הערב בארה"ב: פרק פתיחת העונה העשירית של "מחשבות פליליות"

הערב בארה"ב: פרק פתיחת העונה העשירית של "מחשבות פליליות"

הערב (רביעי, 1 באוקטובר) בשעה 21:00 ישודר בארה"ב, ברשת CBS פרק פתיחת העונה העשירית של הסדרה "מחשבות פליליות".
הפרק ישודר אצלנו ביום שלישי, 28 באוקטובר 2014 בשעה 22:00.


פרטים על הפרק:
שם הפרק: "X"
תקציר הפרק: ג'ניפר לאב יואיט ("הלוחשת לרוחות") מצטרפת ליחידה לחקר התנהגות של ה-FBI בתפקיד קייט קאלאהן - סוכנת חשאית המסייעת בפיתרון סדרת מעשי רצח, שהסתיימו בהשחתת גופות הקורבנות, במידה כזאת, שהם בלתי ניתנים לזיהוי.
בפרק מתארח קר סמית', שגילם את ג'ק מקפי בסדרה "דוסון קריק".
 

LeAnnDylan

Well-known member
פרק ראשון!!

לא חשבתי שאהיה הראשונה להגיב לפרק, אבל אני כבר כאן, וצפיתי אז יאללה שיהיה.
קודם כל אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את הסדרה ומבין כל סדרות הסתיו שמתחילות עכשיו, זו הסדרה שהכי חיכיתי לה.
וכיוון שאני סנילית ממש, אני תמיד נוטה להדחיק כל מה שקרה בעונות הקודמות, ואם אין בתחילת הפרק תקציר של מה היה בפרקים הקודמים אין שום סיכוי שאזכור. ולפעמים גם עם התקציר הזה אני לא באמת זוכרת מה היה
לכן כשהתחלתי לצפות בפרק הזה לא באמת הבנתי לאן נעלמה בלייק.
ואני עדין לא באמת זוכרת מה קרה לדמות שלה. הלפ?
בכל אופן, איך שראיתי בפרסומים של הסדרה בפייסבוק שג'ניפר לאב יואיט תצטרף לקאסט, לא ממש התלהבתי. אומנם אין לי משהו נגד השחקנית ופעם לפני מיליוני שנה, מאוד אהבתי אותה בשולחן לחמישה ובאני יודע מה עשית בקיץ האחרון (אחח, זכרות מימי כיתה ו' העליזים
) אבל היא לא הרגישה לי נכונה לקאסט הזה. והאמת היא שגם לאחר צפייה בפרק ולמרות שניסו לגרום לדמות שלה להיות סופר חביבה [ כולל באק-אנד-פורת'ים עם גרסיה על פילים בסוודר/חתולים בצמרת/קרפדות עם סינר] עדין היא לא הרגישה לגמרי שלמה.
זה הרגיש כאילו ממש מנסים להכניס לנו שהיא הייתה שם כל הזמן וזה הכי טבעי בעולם שהיא תצטרף, כך גם בשיחות שלהם במטוס, היא פתאום קופצת למים ואני בתור צופה חושבת לעצמי הלו, קחי צעד אחורה, תני למומחים לדבר

זה גם הרגיש שזמן המסך שלה בא על חשבון זמן המסך של ג'יי ג'יי וזה לגמרי לא מקובל


בכל אופן, לענייננו.
העלילה של הפרק הייתה ממש מוצלחת. אני תמיד תוהה לעצמי מאיפה לעזאזל הם מביאים את כל הסיפורים האלה. ולמרות שכבר מרגיש לי כאילו היה סיפור על סחר באנשים/איברים בסדרה, הסניליות שלה לא באמת מאפשרת לי לאמת את החשד הזה.
קר סמית' כל כך הזדקן! הוא באמת נראה ככה היום או שהאפירו אותו בשביל הפרק? כי אם ככה הוא נראה, זה רע. יש אנשים שלא מתבגרים בחן (unlike הוצ'נר אהובי
).
ומה הקטע בכלל להביא את כל הקאסט של דוסון קריק לתוכנית? אף פעם זו לא הייתה תוכנית מוצלחת במיוחד
ואם כבר פליטי קאסט משם, לפחות שיביאו את אבי מורגן. היא היחידה שבאמת אהבתי משם

נראה שאנחנו הולכים להתעסק עם העלילה הזו עוד כמה פרקים. מענין אם יהיה לזה המשך בפרק הבא או שכרגיל נזכה להמשך איפשהו באמצע העונה שאנשים סנילים כמוני כבר שוכחים מה היה.
אגב, רוב ההודעה שלי הייתה שיטחית לחלוטין לכן עוד קצת שטחיות לא תזיק, אז- מה לעזאזל עובר על השיער של ריד? אחרי 9 עונות כבר מצינו את כל ה-bad-hair-day פייז הזה, הגיע הזמן שיעשו איתו משהו.
טוב עוד שניה נכנס כיפור אז אני אפסיק לחפור עכשיו, אבל בהחלט אקפוץ לכאן מידי פעם במהלך העונה
 
נתוני צפייה טובים לפרק פתיחת העונה

בפרק פתיחת העונה העשירית של הסדרה "מחשבות פליליות", צפו 11.65 מיליון צופים ואחוזנ הצפייה בקרב החתך הדמוגרפי של גילאי 18-49 עמדו על 2.7% צפייה.
בקרב כלל הצופים מדובר בעלייה לעומת פרק פתיחת העונה התשיעית - בו צפו 11.27 מיליון צופים, אם כי בקרב החתך הדמוגרפי של גילאי 18-49 מדובר על ירידה של עשירית האחוז.
 
למעלה