הפודקאסטים של "עושים היסטוריה" יעלו ל VOD של סלקוםTV

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
מהפכת הפודקאסטים מגיעה למסך הטלוויזיה

לראשונה בישראל, סלקום tv תשדר פודקאסטים ישירות על גבי מסך הטלוויזיה הביתי

עולם הפודקאסטים, שצובר פופולריות הולכת וגוברת ונהנה מזינוק אדיר, הפך לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו. אנו מאזינים להם בנסיעה ברכב, בחופשה, בטיולים ותוך כדי פעילות ספורטיבית, ומעתה – גם על המסך הביתי

שיתוף פעולה של סלקום tv עם רשת הפודקאסטים המובילה "עושים היסטוריה" יביא לצופים את מיטב הפודקאסטים ובמגוון תחומים, אל מסך הטלוויזיה בבית, ללא עלות

היסטוריה, פוליטיקה, אקטואליה, כלכלה, טכנולוגיה, הורות, יחסים, ילדים, קולינריה, בישול, רפואה, תנ"ך, נדל"ן ועוד, והכל – מוצע בחינם, ללא עלות, ולהאזנה חופשית לא הגבלה

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv: "הפודקאסטים נהנים מזינוק אדיר והולכים ותופסים נתח מצריכת המדיה שלנו. האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים."

עוד הוסיפה הילי חורב: "בחירת התכנים בסלקום tv הינה חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח, ומתנהלת תוך בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן המשתנים ותוך הקפדה על פיתוח של הצע תוכן חדשני, עדכני, ורלוונטי ללקוחותינו. סלקום tv תמשיך להביא לצופים בישראל את הצעת התוכן הטובה והמשתלמת ביותר."

כל הפודקאסטים יופיעו בקטלוג ה-VOD של סלקום tv תחת קטגוריית "דוקו והעשרה" ויהיו זמינים להאזנה בכל עת, כאשר בכל שבוע יגדל היצע הפודקאסטים.

הפודקאסטים ("הסכתים") הפכו לאחד הטרנדים החמים בתקופה האחרונה, והם צוברים תאוצה ופופולריות רבה, גם בישראל. הפודקאסטים, חלקם הפכו לקאלט, כבר יצאו מאזור הנישה והפכו יותר ויותר למיינסטרים ולתופעה תרבותית חוצת קהלים, תוך שהם פורצים לתקשורת המקוונת ומציעים העשרה במגוון נושאים ועולמות תוכן.

רן לוי, סופר, והעורך הראשי של רשת הפודקאסטים" עושים היסטוריה": "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם סלקום tv הזדמנות מעולה להנגיש מדיום ייחודי זה, המחליף הלכה למעשה את הרדיו, לצופי ומשתמשי סלקום tv, כך שהפודקאסט יהפוך למדיה זמינה במרכז הבידור הביתי. אנו מפיקים תכנים איכותיים ומרחיבי דעת שונים, ואך טבעי לנו לחבור ולשתף פעולה עם סלקום tv, ששמה לה הצעות ערך איכותיות וחדשניות לצופיה, כיעד מרכזי."

מסקר של יפעת מידע תקשורתי עולה, כי 25%-30% מהאוכלוסיה מאזינים לפודקאסטים, בחתך גילאים 18-55, כאשר הנושאים המואזנים ביותר הם מתחום המדע, הטכנולוגיה, ההיסטוריה, התרבות, הכלכלה והשיפור העצמי.

80% מאזינים לפודקאסט באמצעות המובייל, ובעיקר בזמן הנסיעה ברכב/תחבורה ציבורית, פעילות ספורטיבית וניקוי הבית. סה"כ יש בישראל כ-600-800 פודקאסטים,

רשת הפודקאסטים "עושים היסטוריה" https://www.osimhistoria.com/ כוללת מגוון רחב של פודקאסטים במגוון נושאי ליבה, ובהם היסטוריה, מדע, טכנולוגיה, שיווק, ספורט, פוליטיקה, טיולים, רפואה, קולינריה, יחסים, הורות ועוד, כאשר בכל פודקאסט מספר משתנה של פרקים.

בין הפודקאסטים מבית "רשת עושים היסטוריה" שיעלו לסלקום tv:

עושים היסטוריה – פודקאסט על מדע, טכנולוגיה והיסטוריה, בהגשת רן לוי.

