הפרדה מפלסית 208 - סוף סוף נפתחת

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
דני, אתה מפזר אנרגיות במקומות הלא נכונים.

אני אעקוב אחרי זה ואדרוש תשובה
לא אסתפק ב"אבדוק את זה.."
דני, אתה מפזר אנרגיות במקומות הלא נכונים.
שאל את יואל לביא מדוע אינו מסכים לתכנון שמציע עבורו משרד התחבורה.
 
הוא כתב את זה בדף הפייסבוק של עיריית רמלה בתגובה לתגובה

תוכל להציג בפנינו מראה מקום מדויק לדבריו של לביא?
הוא כתב את זה בדף הפייסבוק של עיריית רמלה בתגובה לתגובה
על פוסט מה 29 ביולי בקשר להפרדה המפלסית 208.

אגב, מהתגובות באותו פוסט אפשר להבין שהוא הצליח להסתכסך גם עם נתיבי ישראל.
תגובה של "עיריית רמלה" בקשר לכניסות לקריית האמנים:
"
1.באשר ליציאה מפיקוד העורף יודגש, כי העירייה השלימה מחוייבותיה. העירייה ביצעה העתקת שער הכניסה לפיקוד העורף למקומו החדש לרבות תשתיות פנימיות. השלמת העבודות ופתיחת הכביש מותנה בהתקנה והפעלה של הרמזור בצומת פיקוד העורף על כביש 40 . ביצוע הרמזור נמצא באחריות נתיבי ישראל!! העירייה מצויה במאבק עם נתיבי ישראל על אי השלמת מחויבותיה בפיתוח שתי הכניסות לקריית האומנים, מחלף קלאוזנר (היציאה מפיקוד העורף) ומחלף ביאליק, תוספת צומת הרמזור, כיכר הכניסה לשכונה על כביש 4304 וגשר להולכי רגל על כביש 40 באזור ביאליק. 2. באשר לכיכר בכניסה לשכונה . הכיכר הגדולה הינה חלק אינטגרלי מכביש 4304 המצוי באחריות אחזקה של נתיבי ישראל! (המתוקצבת בשפע של מזומנים) ועיריית רמלה, אסור לה ״לגעת״ בכביש ובזכויות הדרך של הכביש שהינו באחריות נתיבי ישראל! העירייה תמשיך בפעולותיה למען הסדרת הכניסה והשלמת מחויבותיה של חב׳ נתיבי ישראל!
"

(אוהבים סימני קריאה בעיריית רמלה...)
 

amit1270

New member
לא הבנת. "נתיבי ישראל!" זה שם החברה


הוא כתב את זה בדף הפייסבוק של עיריית רמלה בתגובה לתגובה
על פוסט מה 29 ביולי בקשר להפרדה המפלסית 208.

אגב, מהתגובות באותו פוסט אפשר להבין שהוא הצליח להסתכסך גם עם נתיבי ישראל.
תגובה של "עיריית רמלה" בקשר לכניסות לקריית האמנים:
"
1.באשר ליציאה מפיקוד העורף יודגש, כי העירייה השלימה מחוייבותיה. העירייה ביצעה העתקת שער הכניסה לפיקוד העורף למקומו החדש לרבות תשתיות פנימיות. השלמת העבודות ופתיחת הכביש מותנה בהתקנה והפעלה של הרמזור בצומת פיקוד העורף על כביש 40 . ביצוע הרמזור נמצא באחריות נתיבי ישראל!! העירייה מצויה במאבק עם נתיבי ישראל על אי השלמת מחויבותיה בפיתוח שתי הכניסות לקריית האומנים, מחלף קלאוזנר (היציאה מפיקוד העורף) ומחלף ביאליק, תוספת צומת הרמזור, כיכר הכניסה לשכונה על כביש 4304 וגשר להולכי רגל על כביש 40 באזור ביאליק. 2. באשר לכיכר בכניסה לשכונה . הכיכר הגדולה הינה חלק אינטגרלי מכביש 4304 המצוי באחריות אחזקה של נתיבי ישראל! (המתוקצבת בשפע של מזומנים) ועיריית רמלה, אסור לה ״לגעת״ בכביש ובזכויות הדרך של הכביש שהינו באחריות נתיבי ישראל! העירייה תמשיך בפעולותיה למען הסדרת הכניסה והשלמת מחויבותיה של חב׳ נתיבי ישראל!
"

(אוהבים סימני קריאה בעיריית רמלה...)
לא הבנת. "נתיבי ישראל!" זה שם החברה
 
על כך כבר כתב משה סנה ז"ל

הוא כתב את זה בדף הפייסבוק של עיריית רמלה בתגובה לתגובה
על פוסט מה 29 ביולי בקשר להפרדה המפלסית 208.

אגב, מהתגובות באותו פוסט אפשר להבין שהוא הצליח להסתכסך גם עם נתיבי ישראל.
תגובה של "עיריית רמלה" בקשר לכניסות לקריית האמנים:
"
1.באשר ליציאה מפיקוד העורף יודגש, כי העירייה השלימה מחוייבותיה. העירייה ביצעה העתקת שער הכניסה לפיקוד העורף למקומו החדש לרבות תשתיות פנימיות. השלמת העבודות ופתיחת הכביש מותנה בהתקנה והפעלה של הרמזור בצומת פיקוד העורף על כביש 40 . ביצוע הרמזור נמצא באחריות נתיבי ישראל!! העירייה מצויה במאבק עם נתיבי ישראל על אי השלמת מחויבותיה בפיתוח שתי הכניסות לקריית האומנים, מחלף קלאוזנר (היציאה מפיקוד העורף) ומחלף ביאליק, תוספת צומת הרמזור, כיכר הכניסה לשכונה על כביש 4304 וגשר להולכי רגל על כביש 40 באזור ביאליק. 2. באשר לכיכר בכניסה לשכונה . הכיכר הגדולה הינה חלק אינטגרלי מכביש 4304 המצוי באחריות אחזקה של נתיבי ישראל! (המתוקצבת בשפע של מזומנים) ועיריית רמלה, אסור לה ״לגעת״ בכביש ובזכויות הדרך של הכביש שהינו באחריות נתיבי ישראל! העירייה תמשיך בפעולותיה למען הסדרת הכניסה והשלמת מחויבותיה של חב׳ נתיבי ישראל!
"

(אוהבים סימני קריאה בעיריית רמלה...)
על כך כבר כתב משה סנה ז"ל
"טיעון חלש, להגביר את הקול".

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

LG123456

New member
עברתי שם עם הרכבת בשבוע שעבר ולא ראיתי משהו מיוחד כמו חפירות

יואל לביא כתב לא מזמן שהפרדה 210 תקועה, ככה שכנראה לא
נראה את ההפרדה הזאת מתבצעת בשנים הקרובות ,לעומת הפרדה 132 ,שם כבר מתבצעות הכנות תשתית בשטח.
עברתי שם עם הרכבת בשבוע שעבר ולא ראיתי משהו מיוחד כמו חפירות
/גידור/ שילוט. בלי קשר, בועז, האם תוכל להביא דיווח מצולם מ-208 ו-132 בבקשה?
 

בועז ל

New member
ב-132 עדיין אין קבלן זוכה ואין מה להראות.

עברתי שם עם הרכבת בשבוע שעבר ולא ראיתי משהו מיוחד כמו חפירות
/גידור/ שילוט. בלי קשר, בועז, האם תוכל להביא דיווח מצולם מ-208 ו-132 בבקשה?
ב-132 עדיין אין קבלן זוכה ואין מה להראות.
ב-208 העליתי לא מכבר סקירה בפורום וגם בדף הפייסבוק של שבתשתיות. הפרויקט ב-208 טרם הסתיים וככל הנראה יזכה לביקור נוסף שלי.
 

Dani OH

New member
הכוונה ל"עבודות תשתית מקדימות (מקורות וחשמל)"

עברתי שם עם הרכבת בשבוע שעבר ולא ראיתי משהו מיוחד כמו חפירות
/גידור/ שילוט. בלי קשר, בועז, האם תוכל להביא דיווח מצולם מ-208 ו-132 בבקשה?
הכוונה ל"עבודות תשתית מקדימות (מקורות וחשמל)"
כך לטענת עיריית רמלה.
 

