הצהרת האמונים של צעדת גלעד

aharon5

New member
הצהרת האמונים של צעדת גלעד

1. אני מצהיר בזאת כי אני תומך בשחרור המוני של רוצחי יהודים במימדים ובהיקף שיספקו את חבריהם. 2. אני מצהיר בזאת כי במידה ויחטפו חייל נוסף, נשחרר רוצחים נוספים, כרגיל על פי בחירת חבריהם. 3. אני מצהיר כי אני דוגל בשיטה על פיה הם ירצחו ויחטפו אותנו, ואנחנו נשחרר אותם ונחלק להם פרסים. ירצחו, יחטפו, נשחרר. ירצחו, יחטפו, נשחרר, וחוזר חלילה. 4. אני מצהיר כי ברור לי שבמעשי אני בעצם דוגל בסיסמה: "דם יהודי הוא הפקר", ובכך קורא בעצם לכל שונאינו למהר ולשחוט אותנו ללא הגבלה. 5. אני מתחייב להקריב את עצמי וילדי לפיגועים שיבוצעו על ידי המשוחררים, כדי שלא יפגעו חפים מפשע כתוצאה ממעשי. 6. אני קורא להדחתה של דורית בייניש ועמה לבטל את כל מערכת המשפט במדינת ישראל מאחר ואין בה צורך עוד. מעתה המנהיג הבלתי מעורער של ישראל, המלך חאלד משעל הראשון קובע הכל. 7. אם יצטרפו לצעדה חובשי כאפיות עם צעיפים ירוקים ויצעקו "אללה הוא אכבר, אטבח אל יהוד" וישאו שלטים בהם כתוב: שחררו רוצחי יהודים", הם יהיו חלק בלתי נפרד מאיתנו. 8. אני מצהיר בזאת כי אני דוגל בגירוש המוני של מאות ואלפי ילדים ישראלים שכל חטאם הוא שאין להם תעודות זהות ישראליות, דם יהודי לא זורם בעורקיהם, וגנים של הגזע הישראלי המשובח אינו נמצא בדמם. 9. אני מצהיר בזאת כי איבדתי את שפיות דעתי, אי לכך ובהתאם לזאת במקום לסיים את הצעדה מול משרדו של רוה"מ, אסיים אותה מול המחלקה הסגורה באברבנאל או גהה, על פי החלטת הרופא המטפל. ובזאת באתי על החתום...
 

aharon5

New member
מה אתם הייתם מוכנים לשלם תמורת גלעד?

האם הייתם מוכנים לירוק בפרצופי המשפחות השכולות? מאות משפחות שכולות, מאות נרצחים, אלפי קרובים, לעבור אחד אחד, לירוק בפרצופו ולומר: יקירך מת? תפסו את הרוצח? לא נורא, תחשוב שלא תפסו אותו... יקירך מת, הוא כבר לא נחשב. האם הייתם משחררים את יגאל עמיר? דמיאן קרליק? בני סלע? אילו רוצחים ואנסים הייתם מוכנים לשחרר תמורתו? האם הייתם מפטרים את כל מערכת המשפט, ומבטלים את המרדפים אחר רוצחים, כי מה הטעם? האם הייתם מכניסים את מדינת ישראל לסחרור של רציחות, חטיפות ושחרורים? כל כמה שנים "סיבוב": רציחות, חטיפה, שחרור. רציחות, חטיפה, שחרור... האם הייתם מעניקים לחלאות אדם המתעללים בגלעד ובמשפחתו פרסים יקרי ערך? האם הייתם מרגישים בנוח לו היו מצטרפים וצועדים עמכם חובשי כאפיה הקוראים כמוכם: שחררו מאות רוצחים? האם הייתם מצהירים: "דם יהודי הוא הפקר", ומבטלים בכך את משמעות קיומה של המדינה, ומחזירים אותנו לדפוס היהודי ההולך כצאן לטבח? האם הייתם מסכימים לרקוד בעירום בכיכר העיר עם גלידה על הראש, אם חאלד משעל היה דורש זאת? האם אתם מוכנים לכל השפלה שאויבי ישראל מעוניינים להשפיל אותה? כי זהו המחיר האמיתי שכולנו נשלם אם העסקה ההזויה ביותר מאז נוצר המין האנושי תצא לפועל.
 

motip3

New member
לשנן סיסמאות פופוליסטיות זה הכי קל

דם יהודי אינו הפקר, משפחות שכולות, רוצחי יהודים וכו'..... ואת ההכי חשוב שכחת אם נכנע לדרישותיהם זה יגביר אצלהם את הרצון לחזור ולחטוף עוד חיילים. לפעמים אני חושב שבכלל אין לנו בעיה עם הפלסטינאים. בעצם כל הרוצחים והחוטפים שלהם הרי יושבים בכלא אצלנו כל מי שנשאר בחוץ הוא רודף שלום שמעולם לא רצה לחטוף חייל או אזרח ישראלי. אז כדאי שלפני שאתה מאשפז אלפי ישראלים רק בגלל שהם חושבים אחרת ממך. תדע שלא חסר להם מתכננים ורוצחים וחוטפים המסתובבים חופשי גם בימים אלו ושחרור של עוד כמה מאות כאלה לא ממש ישנה שום דבר. גם שחרורם לא ממש יעיר לחיים את הרוגי הפיגועים ויחזיר אותם לחייק משפחתם. שחררנו בעבר מספיק מחבלים בשביל לקבל כמה גופות וסוחר סמים אז לא נשחרר בשביל לקבל חייל חי ששנמק בעזה כבר יותר מ-4 שנים. וגם העובדה שבמשך 4 שנים לא נענו לדרישותים לא הקטינה אצלהם את הרצון לנסות ולחטוף עוד חיילים. יש דרך אחרת אם לא רוצים לשחרר רוצחים פשוט עונש מוות. הרי אנחנו מחסלים כל שני וחמישי פצצות מתקתקות רק כי אנו חושדים שהן מתכננות פיגוע. ללא משפט, צו שופט או אישור היועץ המשפטי אלא רק בגלל שמישהו במערכת הבטחון (מודיעין) החליט שאותו אדם מהווה איום. לעומת זאת אם נתפוס חי מחבל שהרג 20 איש הרי שלא ניתן להרגו. מאוד הגיוני, לא? תחסל אותם תקבור אותם ואין בעיה לעשות עיסקאות.
 

aharon5

New member
עמגעיל

גועל נפש. אפשר להבין את האנטישמים. ממש בושה להיות חלק מהעם המגעיל הזה. משתוקק לשחרר מאות רוצחים, ולגרש לפח האשפה של העולם מאות ילדים ישראלים. אין לכם מה לעשות בחיים, השתגעתם לגמרי. חוץ מלחלק פרסים יקרי ערך לחלאות אדם ולבצע זוועות בילדים אתם לא יודעים לעשות שום דבר. לזכותכם יאמר שלא מחקתם את הודעותי. מנסיוני בד"כ חובבי חופש הביטוי עסוקים בסתמית פיות. אז יאללה, לשחרר את כל הרוצחים והאנסים, לירוק בפרצופי המשפחות השכולות, לגרש המוני ילדים. מה נשאר בשביל להפוך את מדינת ישראל לעמורה? זוהי סדום! וזה סרט בכלל לא מצחיק. עצוב ועלוב. שופטים לא מתביישים לרחם על פושעים ולהחמיר איתם רק כשהם פוגעים בעצמם. אין גבול לחזיריזם. כל אחד לעצמו. חזירים נמאסתם.
 
איש מגעיל

לא יודע בן כמה אתה ואם יש לך ילדים. אבל אם הבן שלך היה יושב שם - היית זועק עד לב השמים מוכן לא רק לשחרר כל אחד - אלא גם לתת לו פרס ישראל, העיקר שבנך יחזור. צה"ל מספיק חזק כדי לחסל כל טרוריסט, ולרדוך אחריו כל חייוץ מי שמחליש את העם הם כל מיני ימנצ'יקים הזויים שחושבים שהמציאו את הגלגל. ואחרי נאומו של ראש הממשלה - אני רוצה לומר לכם - לכם יש מנהיג. לרוב העם אין מהיום ראש ממשלה שאפשר לסמוך עליו.
 

דרור 2909

New member
האם שלנו לא מגעיל,הוא פגום. פגם גנטי,כנראה.

פגם שמייצר שמאלנים קיצוניים,אנטי ישראליים,שונאי המדינה ותומכי הטרור. פגם שמייצר את אנשי התישקורת השמאלנית הלוחמים למען הכניעה לחמאס, ואשר מפילים בפחאלפי אזרחים תמימים חסרי כל הבנה בסיסית במהות המלחמה על קיום המדינה,מלחמה שבה אנו מפסידים.
 
הפגם הגינטי שלנו מורכב מכמה פצעים ממאירים

החרדים המתנחבלים ובעיקר המסוממים הנקראים "נוער הגבעות" וכל מיני ימנים הזויים שהסמלים שלהם הם ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר,עדן נתן זאדה ועמי פופר ה"צדיק"
 

דרור 2909

New member
הסרטן השמאלני הקיצוני שסמליו הם הבוגדים אודי

אודי אדיב ומרדכי ואנונו,יכול להיות מוסבר רק ע"י פגם גנטי. לא ידוע על תופעה חולנית דומה במדינות ובעמים אחרים,של שנאה עמוקה ומעוותת כל כך למדינה ולרוב העם החי בה. לא ידוע על תופעה חולנית ומעוותת כזו,שבה ציבור,זעיר אמנם,אבל קיים,תומך בטבח של של נשים וילדים מבני עמו ע"י אירגון טרור השואף להשמיד את מדינתו של המיעוט הזעיר הזה. יש לציין שפעילותו הבוגדנית של הסרטן השמאלני הקיצוני,מתאפשרת אך ורק בגלל סמרטוטיותו של הממסד "הימני"השולט,שבמקום לפעול בקלות לניטרולו ולעקירתו של הסרטן,עוסקים מנהיגיו בליקוק למנהיגות הסרטנית ולתישקורת השמאלנית המטפחת אותה. בכל מדינה נורמלית היו מסיתי השמאל הקיצוני מוצאים את עצמם בין כתלי הכלא לשנים רבות ואף מוצאים להורג. המדינה היהודית,לצערנו,איננה מדינה נורמלית ולכן היא מאבדת את יכולת קיומה ונמצאת בתהליך של התפוררות פנימית.
 
למעלה