הפלה שבוע 5 בציטוטק

moon00

New member
הפלה שבוע 5 בציטוטק

הריון שני אחרי החזרת עובר בivf. בשבת התחילה לי הפלה טבעית. דימום מאסיבי וכאבים חזקים. אולטרסאונד במיון הראה שעדיין יש שק אבל הוא לא תקין. גם הבטא לא עלתה מספיק מהפעם האחרונה. בקיצור מחר אני פונה לאסותא עם טופס התחייבות כדי לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר.
לפני 4 חודשים היתה לי גם הפלה של הריון ראשון, בשבוע 9 (גודל עובר תואם שבוע 7 ואפילו הספקנו לראות דופק...) את התוכן ההריוני רוקנו לבסוף בגרידה אחרי שנסחבתי חודש עם העניין בתקווה שתתפתח הפלה טבעית והתוכן ההריוני יתרוקן מעצמו.
אז לגבי הציטוטק- הייתי שמחה לשמוע טיפים או התנסות אישית חיובית לשם שינוי... בהפלה הראשונה מתתי מפחד לקחת אותו אחרי סיפורי הזוועה שקראתי, אבל הפעם החלטתי מראש ללכת על ציטוטק גם בגלל השבוע שאני נמצאת בו וגם כי אני חוששת לעשות שוב פעולה פולשנית ברחם שלי כשרק לפני 3 חודשים עשיתי גם גרידה.
 
משתתפת בצערך על האובדנים

ציטוטק זה עניין של מזל.
אף אחד לא יכול לנחש איך יעבור אצלך.
בהפלת הציטוטק הראשונה שלי קיבלתי 2 מנות בהפרש של 48 שעות זו מזו. השק יצא יום אחרי המנה השניה.
הדימום היה סביר לגמרי וכך גם הכאבים.
הרחם התרוקן לגמרי ואחרי חודש הפסקה נקלטתי להריון תקין.

הפלת הציטוטק השניה שלי (כמה וכמה הריונות והפלות אח''כ) היתה הרבה פחות מוצלחת, כולל דימום כבד וכאבים חזקים.
9 ימים אחרי הציטוטק עברתי גרידה.

מבינה את רצונך להימנע מהתערבות כירורגית נוספת, אבל קחי בחשבון שייתכן שיהיו שאריות (באופן אישי חוויתי שאריות גם אחרי ציטוטק וגם אחרי גרידות).

מאחלת לך שיסתיים במהרה ובשלום.
 
היי מון

כמעט כאילו אני כתבתי. מצטערת בצערך על האובדנים :(
גם אני סוחבת כבר חודש וציפיתי וקיויתי שיקרה לבד ולא. הדימום שלי התחיל ב 14.6 וב 16.6 נפלט ההריון :( מאז מדממת און אנד אוף.
הרחם ״מלא תוכן״ אוף נמאסז לי לשמוע את זה!!!
מכל הסיפורים ששמעתי, נשים בודדות העידו שהציטוטק היה יחסית חלק ולעניין.
מתי את מתכוונת לקחת?
 

moon00

New member
חוזרת לעדכן

בסוף לקחתי ציטוטק.
ביום הראשון הייתי מחוקה. בעיקר בגלל הכאבים. היו כמה שעות של כאבים בלתי נסבלים ולקחתי אופטלגין כל כמה שעות. הדימום היה די חזק במשך 4 ימים (כמו היום הראשון של המחזור) ואחרי שבוע כבר נגמר. מבחינת הכאבים היום הראשון היה ממש קשה. למחרת הרגשתי כמעט כרגיל אבל ביום השלישי שוב התחילו קצת כאבים כמו ביום ראשון של מחזור. וגם ביום הרביעי. אז הייתי על אופטלגין.
ברוך ה' לקחתי רק מנה אחת ובביקורת אחרי כמה ימים הרחם היה נקי.
 
למעלה