העמותה לנטוריזם וספנסר טוניק - לשתף פעולה?

קוואנט

New member
העמותה לנטוריזם וספנסר טוניק - לשתף פעולה?

ספנסר טוניק יגיע באפריל לחפש אתרי צילום ובספטמבר יבוא לצלם את אחד מצילומיו המפורסמים בארץ הקודש. מה לדעתכן/ם הקהילה הנטוריסטית, ובראשה העמותה הישראלית לנטוריזם, צריכה לעשות עם זה? האם יש מקום לנסות להרחיב את העמותה לאור יחסי הציבור הרחבים שיהיו לצילומים? ואם כן, איך ננצל את האירוע כדי להכפיל ולשלש את משתתפי הפעילויות? דוגמה אחת ספציפית יכולה להיות מסיבה במסגרת התארגנות "ספנסר טוניק שם את ישראל על המפה" שתתקיים ב- 16.3.10. יהיו שם עשרות, אם לא מאות אנשים שמתעניינים בנושא, ויכולים להוות תוספת נאה לפעילות הנטוריסטית הקבועה. איך לדתעכן/ם אפשר למנף את הפעילות הזו?
 

tamirzak1

New member
מאחר שאין קשר בין צילומיו של טוניק לבין נטורי

נטוריזם, אין צורך לשיתוף פעולה בין העמותה לבין צילומי האומנות שלו. מה שכן ניתן לעשות שם זה לחלק חומר הסברתי על העמותה לכל העירומיסטים שיגיעו ,כי מאחר שאין להם בעיה להסיר את לבושם בפומבי ,יתכן שיהיו מעוניינים להמשיך להגיע לארועים עירומיסטים של העמותה. מצד שני לצילומי עירום קבוצתי שהיו לפני מספר שנים (ושהשתתפתי בהם) היו רק כמה עשרות אנשים. מעניין יהיה לראות האם יצליח טוניק להביא אלפים לצילומים כאלה בארצינו (שכל אחד מכיר את השני ,כמעט). פשוט מצליח להביא כמה מאות , בארוע הספא הגדול האחרון,כנ"ל , במתחם העירום בבומבמלה אפילו לא מאה (ורובם נכנסים כדי להציץ ולא באמת כדי להיות נודיסט). פשוט לא נראה לי שיגיעו למספר 4 סיפרתי. ואני מאוד מקווה שאני אטעה. ובכל מקרה,אם זה לא ייפול על עבודה ,גם אני אהיה שם.
 

קוואנט

New member
אני דווקא סבור...

שגם אם אין קשר ישיר, נראה לי שהצלחת הצילומים היא מטרה ראשונה במעלה של הקהילה הנטוריסטית. אם התגובה אל הצילומים וההפקה כולה תהיה חיובית, אנשים יראו את העירום לא כמשהו מאיים, אלא כתחביב לא מזיק, שאפשר לחיות איתו, אפילו בישראל הצפופה מדי. בנוסף, וזה משהו נכון מאוד שאמרת, יש שם פוטנציאל להרחבת הקהילה בסדר גודל ניכר למדי, ונראה לי שיהיה חבל אם לא נשתמש בו...
 

tamirzak1

New member
ובינינו - כמה חברים/ידידים מהעמותה כבר יסכימו

ללכת ולהצטלם שם? גם ככה רובם מפחדים ממצלמות...
כמו שכתבתי , רק פירסום והסבר עלינו ,יכול להגדיל את הקהילה , בקרב אלה שרוצים אך לא יודעים איך...
 

קוואנט

New member
שם דווקא אין בעיית מצלמות...

תמיד אפשר לבקש להיות בחלק האחורי והבלתי מזוהה של התמונות
זה קצת ללכת בלי (הזיהוי) ולהיות עם (העירום).
 
למעלה