הפילוספיה שלי למיגנוט

yes21212

New member
הפילוספיה שלי למיגנוט

כתבתי את זה בפורום של דימיון מודרך ונלפ, וחשבתי שזה יכול להתאים גם לפה. קודם כל ידוע שכולם מוחברים דרך חלקיקים, ותזוזה במקום אחד על היקום משפיעה על נקודה אחרת. אפשר להסיק ולהגיד שגם למחשבות יש מסה מנטלית ולכן הם יכולים להשפיעה על מחשבות(חלקיקים דברים שלובשים צורה). אז השאלה שנותרה פתוחה היא לא אם אפשר למגנט אלא איך עושים את זה נכון. התשובה שלי בפשטות היא, מגנוט מצריך להתאים את עצמך לאחר שזה נחשב עבורי גורם משיכה, לעומת ניסיון להתאים את האחר לעצמך, שזה עובד בדרך השלילה לחיוב. לפעמים יהיו לנו ניגודים חסמים שנצטרך לוותר ולשנות אותם באישיותנו המנטלית בכדיי שתיהיה משיכה. מכיוון שהמוח עובד בדרך של אסוציציות, בתור תרגול או התחלה של מגנוט ננסה לחשוב כמו האסוציציות של האחר, ניצור התאמה בין האחר לביננו. עכשיו זה לא מספיק ליצור התאמה (משיכה מנטלית) יש לדמיין הליכה דימיונית לעבר המטרה, והכי חשוב לשאול את אותו מושא חפצנו שאלות מנטליות בראש שלנו ולא פנים אל פנים, "האם הוא מעוניין בקשר" "האם הוא מאמין בערכים משותפים". ההסבר לרעיון השאלה הוא שהמוח עובד במחשבות, ושאלות מניבות מחשבות. לא נוכל להכניס למישהו אסוציציה מכיוון שהוא ה"היוצר" אבל בהחלט ניתן להכניס שאלה דימיונית. אשמח לקבל הערות והארות בנושא הפילוספי הזה.
 

ינוקא1

New member
מיגנוט כזה שווה לכישוף ויביא סבל.

המיגנוט האמיתי בא דווקא כאשר לא ממגנטים. כאשר יש לנו ביטחון ואמונה שמשהו נכון ואמיתי וזה מהדהד עם עומק הוויתינו כדבר נכון. המגנוט האמיתי מגיע כאשר אתה מבין ש : "את מה ששלך לא יקחו ממך , ומה שיקחו ממך איננו שלך". כאשר אתה מסתובב בעולם בוטח ומאמין בזה שהקב"ה מספק לך את כל צרכיך בדיוק בעת ובזמן הנכונים. לא רגע לפני ולא רגע אחרי. בהצלחה.
 
זה סוג של כישוף אבל

אני בעד. גם ככה אנחנו מפעילים את בלי לשים לב אז עדיף לכוון את זה. כן יש קווים אדומים אני מניחה אבל סך הכל לא נראה לי רע. חוץ מזה שכאתה מאמין נניח שאתה תסתדר עם האדם הזה ושיהיה לכם קשר טוב זה מגדיל את הסיכוי בגלל המחשבות שלך. כמוןב שאני נגד לאלץ מישהו מחשבתית אבל לחשוב חיובי זה תמיד טוב:)
 

yes21212

New member
לא מסכים איתך, זה לא כישוף ולא מאגיה

מדובר על התאמה ועל חבירה לאלמנטים מושתפים, בעוד כישוף מתמקד בלקחת, והחזרים קארמתיים. העיקרון המנחה אותנו במיגנוט שלי, הוא שבמקום להתמקד בעצמך אתה מסתכל על האחר ויוצר התאמה בכל אספקט. אתה כתבתה משהו דומה ציטוט "אתה מסתובב בעולם בוטח ומאמין בזה שהקב"ה מספק לך את כל צרכיך בדיוק " זה דוגמה למיגנוט לא מדויק מהכיוון של האחר. אני רוצה להתייחס למילה "צרכיך" רק אתה יכול להגדיר אותם ולכן המיגנוט של חזק מאוד אבל חסר.
 
למעלה