הערה על CSI NY

הדמר

New member
הערה על CSI NY

מאק הפך לדעתי ליותר מדי סופרמן (אני לא מדברת על פרקים שעדיין לא נצפו) הוא כאילו אחד שיודע הכל והכל מצליח לו, הגעתי למחשבה הזו בעקבות הפרק האחרון ששודר בארץ (4X15אם אני לא טועה), שבו הוא רדף אחרי רוצחת הצליח לקפוץ מעל גגות הם ירו אחד לשני הוא לא נפגע אבל פגע, הצליח להוציא ממנה הודאה ברצח...
 
חחחח כן זה באמת קצת הזוי

גם הוריישיו חושב את עצמו יותר מידי. וגם בכלל כל הקטע של לפתור חקירות בתוך 24 שעות הזוי מאוד.
 

הדמר

New member
פתירת החקירות היא לא 24 שעות בהכרח

קודם כל רואים את זה שלא פעם היש 2 פרקים ויותר אבל גם בתוך הפרק עצמו הם באים והולכים מחליפים בגדים וניתן להבין שלא הכל נפתר באותו יום.
 
זה שהם מחליפים בגדים לא אומר כלום

כמה פעמים אני שומעת את המשפט "היום בבוקר היה רצח" בסוף הפרק ואז הרוצח מודה. כן, כל היום לקח לפתור את זה. תשימי לב לזה, זו לא פעם ראשונה. יש כמה פרקים שלא הכל נפתר באותו יום, אבל קטן לעומת האחרים.
 
לאא../images/Emo6.gif

בשיעור כזה הייתי שקטה והכל ואז פתאום התנהלה שיחה על גברים ג'ינג'ים ואז מישהו זרק דוגמא של ההוא מCSI, ואז המורה אמרה :" איכ לא מה פתאום" אז אני כזה צועקת:" מה ! בטח שהוא חתיך!!!
"
 

haifaboy

New member
זו סדרת טלוויזה וקחו אותה בפרורפורציות האלה

תפסיקו לחפש פגמים , תהנו ממנה איך שהיא וזהו . עוד דוגמא שאני יכול לתת היא בסדר במיאמי , יש שם בחדרי המחלקה חדר שמכיל מסך מיוחד שקוף עם 3 חלקים שמקרין את התמונה על האוויר או קיר . מין הולוגרמה כזאת . אני לא יודע כמה זה מתאים למציאות אבל האמת זה גם לא חשבו הרבה , העיקר להנות מהסידרה עצמה ..
 
למעלה