הערה כללית לכל נציגי השירות הטלפוניים,בכל חברה שהיא

  • פותח הנושא amybr
  • פורסם בתאריך

amybr

New member
הרבה פעמים,כאשר אני פונה למוקדי שירות,אני נתקל בתופעה שמעצבנת אותי מאוד: כאשר נציגי השירות מבצעים כל מיני בדיקות הקשורות ללקוח,הם נוטים להחזיק את הלקוח על הקו. לפעמים יש איזו מוסיקה,ולפעמים זה יותר גרוע-הם שמים את הלקוח על "השתק", ואז הלקוח לא שומע כלום במשך המון זמן,וחושב שהשיחה נותקה. אז לגבי ההחזקה של הלקוח על הקו,זה בכלל לא שירותי. תחשבו על הלקוח: הוא לא יכול לשבת שעות על הטלפון רק כדי לטפל בבעייה שלו,יש לו עוד עיסוקים. לפעמים הוא גם צריך את הטלפון שלו,ואתם "משביתים" לו את הטלפון,לעיתים להרבה זמן. זה גם מעצבן מאוד. כשאתם פונים לאיזשהו מוקד, אתם לא מתעצבנים כשעושים לכם את זה? ותזכרו שמי שיצטרך להתמודד עם הלקוח הזועם זה אתם. אז אם אתם רואים שהטיפול בתלונתו של הלקוח אורך זמן,אימרו ללקוח:"אנחנו נחזור אליך",וחיזרו אליו אח"כ עם התשובה. זה מה שאני הייתי עושה כשאני הייתי נציג שירות,כך שהדבר אפשרי
 
למעלה