הפרק של היום,

Aiden Burn

New member
הפרק של היום,

שהיה באקסטרה הוט, למה לא פתחו עליו נושא? סוף סוף כשיש לי מה להגיד... חחח טוב. הורשיו פשוט הוכיח את אהבתי העצומה שרק גדלה אליו, והצדיק את כל טיעוניי לסיבה שאני כל כל אוהבת אותו. השנינות, והקשיחות הזאת שלו, בלטו כל כך בשיחה שלו עם פארק הזה, הכושי עם הקרחת שבא בקשר לריימונד. איך שהוא אמר לו בסוף שהוא הולך לנקות אחרי הבלאגן שלהם, הפרצוף שהיה לו, והטון.. שיגע אותי! ואחר כך, כשהוא דיבר עם מאט יאנג, הנחקר מהמועדון "פריז" שהיה בפיצוץ, איך הוא השתתק כשמאט דיבר על ריי ג'וניור, איך ראו שזה אוכל את הורשיו מבפנים. וראו עליו כמה שאכפת לו, ואיך שהוא אמר לילנה שהוא ימצא אותו, בנחישות הזאת שלו.. ררר! והכי אהבתי בו מכל הפרק- את הסצנה שהוא עומד ליד המסוק, והכל בסלואו מושן, המצלמה עליו, והשיער הג'ינג'י שלו מתנופף ברוח.. והוא עם הפרצוף הקשוח שלו.. והמשקפי שמש... אההה... מטורף! הכי היה לי נוראי בפרק זה ההתאבדות של ג'ון. זו הפעם השניה שאני רואה את הפרק, וידעתי שהיא תבוא ברגע כלשהו, אבל זה היה לי נורא לראות את זה שוב. ירדו לי דמעות... עדיין לא הבנתי למה הוא התאבד. בגלל ריי? בגלל הראיה?.. לא הבנתי.. החזרה של ריי הייתה מעולה. הורשיו פשוט גורם לכל סצנה שהוא משחק בה להיו מצוינת. הוא כזה שחקן גדול. ממש אהבתי שריי פנה אליו בדרך שהוא פנה, דרך המראה, הצילום היה מעולה. המשחק של הורשיו.. ההבעות פנים.. הורג אותי כל פעם מחדש... קיילי דיי איכזבה אותי בפרק. שיגע אותי שההבעת פנים שלה לא משתנה אף פעם. מישהו לא ידוע מצמיד לה אקדח לראש, ומוכן לירות בה, והיא לא משנה הבעת פנים.. שום רגש, שום פחד. כלום. זה לא היה משכנע בכלל, לי לפחות. הייתי מצפה לראות קצת יותר פחד, חרדה.. היא התנהגה כאילו היא ידעה שזה הולך לקרות, וכאילו היא גם ידעה שהאיש הזה לא ירה בה בסוף. וגם בקטע שג'ון התאבד, ובקטע שהיא נכנסה למעלית, והורידה את השם שלה מהקיר, משום מה תמיד נשארה לה אותה הבעת פנים. מין חיוך קטן כזה של "הכל ורוד ויפה." בקטע עם ג'ון זה היה עוד בסדר, היא עוד נראתה בהלם וזה היה פחות או יותר משכנע, אבל עדיין... היא מסוגלת ליותר לפי דעתי. וואו, בחיים שלי לא כתבתי כל כך הרבה.:)
 

צלוזן

New member
קיילי מאוד פחדה כששמעה את נקישות...

קיילי עצמה את העיינים ככשמעה את נקישות האקדח... היא הייתה מפוחדת מכדי לזוז כביכול, למרות ששוטרים מאומנים להתמודד עם כל מיני מצבים מוזרים כאלה. בכלל, כמעט בכל פרק יש "פאקים", כל מיני דברים שלא בדיוק צמודים למציאות, והיה אפשר "להצמיד אותם למציאות" אם ההפקה הייתה מתאמצת עוד קצת. לא?
 

עדידי15

New member
יש לי שאלה בקשר לפרק../images/Emo4.gif../images/Emo115.gif../images/Emo100.gif

למה ריימונד,אחיו של הורשיו, "עשה את עצמו" מת? למה הוא לא גילה לכולם שהוא חי? בכלל, למה הוא התחיל עם זה בכלל?
 

Aiden Burn

New member
אני לא הכי יודעת,

אבל כל הסיפור היה חקירה סמויה.. משו עם סמים.ה-DEA.. אילצו אותו להצטרף, הוא הסביר בפרק, ואז השותף שלו "הרג" אותו כדי שהוא יוכל להסתנן לאירגוני סמים למיניהם, לפי מה שאני מבינה. הוא היה "under cover"... מקווה שעזרתי.:)
 
ממ שאני הבנתי

הוא היה אמור להיות מת...וזה סיפור כיסוי הוא היה צריך להעלם מהשטח בשביל שלא יחשדו באף אחד במיוחד לא במשי הרג אותו הכל היה אמור להיות מציאותי!
 

גיאספס

New member
עסקת סמים שהתפקששה

בוב היה חייב לירות בריי בשביל שהעסקת סמים תצליח, וריי היה חייב להעמיד פנים שהוא מת בשביל לא לפקשש אותה.
 

YARDENIS11

New member
היה פרק

יפה מאוד באסה שבינתיים לא יהיה מיאמי (באקסטרה הוט) ולדעתי קיילי היא שחקנית מצויינת והיא הזיזה את פניה בפרק דיי הרבה חחחחח
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifאני חושבת שזה היה הפרח הכי טוב של מיאמי שראיתי עד עכשיו (לא ראיתי כמעט, אבל עדיין, הם לא היו מזהירים במיוחד בעיניי../images/Emo3.gif, וזה היה ממש טוב)... היה טוויטים וזה, ואפילו (שימו ../images/Emo23.gif) היה לי קשה להעביר למשחק של מכבי כשהוא התחיל../images/Emo70.gif הקטע עם קלי, מעולה לגמרי../images/Emo45.gif. ולא אהבתי את וולף../images/Emo7.gif. אבל בסוף העברתי (נו, לא הצלחתי להלחם בזה../images/Emo7.gif) ופספסתי את ה-5 דקות האחרונות כשהורשיו ילינה וריי ג'וניור בשדה תעופה... למישו בא להשלים לי אותן../images/Emo35.gif בכל אופן, אחלה פרק, באמת נהניתי...
 

3SEP

New member
קלי תיהיה בעונות הבאות או שהיא

התפטרה סופית?
 

גיאספס

New member
ואגב

היא בכלל לא התפטרה, היא רק הוציאה את השם שלה ממחלקת ה Firearms והחליפה אותו למעבדה (רואים אתזה בפרק)
 

deathcaster

New member
../images/Emo58.gif מהפרקים האחרונים עונה 4

קלי חזרה למעבדת הנשק האהובה אליה nothing a cold hearted blond bitch surrounded with guns and bullets
 
למעלה