הפתיחה המוקדמת מדי של הסגר בישראל כבר מביאה להתפרצות חדשה

סטילהוק

New member
הפתיחה המוקדמת מדי של הסגר בישראל כבר מביאה להתפרצות חדשה

ההתפשטות נמשכת: שלושה נדבקים נוספים בקורונה בגמנסיה העברית בירושלים https://news.walla.co.il/item/3363481 שלוש מורות אובחנו כחולות בנגיף, נוסף על שלושת התלמידים שהתגלו אתמול. ראש העיר הודיע כי כלל צוות בית הספר ייבדק ביום ראשון, בעוד התלמידים יחלו להיבדק כבר היום. בעקבות ההדבקה, הלימודים בגמנסיה לא יחזרו לסדרם גם בתחילת השבוע עיריית ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי שלוש מורות בבית הספר הגמנסיה העברית בעיר אובחנו כחולות בנגיף הקורונה, נוסף על שלושת התלמידים שנמצאו חולים אתמול. כתוצאה מכך, סיכם ראש העיר משה ליאון עם מנהל בית החולים הדסה זאב רוטשטיין כי ביום ראשון כלל צוות בית הספר, 180 איש, ייבדקו במתחם הדרייב אין בבית החולים הדסה עין כרם. בהמשך לסגירתו של בית הספר היום, העירייה הודיעה כי גם ביום ראשון הלימודים לא יחזרו לסדרם, וישובו למתכונת הלמידה מרחוק שהורגלו אליה בחודשים האחרונים. עשרות תלמידים ומורים נשלחו לבידוד בביתם, ויגיעו להיבדק במתחם הדרייב אין בחניון אצטדיון טדי או בתיאום עם קופות החולים. "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ומד"א", מסרה העירייה. בית הספר הודיע להורים כי שניים מהנדבקים לומדים בכיתה ז' ואחד בכיתה ט', ושההחלטה על סגירתו התקבלה בתיאום עם משרד החינוך ומשרד הבריאות. "הורים יקרים, כשחשבנו שאנחנו בשלהי האירוע הוא תקף אותנו בעוז. נוכל גם לאתגר זה", כתבו בבית הספר להורי התלמידים. בתוך כך, אתמול נודע כי בית הספר "נבון" ברחובות, בו אובחנה מורה כנשאית קורונה, ייפתח מחדש ביום ראשון הקרוב, זאת בתום תקופת הבידוד של המורים והתלמידים במוסד. פעילות בית הספר ברחובות הופסקה לפני כשבועיים, לאחר ההודעה על הידבקות המורה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נשלחו התלמידים והצוות החינוכי לבידוד. לדברי העירייה, בית הספר עבר חיטוי מקיף, והם נמצאים בקשר הדוק עם הנהלת המוסד והצוות החינוכי וכן עם משרד החינוך, משרד הבריאות, הנהגת ההורית הבית ספרית ונציגות תושבי השכונה. בבית הספר נדבקו בעבר בקורונה שלוש מורות נוספות וכן ארבעה תלמידים, מה שהכניס לבידוד כ-90 תלמידים. זה מה שקורה כשפותחים מוקדם מדי את הסגר מתוך גרידיות ותאוות בצע. ראו ערך: ארה"ב.
 
אין התפרצות חדשה. היה ברור שיהיו עוד חולים והיה ברור שכאשר

יפתחו את המשק תהיה עליה בתחלואה. לכן קבעו קריטריונים ואחד מהקריטריונים זה לפחות 100 חולים ביום שלא במוקדי תחלואה. כרגע עומדים בקריטריונים. אי אפשר להחזיק הסגר מוחלט חודשים ארוכים והקורונה לא הולכת להיעלם בחודשים הקרובים, אז אין ברירה צריך לחיות עם הקורונה כפי שחיים עם אלפי מחלות אחרות שחלקן מסוכנות הרבה יותר מהקורונה. בינתיים מספר החולים בפועל ממשיך לרדת, ומספר המחלימים ביום גבוה ממספר הנדבקים ביום. זו לא התפרצות. משרד הבריאות מנהל את המעקב שהוא צריך לנהל ומזכיר את ההנחיות שחשוב לשמור עליהן. אבל לא צריך לנהל קמפייני הפחדה והיסטריה. זה כבר לא עובד על הציבור. מי שרוצה להטיל על עצמו הסגר הרמטי יכול לעשות את זה.
 
