הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!

מצב
הנושא נעול.
הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
 
השני בממגורות באשדוד, כמובן!

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
השני בממגורות באשדוד, כמובן!
 
איך יודעים שהקטר החדש שלך, באמת שלך?

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
איך יודעים שהקטר החדש שלך, באמת שלך?
לפי הדפיקה הראשונה, כמובן! בקטר של 'דגון' בחיפה הדפיקה הגדולה הראשונה אירעה היום, כשהקטר הוזז ממקומו כשדלת תא הנהג פתוחה. החלון נשבר כמובן, והזגג הוזמן בדחיפות לתקן את הנזק.
 
במרפאת הקטרים והטרקטורים

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
במרפאת הקטרים והטרקטורים
הקטרקטור של 'דגון' בחיפה מתוחזק ביחד עם שאר הטרקטורים באתר בסדנת המכונות של הממגורות, אליה הוא מגיע בקלות באמצעות נסיעה על גלגלי הגומי.
 
'התחנה'

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
'התחנה'
זה הבית של הקטרקטור של ממגורות 'דגון' בחיפה. לא בדיוק עוטף ומפנק, אבל הקטר דווקא נראה די מרוצה עד ששברו לו את הדלת...
 
בדרך לעוד לקוח מרוצה

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
בדרך לעוד לקוח מרוצה
אחרי כמה שיעולים והתעטשויות, הקטרקטור החדש חזר לעבודה במרץ. העובדים במקום סיפרו בהתרגשות על השיפור המורגש ביחס לטרקטורי העיתוק הכבישיים שהועסקו עד כה במקום. אחד מהם, מס' 15, אורב בפינה ברקע התמונה, ממתין להזדמנות נוספת להוכיח שגם הוא עדיין יכול לתת כתף ולהשתתף בנטל כשהאח הצעיר והחורג חולה. אני מקווה שזה לא יקרה הרבה, כי קטר זה תמיד יותר טוב מסתם טרקטור...
 

easylivin

New member
תודה רבה, חן! כלי קטן וחמוד!

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
תודה רבה, חן! כלי קטן וחמוד!
וגם ידידותי לסביבה.
 


הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
 

amit1270

New member
תודה רבה על הדיווח המעניין

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
תודה רבה על הדיווח המעניין
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אומנם הוא נראה כמו דוחסן אשפה עם קבינה

הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
אומנם הוא נראה כמו דוחסן אשפה עם קבינה
אבל נחמד. ותמיד כיף לראות ציוד מסילתי חדש ולא שגרתי על מסילות ארצנו. תודה, חן.
 

traiNir

New member
הוא חמוד מאד!!


הפתעה - שני קטרים חדשים התחמקו לארץ הקודש!
מתחת לאפם של חובבי הרכבת, ואני ביניהם, הגיעו לפני כחודשיים לארץ שני קטרי רכבת חדשים. מדובר ב-'קטרקטורים' מדגם Crab 5000E של היצרן האיטלקי Zephir, שנרכשו על-ידי חברת ההפעלה של ממגורות 'דגון' עבור עיתוק בממגורות הסמוכות לנמל וחיפה ובאלו הסמוכות לנמל חיפה. הקטרקטור החיפאי הוא דו-מצבי, ומסוגל לנסוע גם על משטח סלול, זאת מפני שהוא צריך לעבור בין השלוחות השונות במתחם הממגורות שמקושרות ביניהן במסוט שנמצא מחוץ לשטח הממגורות, מקום אליו אסור לקטר לצאת. הקטרים הם חשמליים ומוזנים ממצברים. ניתן להפעילם מתא הנהג (ובכביש זו הדרך היחידה) אבל מצב ההפעלה המועדף הוא באמצעות שלט רחוק. באמצעות השלט הרחוק ניתן להפעיל גם את המצמדים האוטומטים שמתחברים לאונקלים הרגילים של הקרונות. לפחות בחיפה נבנה עבור הקטר 'מוסך' קטן, שמכונה בפי יושבי המקום 'תחנה', וכולל סככה שקופה ונקודת טעינה למצברים. מאפיין מעניין של הקטרים הוא תהליך המעבר שלהם ממצב כביש למצב מסילה - מסתבר שכדי להתכוונן בדיוק אל הפסים, מצוידים תאי הנהג בטלוויזיה במעגל סגור שמחוברת במקביל לשתי מצלמות... בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנכ"ל 'דגון', מיקי שרן, ולאנשי צוותו על האירוח המושלם, כולל הפוגות בגשמים ברגעים הנכונים!
הוא חמוד מאד!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה