הפלה בשבוע 11 ושארית...

מימי172

New member
הפלה בשבוע 11 ושארית...

היי
הייתי קוראת שקטה בשבועות האחרונים ועכשיו החלטתי לחלוק וגם לשאול.. אז לפני חודש וחצי בערך הייתה לי הפלה בשבוע 11+3. התחילה עם דימום כבד מאד ועד שנכנסתי לרופאה במיון העובר כבר נפלט וקיבלתי ציטוטק להשלמת התהליך. החלק הכי קשה הוא שחמישה ימים לפני עשיתי US שהיה תקין לחלוטין - עובר עם דופק, תואם בגודל לגיל ההריון, אפילו זז על המסך :((( מטבע הדברים אף אחד לא ממש יודע לומר למה זה קרה...
בכל אופן, 3.5 שבועות אח"כ קיבלתי מחזור שהיה מאד מאד ארוך ואתמול עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית ומסתבר שיש לי שארית (למרות שבאולטרסאונד שעשיתי אחרי ההפלה נאמר שאין). נקבעה לי היסטרוסקופיה ניתוחית לשבוע הבא כדי להוציא את השארית. הייתי שמחה לדעת כמה זמן אחרי היסטרו ניתוחית ניתן לנסות להרות שוב.. קראתי דברים סותרים - בחלק מהמקומות כתוב שלא צריך לחכות, באחרים כתוב שצריך לחכות שתי ווסתות...
תודה לכולן!
 

שירהד1

Member
מנהל
משתתפת בצערך על אובדן ההריון


אני לא יודעת לענות לך במדויק, משום שלא עברתי הסטרוסקופיה ניתוחית. אני יודעת לומר לגבי גרידות- שיש לחכות מחזור אחד, ולאחר מכן, אם אין בדיקות רפואיות נוספות, ניתן לנסות להרות שוב. לאחר גרידה יש תמיד לבוא לבדיקה רפואית מספר שבועות לאחריה, ואז מקבלים את האישור הרפואי להתחיל שוב.
ממליצה לך לשאול גם את הרופא/ה הגניקולוג/ית שלך, וגם את הרופא/ה שי/תעשה את הפרוצדורה הרפואית.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
זאת שאלה לרופא המנתח

אחרי 4 הפלות היו לי שאריות, בכל פעם חיכיתי לפחות וסת אחת אחרי הפרוצדורה להוצאת השארית וחזרתי לנסיונות רק אחרי ביקורת אולטרסאונד (חוץ מההפלה האחרונה. אני לא מתכננת הריון נוסף).
היו לי גם 2 הפלות שאחריהן היו הידבקויות שהצריכו היסטרוסקופיה ניתוחית לפתיחה. במקרה הזה הגעתי להיסטרוסקופיה אבחנתית אחרי הוסת הראשונה, מפני שבאולטרסאונד רגיל לא רואים הידבקויות, וחזרתי לנסיונות רק אחרי שוידאתי שאין יותר הידבקויות.

משתתפת בצערך על האובדן, מקווה שההיסטרוסקופיה תעבור בשלום ותותיר את הרחם שלך מוכן לקליטה של הריון חדש.
 
למעלה