הפשע נגד האינושות ממשיך

גידעון1

New member
והערבים ממש צדיקים גדולים אה מוחמד?

למרות הסטיגמה שגיבשת לעצמך אני מאוד מתקשה להאמין שיש יהודים ששמחים שאנשים שלא מעורבים בטרור מתים. אבל מצד שני מי אני שאשכנע אותך שהיהודים הם לא כוחות החושך. חבל שמשום מה אתה שוכח ש ארגוני הטרור של בני עמך כן צוהלים ומאושרים כשיהודים חפים מפשע נרצחים. משום מה אתה שוכח את תהלוכות השמחה ברחוב הפלשתיני כשפיגוע של חמאס מצליח. משום מה אתה שוכח שמחצית מערביי ישראל היו בעד חטיפת החיילים ובעד חיזבאללה בזמן המלחמה. אז מי אתה בכלל שתטיף לנו על צלם אנוש??
 
מזעזע מוחה ../images/Emo31.gif להורגי אמהות וילדיהן מכל צד.

ובאמת אל תצפה מהרבה יהודים בפורום שיגנו את ההרג הזה. התגובה האוטומטית היא להתלעלם מהזוועה ולטעון "אתם יותר גרועים". אח"כ בדר"כ ריספקטה מתלונן ברב צביעותו שהערבים בפורום מיד מעבירים את האשמה לצד השני
לפחות מוחה תתנחם בהבעת הצער של דיגיטל. גם זה משהו, הוא לפחות מרגיש משהו.
 

גידעון1

New member
עמית אי אפשר לגנות כי זה לא נעשה בכוונה

וזאת בניגוד לארגוני הטרור שכן מנסים בכוונה לרצוח יהודים. אומנם אין לי כוונה לגנות אך בהחלט יש לי כוונה להביע את צערי על הטרגדיה הנוראית הזאת.
 
אוקי זה טוב שאתה מביע צער. אבל:

המעשה לא נעשה בכוונה, אבל הוא נעשה מתוך מודעות. מי שיורה פגז לבית בשכונה בעזה יודע שבסבירות גבוהה ייפגעו או אף ימותו בבית הזה אזרחים. זאת לא מטרתו, אבל זה מעשה שהוא עושה ביודעין כדי לממש את מטרתו המוצהרת לפגוע בחמושים. ולכן זה משהו שראוי לגינוי.
 

גידעון1

New member
קודם כל אני לא מחפש שתתן לי ציון על הבעת הצער

שלי. כל יצור אנושי היה מזדעזע ממה שקרה שם אך כאמור כנראה באמת נוח לראות את המיונים כמפלצות אוכלות מצות בדם. בנוגע למקרה עצמו מן הראוי לקרא את תגובת צה"ל: "מדובר באזור צפוף ומורכב שבו מתנהלת לחימה", אמרו הגורמים. "ארגוני הטרור פועלים באופן מודע בקרבת אזרחים ומסכנים אותם. אנו בודקים את נסיבות האירוע באופן יסודי". בין היתר, בודקים בצה"ל האם בני המשפחה נפגעו כתוצאה מפיצוץ אמצעי לחימה על גופם של המחבלים. בצה"ל בודקים גם את האפשרות שהמשפחה נפגעה מאש צה"ל. "מדובר בפעילות הכרחית שמתבצעת בפאתי האזורים המיושבים על מנת להרחיק את המחבלים מגדר המערכת. אם לא נפעל שם, נמצא את אירגוני הטרור על גדר המערכת ובשטח ישראל", מסרו בצה"ל." אפילו אתה צריך להבין את הסיטואציה שבה צהל נמצא.
 
כרצונך בפעם הבאה כשאתה עונה לי שאתה דווקא כן

מביע צער אני אתעלם. ברור שצה"ל יכנה את זה פעילות הכרחית, אז מה אתה מצפה שיגידו שזאת היתה פעולת בחירה? פאתי האזורים המיושבים? הם אזרחים שנהרגו בביתם בעיירה בית חאנון בזמן ארוחת הבוקר. שום דבר לא יכול להצדיק את הטבח הזה.
 

גידעון1

New member
סלח לי אם נעלבת פשוט יש כאן תחושה כאילו

מנסים לצייר כאן אותנו כאנשים בלי לב וזה מרגיז אותי מאוד. מדוע אין כזאת תרעומת כשהצד השני פוגע באזרחים והוא בניגוד אלינו עושה זאת במכוון. תן את המינימום ותמתין לתוצאות החקירה לפני שאתה חורץ גורלות. אתה(והאמת גם אני) לא יודע במדויק מה קרה שם.
 

respecta1

New member
הטנקים ירו על המקום עקב זה

שהטרוריסט שהיה שם ירה על כוח גבעתי שהיה במקום "גורמים צבאיים ציינו כי קבוצת חמושים זוהתה לאחר 8:00 בבוקר סמוך לכוחות גבעתי הפועלים במקום. כלי טיס ירה לעברם, פגע בהם ובמקביל ירו טנקים פגזים לעבר מקורות ירי. "מדובר באזור צפוף ומורכב שבו מתנהלת לחימה", אמרו הגורמים. "ארגוני הטרור פועלים באופן מודע בקרבת אזרחים ומסכנים אותם. אנו בודקים את נסיבות האירוע באופן יסודי". בהחלט פעולה הכרחית.
 