Dani OH

New member
תושבי שכונת קריית מנחם ברמלה מרגישים שממש דפקו אותם

הפרדה מפלסית 208 - סוף סוף נפתחת
אומנם לא כל הרמפות מוכנות, והאספלט על הגשר עצמו עדין לא מושלם. (קפיצות ורעידות)

אבל למה להתקטנן, מפגש 208 בוטל.

לצלם לא יכולתי, אבל וידאו לפני/אחרי יש.
תושבי שכונת קריית מנחם ברמלה מרגישים שממש דפקו אותם
הבטיחו הפרדה מפלסית והם חשבו שהם גם ייהנו ממנה,
בפועל -בשביל לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב צריך לעשות סיבוב ענקי
ואז גם להיתקע בפקקים למשך זמן ממושך (הפקקים זה כנראה משהו זמני כי לא סיימו עדיין את עבודות התשתית) . המצב עד היום למי שמגיע מלוד,ומשכונת קריית מנחם היה שהוא פונה ימינה, ואחרי נסיעה קצרצרה שאורכת כמה שניות הוא פונה ימינה לתל אביב או שמאלה ברמזור לרמלה. עכשיו צריך לעבור דרך מאוד ארוכה עד שמגיעים לפנייה הזאת ימינה לתל אביב או שמאלה לרמלה. בדרך גם צריך לעבור תנועה דו סטרית עם משאיות שבאות ממול. ויש גם את הכניסה המהירה לכביש 44 מתוך שכונת קריית מנחם שביטלו לפני כשנה עם תחילת העבודות . על זה כבר לא נדבר .למי שמבין קצת בהנדסת תחבורה ותשתיות- לא היה יותר הגיוני שבמסגרת ההפרדה המפלסית יעשו גשר מעל הרכבת שיאפשר נסיעה רציפה ימינה מכיוון לוד/קריית מנחם במקום הסיבוב המיותר הזה? אני מרגיש שיש פה מחדל רציני וששמתייחסים כאן לתושבי שכונת קריית מנחם כתושבים סוג ב'.
 

מענדי

New member
יש עוד רמפה שלא פתחו

תושבי שכונת קריית מנחם ברמלה מרגישים שממש דפקו אותם
הבטיחו הפרדה מפלסית והם חשבו שהם גם ייהנו ממנה,
בפועל -בשביל לצאת מהשכונה לכיוון תל אביב צריך לעשות סיבוב ענקי
ואז גם להיתקע בפקקים למשך זמן ממושך (הפקקים זה כנראה משהו זמני כי לא סיימו עדיין את עבודות התשתית) . המצב עד היום למי שמגיע מלוד,ומשכונת קריית מנחם היה שהוא פונה ימינה, ואחרי נסיעה קצרצרה שאורכת כמה שניות הוא פונה ימינה לתל אביב או שמאלה ברמזור לרמלה. עכשיו צריך לעבור דרך מאוד ארוכה עד שמגיעים לפנייה הזאת ימינה לתל אביב או שמאלה לרמלה. בדרך גם צריך לעבור תנועה דו סטרית עם משאיות שבאות ממול. ויש גם את הכניסה המהירה לכביש 44 מתוך שכונת קריית מנחם שביטלו לפני כשנה עם תחילת העבודות . על זה כבר לא נדבר .למי שמבין קצת בהנדסת תחבורה ותשתיות- לא היה יותר הגיוני שבמסגרת ההפרדה המפלסית יעשו גשר מעל הרכבת שיאפשר נסיעה רציפה ימינה מכיוון לוד/קריית מנחם במקום הסיבוב המיותר הזה? אני מרגיש שיש פה מחדל רציני וששמתייחסים כאן לתושבי שכונת קריית מנחם כתושבים סוג ב'.
יש עוד רמפה שלא פתחו
שתאפשר כניסה מצומת תעבורה/תל אביב ללוד ישירות ללא מעבר מתחת לגשר
&nbsp
ואז התנועה מתחת הגשר תהיה רק לכיון תל אביב/צומת תעבורה - בכביש חד סטרי (דו מסלולי)
 

Dani OH

New member
כשאתה כותב צומת תעבורה, התכוונת לצומת הקרח?

