הפורום עומד להסגר כנראה בקרוב

22ק ו ס ם

New member
הפורום עומד להסגר כנראה בקרוב

מערכת תפוז פרסמה הודעה בפורום משוב: גולשים יקרים, בהמשך להודעות קודמות שפרסמנו, המערכת הטכנולוגית של תפוז אנשים אשר שימשה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ואינה ניתנת עוד להמשך תחזוקה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו פועלים להעלאת אתר חדש אשר יחליף את האתר הנוכחי. באתר החדש של תפוז, מתוכננים להיות פורומים ובלוגים נבחרים בלבד. כל יתר המדורים באתר לרבות קומונות, HIT, עולמות, Flix וכיוב' לא יישמרו. בימים אלו אנו מתחילים להעביר באופן מדורג את הפורומים למערכת החדשה במקביל לייבוא תכנים ישנים לתוך הפורומים. לאחר השלמת המעבר האתר הישן ירד מהאוויר ובמקומו יופיע האתר החדש. מי שמבקש לשמר תכנים שפרסם באתר מתבקש לגבותם. בברכה, הנהלת תפוז אנשים לא נראה לי שהפורום הזה, עם מעט הפעילות שיש בו, ישמר, אז תהיו מוכנים נפשית ואם חשוב לכם לשמור הודעות חשובות, זה הזמן.
 

אור302

New member
אולי נעביר להם בקשה קולקטיבית.

ייאמר לזכותו של תפוז שגם הפורמט הזה של הפורום (למעט שליחת הודעות כפולה ומשולשת לעתים) עובד יפה ונעים לעין. ישנם לא מעט אתרים אחרים שאפשר לפתוח בהם פורום, אבל לחלקם יש פורמט שממש צורם את העין.
 

22ק ו ס ם

New member
אני אוהב את התמימות שלך

אתה חושב שבקשה קולקטיבית תעזור? זה אתר מסחרי ובטח ישאירו רק את הפורומים הכי פעילים. האמת היא שלפורומים פה יש באמת את הממשק הכי נקי אבל הוא מלא באגים וכבר שנים מזניחים אותו. גם כל הקונספט של פורומים כאלו בירידה בעולם וחבל האמת.
 
חבל מאוד!

הפורום הזה כל כך משמעותי בחיי מאז שהתחלתי את התואר השני, אני דווקא אשמח לנסות לשדל את תפוז להעביר אותו לפורמט החדש - יש בו שימוש ותועלת, הממשק שלו נוח מאוד והפשטות שלו מונעת תגובות מיותרות, קשקושים והסחות דעת. שלא לדבר על יתרון האנונימיות שלדעתי תורם מאוד לעומק וכנות הדיון כאן. אתגעגע אליכם.
 

22ק ו ס ם

New member
אני מקווה שישאר אבל לא יודע מה הקריטריונים שלהם

הם גם מאוד חשאיים בקשר למה שקורה מה שגורם לי לחשוב שהם יורידו את השאלטר בפתאומיות. תמיד אפשר לפתוח קבוצה בפייסבוק אבל זה לא אותו הדבר (וגם לא אנונימי).
 

אור302

New member
אם לא נעשה זאת כרגע, ברגע שיסגרו, כבר לא יהיה קשר בינינו

צריך איכשהו לאסוף פרטים, מה שיהיה קשה אנונימית. מעניין. דווקא אתגר טכנולוגי.
 

אור302

New member
מדוע הם מתעקשים ליבא גם חומרים ישנים של הפורומים?

שימחקו את הארכיון אם זה מה שמסבך להם את הפעילות.
 

22ק ו ס ם

New member
יש אנשים שקשורים למה שפעם כתבו

וזה גם מאפשר להפנות לדברים שנכתבו בעבר, אבל כן, אפשר למחוק אותם ולא יקרה כלום.
 
למעלה