הפעולות בעזה

JackDanyells

New member
הפעולות בעזה../images/Emo88.gif

האם לדעתכם הן חשובות?
מוצדקות?
האם לא עדיף להשאיר את המצב על כנו, מפחד של אינתיפדה שלישית?
 

yonatan31

New member
חשובות, מוצדקות

על פי תורת הלוחמה של צה"ל, מלחמת התשה רעה לישראל, על כן צריך להסלים את העימות הצבאי ולסיימו מהר. אינתיפאדה שלישית תסתום את הגולל על מדינה פלסטינית והרעיון הזה יחזור להיות מנת חלקו של השמאל הרדיקלי.
 

StrengthHonor

New member
כך או כך תבוא אינטיפאדה שלישית

או שאולמרט יסוג התקציבים מאירופה ידוללו אחרי שההתלהבות תגמר והפלשתינים(שמאלאנים קראו : קיצונים) יחדשו את ה"התנגדות" שלהם בתוספת נגמשים ועוד ציוד סובייטי-->איראני ישן כרטיסי אשראי מC4 ועוד צעצועים יפים שאפש לייצר בלי הישראלים המעצבנים האלה או שתהייה פעולה אנאפוליס תלך קיבינימט אינטיפאדה שלישית תהייה אינטנסיבית פחות , הקיצוניים (קראו : שמאלאנים ויורופאגים) ירגאו ונוכל לפתור את העסק בהגיון נטול אינטרסים חיצוניים. בקיצור צהל יודע מה שהוא עושה , למרות שזה מונע ממנו לקבל עוד תקציבים אם הוא היה מחכה בסבלנות ומבליג נ.ב נתתי כבר את כל הצ'אנסים לשלום שהיו לי ולא זכיתי בהגרלה.. ככה זה המארגנים האלה לוקחים הרבה מכולם ומחזירים קצת לזוכה ,השאר לעצמם.
 

רוני13

New member
חשובות מאוד!

מוצדקות? תסתכל על שדרות... מה יעזור לנו להשאיר את המצב כמו שהוא? למה לכל הרוחות תושבי המדינה יושבים בשקט וברוגע כשעיר אחת שלהם מופצצת כל יום! למה זה הפך לנורמה?! איך התרגלנו לזה?! איך אפשר להתרגל לרעיון כזה?! זה מזעזע...כל כך מזעע שבשביל להיראות טוב בעיניי העולם אנחנו צריכים לתת להם להרוס אותנו ולשתוק-כי "זה לא הומני לתקוף"
מעניין את סבתא שלי אם זה הומני או לא-אני רואה עובדה קיימת, אי אפשר להעלים אותה או להתעלם ממנה(כמו השמאל-שמתעלם לחלוטין מקיומו של הטרור וישר רוצה לקפוץ להסכמי-סרק חסרי תועלת ואפילו מזיקים). אנחנו צריכים להתחיל להסתכל על האינטרס הישראלי...
 
הפעולות בעזה

חשובות כן, מוצדקות כן. אין פחד של אינטיפדה שלישית, כי האינטיפדה השניה לא נגמרה..
 
למעלה