עושים ברדק – עושים ברדק הוא פודקאסט לא צפוי בדיוק כמו המארחים שלו. מתוך הרחובות המהבילים של תל אביב, אסף וינקלר ודור ברק, הולכים לתת את דעתם על הכל! ממוזיקה, קומדיה, מערכות יחסים, ועד לתרבות הפופ, פוליטיקה ואקטואליה של הארץ והעולם. הכל על השולחן לניתוח, ואין פרות קדושות. אבל אל תשכחו לקחת את מה שאתם שומעים בערבון מוגבל, כי בעוד שנקודות המבט שלהם לעיתים עלולה להישמע מבריקה וגאונית, באותה הנשימה היא יכולה גם להיות אידיוטיות לחלוטין.

עושות הורות – שירי בכר, מנחת הורים, ונני פינקלשטיין, יוצרת תוכן, בפודקאסט אותנטי ושנון על אתגרי ההורות והכלים המעשיים שכדאי להכיר, עבורנו, ובעיקר עבור הילדים שלנו.

התשובה – דורון פישלר נותן תשובות לשאלות הקטנות והגדולות, הטיפשיות והמחוכמות, המוזרות והמרתקות של החיים.

עושים תנ"ך – פודקאסט על ההיסטוריה של התנ"ך והמזרח הקדום, עם יותם שטיינמן. מסע היסטורי אל תקופת המקרא.

יחסינו לאן – פאולה וליאון רוזנברג מגישים פודקאסט שמציף ומתמודד עם השאלות הכי קשות שיש סביב יחסים. אף מילה על ילדים, הורות וחינוך – רק על מה שביניכם.

עושים נדל"ן – פודקאסט בהגשתו של חגי גולן, המוקדש לכל מה שחם בתחום הנדל"ן.

עושים רפואה – פודקאסט על כל מה שקשור ברפואה וגוף האדם, מבית רשת עושים היסטוריה. מגישים: ד"ר יובל בלוך ועידן כהן.

עושים טכנולוגיה – ד"ר יובל דרור, מרצה, סופר וחוקר בתחום של סוציולוגיה של טכנולוגיה, מגיש פודקאסט חכם ומעמיק על טכנולוגיה, אנשים ומה שביניהם.

כשבגרוש היה חור – הפודקאסט שבוחן את ההיסטוריה דרך החור שבגרוש, ההיסטוריה מלאה סיפורים בהם כלכלה וכסף הם השחקנים הראשיים. הצטרפו אלי למסע בזמן אל הסיפורים המדהימים האלה. מגיש: רועי גרון.

עושים תוכנה – חן פלדמן ועמית בן דור מגישים פודקאסט שמטרתו ללמד, לספר סיפורים של הצלחות, כישלונות, אתגרים ובעיקר לשים דגש על מה שמתכנתים מתחילת דרכם ועד לוותיקים בתחום רוצים לדעת, לשמוע ולקבל השראה ממנו.

עושים חשבון – ליאור תבורי, כלכלן ובלוגר ואטילה שומפלבי, עיתונאי ופרשן פוליטי, מנתחים מדי פרק יחד עם מיטב המומחים, את האירועים שמניעים את הכלכלה בארץ ובעולם.

עושים פוליטיקה – פודקאסט על מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הישראלית: דפנה ליאל צוללת לעומק הנושאים העומדים במרכז הפוליטיקה הישראלית, בעזרת פוליטיקאים, פקידי ממשל ואנשי מקצוע.

עושים כותרות – פודקאסט משותף של Ynet ורשת "עושים היסטוריה" – פורמט חדש בו הכותרות הבוערות הופכות לפודקאסט קצר שנותן תוכן נוסף לחדשות.

עושים רכב – סיפורים מרתקים על העבר, ההווה והעתיד של כל מה שנוסע על גלגלים. מגיש: בועז קורפל, עיתונאי רכב, פרשן ושדרן ספורט מוטורי.

עושים טיול – סיפורי טיול מרתקים במקומות קסומים בכל רחבי העולם, והמלצות על מקומות מרתקים לטייל בהם, פינות חמד חבויות ומעיינות נסתרים, מגישה: עינב לנדאו.
 
למעלה