הפלה בציטוטק שבוע 6

mevugeret1975

New member
הפלה בציטוטק שבוע 6

מתנצלת מראש על השאלה.
בת שלי (19) עוברת מחר הפלה בציטוטק. איך עדיף לקחת את הכדור-דרך הפה, ווגינאלי או מתחת ללשון? אתמול לקחה מפיג׳ין. היא (ואני) בלחץ נוראי כי קראנו דברים איומים על ציטוטק. בבית חולים אמרו שתקח מתחת ללשון (כי זה הריון תקין כנראה). מהקריאה הבנתי שאם לוקחים מתחת ללשון-זה אופן הכי נורא ואיום מבחינת התופעות לוואי. היא ממש מפוחדת מכל הקריאה באינטרנת וכבר אמרה שגגרתי אותה ל תם סבל עם ציטוטק ועדיף היה גרידה. בנוסף לכל יש לה מחלה אוטוימונית של כבד, יש לה כבר בחילות חזקות מכדור הראשון (מפיג׳ין).
אשמח לכל טיפים שיעזרו לבת שלי לעבור את ההפלה בכמה שפחות נזק וסבל.
 
סביר להניח ששירה תמחק את ההודעה שלך בקרוב

הפורום מיועד להפלות של הריונות רצויים.
בכל זאת מגיבה, כי ברור לי שהבת שלך במצוקה.

עברתי 2 הפלות ציטוטק של הריונות רצויים, בשתיהן היה דימום קל כשלעובר עדיין היה דופק. את הציטוטק קיבלתי רק לאחר שראו שהדופק העוברי פסק (מעצמו).
בשתי ההפלות הרופאים החדירו 4 כדורי ציטוטק לנרתיק.
בהפלת הציטוטק הראשונה שלי, תופעות הלוואי של הציטוטק היו מינוריות: כאבי בטן לא חזקים במיוחד, דימום כמו של וסת חזקה, בלי בחילות. אחרי יומיים קיבלתי מנה נוספת ובערך 24 שעות אחריה השק נפלט.
בהפלת הציטוטק השניה שלי היו תופעות לוואי קשות.
אין דרך לדעת איך הבת שלך תגיב לכדורים, מפני שכל אחת מגיבה אחרת וגם אותה אישה יכולה להגיב שונה בכל פעם - כפי שניתן לראות מהחוויה שלי.

אני ממליצה להכין מראש תחבושות עבות - יש בסופרפארם תחבושות עבות במיוחד ששכחתי את שמן. כדאי להכין גם אופטלגין נוזלי - בהנחה שמותר לה - למקרה של כאבים.
מקלחת עשויה להקל על הכאב, אבל חשוב לא להתקלח במים חמים מדי ולא לשים בקבוק חם ישירות על הבטן - חימום עלול להגביר את הדימום.

מאחלת לה שיעבור בשלום.
 

mevugeret1975

New member
המון תודה לך על התשובה

אנסה להתעקש מחר שיתנו לה ווגינאלי, לא מתחת ללשון. מקווה שיעבור בשלום. סיטואציה ממש כואבת. מחר קבעו לי החזרה. אחרי שאהיה איתה חצי יום בסורוקה כדי להפטר מעובר שלה, צריכה לנסוע לאסותא להחזיר את שלי. האם יש משהו יותר הזוי
 

mevugeret1975

New member
עוד שאלה

איך לדעת שהכדור עשה את העבודה? היא לקחה 2 מתחת ללשון ב 8 בבוקר, יחד עם נרות אביטרן נגד כאבים. התחילו כאבים חזקים ולקחה אופטלגין והכאבים עברו. היה דימום קצת יותר כבד ממחזור עד הערב, ובערב פסק. היא אנרה שלא הבחינה בגושים או משהוא דומה לרקמה. בשיחרור (14 בצהריים) האחיות אמרו רק שצריכה לעשות ביקורת בעוד 3 שבועות, וחוץ מזה כלום. ואם השק לא נפלט-לא הגיוני לחכות 3 שבועות...
 
אצלי הביקורת היתה אחרי 48 שעות

אבל לכל בי"ח פרוטוקול משלו וכבר נתקלתי כאן בנשים שנאמר להן להגיע לביקורת אחרי שבוע. בנוסף ייתכן שיש הבדל בין פרוטוקול של הפסקה יזומה לבין פרוטוקול של הריון שבו הדופק פסק באופן ספונטני.
גם לי נשמע לא סביר לחכות 3 שבועות.
אני חושבת שכדאי להתקשר למחלקה כדי להבין את הפרוטוקול ואולי לכוון אותם לקבל אותה לביקורת בתחילת שבוע הבא.
נראה לי שיהיה לכם יותר קל אם תדעו מה המשך התהליך הצפוי במידה והשק לא יוצא בעצמו אחרי מנה אחת, ללא תלות במועד הביקורת.
 
גם אם לא יהיה נעים או שיהיה סבל, זה לא ישפיע על "הנזק"

כבר כתבתי לך בפורום השני על החוויה שלי עם ציטוטק אחרי הפסקת דופק. לקחתי בבליעה כי לא ידעתי אחרת והיו התכווצויות שהזכירו צירים קלים או כאבי מחזור מאד חזקים, נדמה לי שאפשר לקחת אקמול אבל לא כדורים נגד כאבים שהם אנטי-דלקתיים כמו אדוויל.
מבחינתי אלו היו כאבים סבירים לחלוטין, אולי למישהי שמעולם לא הרגישה צירים הם יהיו מפתיעים אבל באמת לא נורא. יש כמובן דימום בזמן שהרחם מתרוקן, ואצלי למוחרת היה עוד סיבוב של דימום כמו וסת חזקה. וזהו. שני ערבים שבהם הייתי מפוקסת על זה וגמרנו.
אני חושבת שהציפיה שזה יעבור בלי להרגיש היא לא ראלית אבל גם להיכנס לסרטים מהתרחיש הגרוע ביותר שתמצאו באינטרנט זה ביזבוז. בשביל בחורה בגילה עם ההיסטוריה המילדותית ש(אין) לה כדורים הם האפשרות הנכונה ביותר.
 

mevugeret1975

New member
תודה רבה!

קצת הרגעת אותי. אני האמת לא הייתי בסרטים לפני, כי מההתחלה הנחתי (בדיוק כמו שכתבת) שלבחורה צעירה שלא ילדה עדיין עדיף כדור בלי התערבות כירורגית. נלחצתי היום כשקראתי תגובות שהיא שלחה לי שזה יכול להיות ממש כואב, עד התעלפות, וסיבוכים וחו׳. אני עברתי הפלה טבעית לפני שנה והיה סביר לגמרי, לא כואב, רק דימום מסיבי...לא חשבתי שציטוטק זה משהוא שונה דרסטי...
 
למעלה