צה"ל לא "מכנה" אם צה"ל אומר שזו היתה פעולה

הכרחית זו היתה פעולה הכרחית נקודה. לא היה שום טבח כי מאחורי טבח חייבת לבוא כוונה, כאן היא לא היתה. "הצדקה" בכלל לא קשורה כאן, לא הכל נמדד בסולם של "צדק", המשפחה נהרגה כי היתה לחימה ופעילות טרוריסטית בקרבת אותו בית בו היתה משפחה והם סבלו ממה שנקרא: "collateral damage". זה לא צודק שהיא נפגעה, זה גם לא צודק שמחבלים יפעלו בקרבת בתים של אזרחים וכך יקבלו חסינות. לא צודק אבל אלה החיים...אלה חוקי המשחק, לא אנחנו קבענו אותם, המחבלים קבעו...
 

respecta1

New member
ממש לא.

זה שהטרוריסט מתחבא באזור אוכלוסיה לא יכול בשום מקרה לתת לא חסינות. אין שום דבר מגונה בזה, היחידי שראוי לגנותו הוא הטרוריסט בן עוולה, שהתחבא בקרבת האם וארבעת ילדיה וגרם להריגתם - ואולי גם על האם, שלא הרחיקה את ילדיה מטרוריסטים, כמו שרוב אימהות העולם היו עושות כשיש לידן וליד ילדיהן סכנה.
 
דבר ראשון, לא בטוח שמה שהרג את המשפחה

היה פגז אבל נגיד שכן, לא שזה משנה כי כבר החליטו מראש שישראל אשמה...כרגיל... המעשה לא מעשה מתוך כוונה, כל השאר - לא משנה. מעניין שאתה בא בטענות לצה"ל ולא למי שיורה מתוך ריכוזי אוכלוסיה...מה קרה? למחבלים אין "מודעות"? הגינוי ראוי להיות למחבלים, לא לצה"ל, צה"ל לא יורה בכוונה על אזרחים, אפילו אתה מודה בזה, מודעות? צה"ל יודע ממש כמו שכל בר דעת יודע שאם יורים עליך מתוך ריכוזי אוכלוסיה אז גם אוכלוסיה תפגע, זה קרה בעבר וזה ימשיך לקרות כל עוד בסיס הפעולה של המחבלים הוא מתוך ריכוזי אוכלוסיה, צה"ל יודע את זה, לוקח את זה בחשבון אבל לא, זה לא אומר שהפעילות תפסק בתוך ריכוזי אוכלוסיה, זה לא יקרה, כן גם אם זה יקרה שוב ושוב... יש 2 דרכים למנוע את זה בעתיד: - הפסקת המאבק הלאומי של החמאס ושאר האירגונים, הפסקת ירי הקסאמים והתפרקות מוחלטת מהנשק. - הפרדה מוחלטת, פיזית בין המחבלים לאזרחים, כלומר לא לפעול מתוך ריכוזי אוכלוסיה. לכן כל מה שניתן לעשות זה להביע צער על התוצאה ולהמשיך לפעול בכל מקום בלי הגבלות (מה שעדיין לא קורה).
 

shm490

New member
אתה טועה

לםי החוק הבינלאומי אסור להלחם בשטח שבו שוהים אזרחים ואם פותחים באש ממקום שבו יש אזרחים מותר להשיב אש גם אם יפגעו אותם אזרחים .
 

מוחמד5

New member
יא סדי2י , שיביטו במראה

לא מחפשים נחמות ,לא מחפשים רחמים. נמאס מהשקרים,די מספיק עם הצביעות . הצבא הזה מפקדיו ,וההנהגה הפוליטית כשלו , בעצמם כשל מתגלגל שנמשך מספר שנים . ובאותה הזדמנות זו אני יורק לרוב הערבים בפרצוף .
 
המראה שלהם כבר מזמן שבורה.האפשרות לשקט בידינו

ואנחנו שוב ושוב מסרבים, כמו עיוור שנכנס שוב ושוב בקיר.
 

respecta1

New member
משעשע

"כמו עיוור שנכנס שוב ושוב בקיר." בדיוק היום ראיתי את המשפט הזה, בהודעה של אחד שאמר שכבר הבאנו שטחים וראינו מה הייתה התוצאה ולהביא שוב זה "כמו עיוור שנכנס שוב ושוב בקיר." בכל מקרה, אין נימוק אחד להפסקת אש עם חמאס, פשוט עקב זה שאין שום היגיון בזה - לתושבי עוטף עזה זה יתן לנשוף אוויר עמוק ואז הם ביחד עם אשקלון ואולי גם אשדוד לקבל קטיושות על הראש. ישראל לא מרוויחה מזה כלום, לעומת חמאס שמרוויח מזה הרבה מאוד.
 

גידעון1

New member
שמעת בעצמך מה משעל אמר

זאת בסך הכל טקטיקה כדי להתחמש לשלב הבא במאבק מול ישראל.
 
הוא אמר גם שתנועת חמאס תכבד את ההכרעה

של העם הפלסטיני אם יבחר בהסכם שלום מלא עם ישראל. כל עוד מדובר בהפסקת אש כשמה כן היא. כמו שאנחנו, בזמן הפסקת אש עם חמאס שתקרה אנשאללה, לא נפסיק כמובן להתחמש כדי להמשיך לנסות ולנצח אותו בפעם הבאה. אין מה לדרוש מצד בהפסקת אש שינהג בה כאילו היא הסכם שלום.
 

גידעון1

New member
מה הקשר?

בין אם אנחנו בהפסקת אש עם חמאס ובין אם לא, ממתי זה מפריע לנו להתחמש?? לעומת זאת הפסקת אש עם חמאס בהחלט תסייע לחמאס להתעצם.
 
למעלה