יש עוד רמפה שלא פתחו
שתאפשר כניסה מצומת תעבורה/תל אביב ללוד ישירות ללא מעבר מתחת לגשר
&nbsp
ואז התנועה מתחת הגשר תהיה רק לכיון תל אביב/צומת תעבורה - בכביש חד סטרי (דו מסלולי)
כשאתה כותב צומת תעבורה, התכוונת לצומת הקרח?
כי צומת תעבורה זה משהו אחר (מפגש 210)
ואשמח להרחבה בנוגע לדברים שכתבת ,כי לא כל כך הבנתי את ההסבר.
האם לפי דברייך ברגע שיפתחו את הרמפה זה יחסוך מהתושבים את הצורך ליסוע בסיבוב הענקי הזה? את הצורך ליסוע בתנועה דו סטרית ?
תודה
 

מענדי

New member
הכוונה שלי היתה

כשאתה כותב צומת תעבורה, התכוונת לצומת הקרח?
כי צומת תעבורה זה משהו אחר (מפגש 210)
ואשמח להרחבה בנוגע לדברים שכתבת ,כי לא כל כך הבנתי את ההסבר.
האם לפי דברייך ברגע שיפתחו את הרמפה זה יחסוך מהתושבים את הצורך ליסוע בסיבוב הענקי הזה? את הצורך ליסוע בתנועה דו סטרית ?
תודה
הכוונה שלי היתה
שיש רמפה בין ההפרדה לשכונת קרית מנחם שלא פתחו ולהבנתי עליה אמורה לעבור התנועה שמגיעה מכיון צומת תעבורה -> ללוד, ללא צורך במעבר בלולאה הדו-סיטרית שיש היום מתחת לגשר.
&nbsp
למה לא הקימו רמפה ישירות מכיכר החשמל לכיון תל-אביב/צומת הקרח אין לי מושג, יכול להיות שיש שם בעיה של מקום, ועצים מוגנים שלא רצו לפגוע בהם.
 

Dani OH

New member
הבנתי ,תודה

הכוונה שלי היתה
שיש רמפה בין ההפרדה לשכונת קרית מנחם שלא פתחו ולהבנתי עליה אמורה לעבור התנועה שמגיעה מכיון צומת תעבורה -> ללוד, ללא צורך במעבר בלולאה הדו-סיטרית שיש היום מתחת לגשר.
&nbsp
למה לא הקימו רמפה ישירות מכיכר החשמל לכיון תל-אביב/צומת הקרח אין לי מושג, יכול להיות שיש שם בעיה של מקום, ועצים מוגנים שלא רצו לפגוע בהם.
הבנתי ,תודה
 

GLSRA

Active member
מזל טוב - הגיע הזמן

הפרדה מפלסית 208 - סוף סוף נפתחת
אומנם לא כל הרמפות מוכנות, והאספלט על הגשר עצמו עדין לא מושלם. (קפיצות ורעידות)

אבל למה להתקטנן, מפגש 208 בוטל.

לצלם לא יכולתי, אבל וידאו לפני/אחרי יש.
מזל טוב - הגיע הזמן
 

easyJet

New member
וואו

הפרדה מפלסית 208 - סוף סוף נפתחת
אומנם לא כל הרמפות מוכנות, והאספלט על הגשר עצמו עדין לא מושלם. (קפיצות ורעידות)

אבל למה להתקטנן, מפגש 208 בוטל.

לצלם לא יכולתי, אבל וידאו לפני/אחרי יש.
וואו
רק ביום חמישי האחרון היתי שם 6/8 וזה היה ניראה בכלל לא גמור, לא היה את החיבור של הכביש לגשר בכלל, עובדים ממש מהר !
 

מענדי

New member
היתה סגירה לילית בחמישי בלילה

וואו
רק ביום חמישי האחרון היתי שם 6/8 וזה היה ניראה בכלל לא גמור, לא היה את החיבור של הכביש לגשר בכלל, עובדים ממש מהר !
היתה סגירה לילית בחמישי בלילה
שביצעו את כל החיבורים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה