקנו. עוקבת אחר החתנים העתידיים, רק לא זוכרת מה קבענו. סתיו למיכל או לנטע?
 
מדהימות הכלות שלנו../images/Emo189.gif../images/Emo189.gif

לי ממש לא חשוב,מי מהם מיועד למי.הם כבר יחליטו בעצמם,את תראי.... הנסיכות שלך יפיפיות,מקווה לראות אותן יותר.מי מהן מיכל ומי נטע?
 

hiraש

New member
ואיי איך גדלו המתוקות שלך

אני כמובן לא יודעת מי זו מי, בכל זאת פעם אחרונה שראיתי אותן הן היו פיציות קטנטנות אבל.. השמאלית (בכתום) מאוד דומה לך, לא?
 

yael 1969

New member
צודקת

אנחנו משפחה מאוד שוויונית: מיכל ותמר דומות לאבישי. עדי ונטע דומות לי. גם אני עוקבת מרחוק אחרי הנסיכות המקסימות שלך. ...
 
הי יעל

אני מכפר-סבא וראיינתי כמה מטפלות עם ניסיון של טיפול בתאומים והשכר שאת נותנת לה הוא הרבה יותר מהוגן. אחת המטפלות היתה עם ניסיון רצוף של טיפול בתאומים ב-15 שנה האחרונות והיא אמרה שהיא יודעת שהיא יקרה יחסית אבל זה בגלל הניסיון עתיר השנים שלה והיא ביקשה 5,500. השאר ביקשו כ-5,000. השאלה היא האם אתם מעוניינים לשלם יותר והאם אתם מסוגלים. אם אתם יכולים וחושבים שהיא שווה את העליה בשכר אז תנו לה אבל לי נשמע שהשכר שהיא מקבלת הוא מעולה. שיהיה לכם בהצלחה.
 

קרנוקה

New member
אצלי (רעננה)

המטפלת שמצאתי די יקרה אני משלמת לה 5500+נסיעות שזה יוצא בערך מה שאת משלמת, עבור 9 שעות ביום. בזמנו כשחיפשתי דרך סוכנויות מטפלות אמרו לי שבאזור שלי (רעננה) נהוג בין 5000 ל-6000.
 

yael 1969

New member
סוכנויות מטפלות?

יש לך טלפון של אחת הסוכנויות. באמת רעיון לשאול שם?
 
תחפשי טלפון של סוכנות בשם טוהר

אין לי כבר את המספר, אבל דרכם מצאתי את המטפלת שהיתה איתי בהתחלה, הם עוסקים בהכל- מטפלות, אופר, וכד', וקיבלתי עליהם המלצות מכל העולם, אז נשמע לי שהם המובילים באיזור ושולטים בנושא משכורות... לסוכנת שהמליצו לי ושאכן עזרה לי מאד קראו שושן, תבקשי אותה אולי. הם יושבים בפרוייקט המשתלה ליד צהלה נדמה לי (לא הייתי שם, תיקשרנו רק בטלפון).
 

קרנוקה

New member
איבדתי את הטלפונים אבל תחפשי לפי שם

1. מטפלא - איריס 2. kids - לימור
 

נועה0908

New member
מטפלת

היי, אני מאיזור הרצליה ועד לפני חודש שילמת לה 5000 ש"ח (לפני ביטוח לאומי) והחודש העלתי לה ל-5500. היא אצלנו כבר 3 שנים מעולה וגם עושה עבודות בית קלות לא ניקיון. נשמע הוגן מה שאת משלמת לה אבל גם אני שמעתי לאחרונה שבאיזור כבר נהוג לשלם כ-6000 לטיפול בתאומים. נראה לי שאם היא טובה ולא העלת לה את השכר מאז שהתחילה לעבוד אצלך, ואת רוצה שהיא תישאר וגם תיהיה מרוצה אז כנראה שתצטרכי להעלות לה את השכר. בהצלחה
 
וואו, זה נורא יקר- חשבתן אולי על

הבאת אופר שתגור אצלכם בבית? נראה לי שזה צריך לעלות בערך אותו דבר או אולי אפילו קצת פחות כי אתן מממנים לה את המגורים והכלכלה.היתרון בכך הוא שהיא יכולה לעזור עם הילדים בכל שעות היממה וגם לטפל במשק הבית. כמובן שיש חיסרון בכך שתהיה לכ מישהי זרה בבית. מה דעתכן? אני עכשיו רק בשבוע 17 אבל כבר התחלנו לחשוב איך מתארגנים כלכלית לבואם של התאומים וזה כולל גם כמובן הוצאות עבור מטפלת. לפי הסכומים שרצים כאן, החישוב צריך להיות הוצאה של בערך 6,500 ש"ח לחודש (אני מחשיבה כבר גם את הביטוח לאומי ואת האוכל של הילדים והמטפלת). האם החישוב שלי נכון? (זה כמובן לא כולל את הוצאות החשמל אשר יגדלו מעצם העובדה שמישהו ישהה בבית במשך כל היום). אני אמנם גרה במודיעין, ואין לי מושג כמה משלמים פה על תאומים אבל אני מניחה שזה בערך אותו דבר. אם למשהי יש מושג כמה משלמים במודיעין, אני אשמח לשמוע.
 
אם בזמנו הייתי מוצאת אופר הייתי

לוקחת, לדעתי זה יותר כלכלי ונותן מענה הרבה יותר טוב. הבעיה שלאופר אין מה לחפש באיזורים כמו מודיעין או שואבה (איפה שגרנו), גם ישראליות וגם זרות (לא חוקיות גם, הכל בדקנו...), רוצות לגור במרכז, עם נגישות לעיר הגדולה ובילויים, ולא באיזה חור בלי צעירים בליינים... ויש הרבה יותר ביקוש מהיצע מסתבר, אז אנחנו ראיינו כמה פיליפיניות וכמה ישראליות, ואף אחת לא רצתה לבוא, זה היה ממש מעליב
אם תמצאו מישהי שמוכנה, עדיף בעיני. שווה שיהיה מישהו זר, לפחות בחודשים או שנה ראשונה, בדר"כ אנשים מחזיקים אותה שנה- שנה וחצי כמה ששמעתי, ואז מעדיפים להסתדר בלי. אני הייתי מוכנה בהתחלה שיגורו לי בתוך המיטה אם יעזרו לי, מה אכפת לי פרטיות, העיקר שיהיה מי שיעזור... ומטפלת זה רק לשעות מסוימות, אבל היממה לא נגמרת אחרי ארבע או שש
 

infusion

New member
אופר לא יכולה לעבוד 24 שעות ביממה

היא צריכה גם לנוח, לישון. מכיוון שבכל מקרה נדרש להגדיר שעות מוגבלות, אז עדיף שבשעות שהיא לא עוזרת שהיא לא תהיה בבית ולא תפריע לנוחות של בני הבית. אם ניתן להלין אותה במקום נפרד אז זה אפשרי. היתה לנו אופר למשך חודש אחד בהתחלה ולנו זה לא התאים. אצלינו היה לה חדר בתוך הבית ליד החדר של הילדים. זה מנע מאיתנו להסתובב בחופשיות בבית. אי אפשר לסגור את דלת חדר השינה כי צריך לשמוע את הילדים אבל גם אי אפשר להשאיר פתוח כשיש מישהו זר בבית. אז בהתחלה הילדים היו איתנו בחדר ואז שנינו לא הצלחנו לישון. אחר כך לקחתי מטפלת במשרה מלאה. אם ניר חזר מאוחר מאוד או יצא לחול או מילואים היא היתה נשארת יותר שעות ועוזרת לי. בחדר שהתפנה יכולתי להלין את אחותי או אבא שלי שבאו לעיתים לעזור. היא ישנה בביתה וחזרה בבוקר רעננה ומלאת אנרגיות לאחר שינה רגועה בביתה השקט. לעיתים רחוקות היא נשארה לישון אצלי כשניר לא היה בבית. זה התברר כלא יעיל כי אחר כך כל היום היא היתה נטולת אנרגיות. מגיל שנה בערך היא עברה לעבוד רק בשעות בהן הייתי בעבודה.
 

liat3374

New member
אז כמה משלמים........

למטפלת כשהאמא בבית?. (מה שביררנו עד כה 20-25 ש"ח לשעה), כי אנחנו עכשיו מחפשים בנרות. אני מהוד השרון. ליאת , אמא של יונתן ואיתמר.
 

קרנוקה

New member
לידיעתי מה שנהוג זה 25

אלא אם כן מדובר בילדה מתחת לגיל 18, לי יש אחת כזו ששילמתי לה 20 לשעה, אבל לכל שאר העוזרים (ויש כמה) אני משלמת 25לשעה. אם אני לא טועה נהוג 30 לשעה אם היא לבד עם התאומים.
 
אצלנו (הוד השרון)

שילמנו לה עד החודש 5500 על 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע. 25 שקלים על כל שעה נוספת. בגלל שהיא כזו מדהימה ועברו שלושה חודשים, רצינו לתת לה הרגשה טובה אז העלינו לה את המשכורת ל-6000. אני יודעת שזה קצת הרבה, אבל הבנתי שככה משמלים ממילא באיוזר ורציתי לתת לה להרגיש שאנחנו מאד מרוצים. בקיצור - נשמע סביר מה שאת משלמת.
 
למעלה