שלושת הנפטרים ממש לא קשורים להתפרצות חדשה

יש כמה עשרות מונשמים, ברור שחלקם ואף חלקם הגדול ימותו. יש עליה בתחלואה וזה היה די צפוי שפתיחת המשק מחדש תגרום לעליה, לכן הגדירו קריטריונים לעצירת ההקלות. אני לא מבין את ההשתוקקות הזו להתפרצות. נראה שיש אנשים שממש שמחתם תתפרץ אם וכאשר תהיה התפרצות...
 
מה אחרת ממה שכתבתי ומה זה קשור לנפטרים?

משרד הבריאות עוקב אחרי התחלואה ומזהה היכן יש עליה משמעותית בה. המשרד זיהה בעייה בחטיבות הביניים ובבתי הספר התיכוניים וטוב שזיהה את זה כדי שניתן יהיה לתת לכך מענה ממוקד. טוב גם שכשמזהים בעיה מדגישים בפני הציבור את חשיבות השמירה על הכללים. כך צריך לטפל בתחלואה ולא על ידי שימוש בנשק הגרעיני של הסגר מוחלט. מנכ"ל משרד הבריאות עצמו בר סימן טוב, שמאז שהתחלף לו השר ומאז שהחליט לפרוש שינה את הטון שלו, אמר הערב שלא שוקלים ואין צורך להחזיר את ההסגר. שוב אני שואל: מה זו ההשתוקקות הזו להתפרצות? מה האינטרס הכל כך חזק של אנשים מסויימים בהתפרצות נוספת? אני לא מבין את זה...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
חכה, כל פעם מחריף את ההנחיות

תחילה היה מדובר רק בחטיבות ביניים ותיכונים ועכשיו מדובר גם בכיתות ד' עד ו'. גם יש הנחייה, שוב, לא לפגוש את הסבים והסבתות.
 
"חכה" - זה בדיוק מה שאני לא מבין. ההשתוקקות הזו לראות

החמרות והתפרצויות... בהודעה אחרת כתבתי לך שיש מוקד אחד שממנו נובעת רוב התחלואה ביומיים האחרונים, הגמנסיה העברית בירושלים. לא מבצעים החמרות גורפות בכל המדינה בגלל מוקד תחלואה ממוקד אחד. ולא לפגוש את הסבים והסבתות זו המלצה, לא הנחיה. זה בסדר גמור שמזכירים לציבור לנהוג בזהירות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זינוק נוסף במספר חולי הקורונה, מנכ"ל משרד הבריאות מעדכן את

נתניהו 70 חולי קורונה אובחנו היום מהשעה חצות ועד השעה 18:00. כך עולה מהנתונים שהגיעו לידי ynet. מדובר במספר המאובחנים הגדול ביותר מתחילת השבוע, ובגידול משמעותי לעומת הנתונים שפורסמו אמש, לפיהם עד השעה 21:00 אובחנו 64 חולים. לאור הנתונים, בכירי משרד הבריאות מכנסים הערב מסיבת עיתונאים מיוחדת.
 
אני עקבתי אחר מסיבת העיתונאים והאזנתי לה קשב רב, האם

אתה עשית את זה? האם שמעת מה נאמר שם? מה הטון שבו בר סימן טוב עצמו דיבר שם? מה בר סימן טוב עצמו אמר על אפשרות של חידוש ההסגר? כל מי שרוצה הסגר מוחלט - יכול לסגור את עצמו הרמטית באיזה אופן שבא לו...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
משרד הבריאות: 101 חולים חדשים ביום, רובם מירושלים

מדובר בנתון הגבוה ביותר מתחילת החודש. מספר החולים הפעילים כעת עומד על 1,927 בני אדם. מנתוני משרד הבריאות עולה כי בשלושת הימים האחרונים אובחנו 98 חולים חדשים בירושלים (בהם 72 רק ביממה האחרונה), 10 בתל אביב, 9 בבת ים, 8 בחורה, 6 בחולון, 5 בפתח תקווה, 5 בבני ברק, 4 באור יהודה, 4 בבית שמש, 3 בנתניה, 3 בביתר עילית, 2 בנתניה, 2 במודיעין עילית, 2 בנס ציונה, 2 בראשון לציון.
 
60 מתוך ה-101 מהגמנסיה העברית בירושלים (ברחביה)

אתמול והיום אותרו 78 נדבקים מהגמנסיה (64 תלמידים ו-14 אנשי צוות). כלומר רוב התחלואה ביומיים האחרונים נובעת מבית ספר אחד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אבל יש עוד בתי ספר

להזכיר לך את רחובות? הודיעו גם על בת ים, ראשל"צ ועוד ...
 
אבל הרוב מבית ספר אחד. 60 מתוך 101

60 בבית ספר אחד, 41 מפוזרים על פני מקומות רבים ברחבי המדינה (חלקם בתי ספר).
 
דו"ח עדכני בקשר להידבקויות בבתי ספר:

[URL]https://www.israelhayom.co.il/article/765627[/URL] " דו"ח של צה"ל ומשרד הבריאות: בשבוע האחרון נדבקו בנגיף כ-100 תלמידי תיכון • מרבית הנדבקים - מהגימנסיה בירושלים, והשאר מ-13 יישובים ברחבי הארץ בשבוע האחרון נדבקו כ-100 תלמידים בגילאי 12 עד 18 בקורונה, כשני שליש מתוכם מבית הספר הגימנסיה העברית בירושלים, והשאר מפוזרים על פני 13 ישובים - כך עולה מדו"ח עדכני של "מרכז המידע והידע למערכה בקורונה" שפורסם הלילה (שישי). 60% ממקרי ההדבקה מרוכזים בשני מוקדים: כ-80 נדבקים בגימנסיה בירושלים וכ-40 עובדים זרים שנדבקו. מרבית הנדבקים בעקבות ההתפרצות בגימנסיה ומאוכלוסיית העובדים הזרים, היו חולים ללא סימפטומים שנבדקו במסגרת מדיניות לבדיקות יזומות ובדיקות מגעים. "
 

סטילהוק

New member
מה שאנשים פה לא מבינים זה שברגע שיש התקהלויות חדשות

מה שאנשים פה לא מבינים זה שברגע שיש התקהלויות חדשות ואנשים מפסיקים לשמור על כללי הריחוק החברתי שהביאו למעשה להורדה ברמת התחלואה וההידבקות שראינו עד כה, התפרצות גדולה חדשה זה רק עניין של זמן, לא של אם, כי תהיו בטוחים שהיא תפרוץ בתנאים כאלה, אלא אך ורק של מתי. וזה שפותחים את הסגר והכל מתחיל לחזור "לשגרה" כאילו שהנגיף הקטלני מאחורינו ושכח אותנו לגמרי זו טעות קריטית שעוד תעלה בחייהם של ישראלים רבים. שלא לדבר בכלל על הגל השני שכבר רואים שמכה מחדש בסין ובשכנותיה. ובכלל, על פי מחקר חדש התגלה שחיסון עדר אינו אפשרי כלל במקרה של הנגיף הקטלני קוביד-19, מכיוון שהנוגדנים שמפתחים אליו "המחלימים" נעלמים בתוך חצי שנה והם חוזרים להיות נגועים ומדבקים וחוזרים להידבק ולהדביק אחרים. כך שהחיסון העדרי כמו שציפו בתחילה שאפשרי, ולכן צריך רק לדחות את ההתפשטות עד שבתי החולים יהיו ערוכים לקלוט כמויות גדולות של חולים קשה ואנוש בכדי שיהיו מספיק מכונות הנשמה לכולם ולא יצטרכו לעשות בחירה את מי להנשים ואת מי לא, כבר אינו אפשרי כלל. ואם עד עכשיו חשבו שהנגיף הזה יותר מסוכן מהשפעת בגלל תקופת הדגירה והאי-סיפטומטיות של נדבקיו, עכשיו על אחת כמה וכמה בטוחים שהוא הרבה יותר מסוכן וקטלני מנגיף השפעת, כי מתברר שנוגדניו של הקוביד-19 יורדים ונעלמים אחרי 6 חודשים בלבד, מה שגם שולל את הטיפולים בפלזמה של אדם נגוע או ניסיון להרכבת תרופה או חיסון ממנה, מכיוון שאז פשוט מחדירים דם נגוע לדם נקי וגורמים לו לכך שהדם הנקי יהפוך לדם נגוע בתוך 6 חודשים כשהנוגדנים באותה פלזמה פשוט נעלמים בתוך 6 חודשים, ולכן גם לא יכולים להגיע למצב של חיסון עדרי כנגד הנגיף הקטלני. וזה מה שהופך את הנגיף הזה קוביד-19 להרבה יותר מסוכן ממה שחשבו בתחילה, ורק בחודשיים האחרונים מתחילים באמת ללמוד אותו לעומק ואת השפעותיו השליליות על נדבקיו, כולל כל אלה שכביכול כבר "החלימו" ממנו ונמצאו שליליים בבדיקות האחרונות, ואפילו לא היו להם שום סימפטומים שמאפיינים אותו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש רק בעיה אחת שאתה לא מבין את אשר את כותב

הראתי לך שהמחקר שעליו שוטף הראש שלך התבסס, הוא מחקר דמיקולו שאף אחד לא טרח להתייחס אליו.
 
למעלה