הציבור בארה"ב מוכר כמו משוגע.

ניתוח מיוחד : גורביץ' על ההתרסקות בוול סטריט -

האם לחץ הנפילות יימשך ?
http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/413753
&nbsp
&nbsp
"פוטנציאל הירידות מצוי ברמות שבין 1,850 – 1,900 הנקודות."
&nbsp
בגרף היומי :
6. היציאה מרצועה התחתונה מעלה את הסבירות לתיקון מהיר מעלה.
&nbsp
7. אלא שיהיה מדובר רק בתיקון זמני לפני המשך ירידות.
&nbsp
&nbsp
 
סקר שנערך ע"י סוכנות בלומברג בקרב האסטרטגים המובילים בוול סט

ריט מעלה כי הם מעריכים שמדד S&P 500 יגיע ל-2,233 נקודות עד סוף השנה, כלומר יזנק בכ-12% תוך 3 חודשים.
גולוב אפילו יותר אופטימי וצופה כי המדד יעלה ל-2,325 נק', ומצטרף בכך לאסטרטג תומס לי מ-Fundstrat Global Advisors.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001063143#fromelement=hp_firstarticle
&nbsp
&nbsp
 
אלו המשקיעים שקוראים לכם להגדיל החזקות ועכשיו

http://www.bizportal.co.il/wallstreet/news/article/413889
&nbsp
לגבי התרחיש שבו נתון כלכלי יכול לשנות מומנטום של שוק המניות, נראה היום בלתי אפשרי. זאת מאחר ולא אמור להתפרסם היום נתונים כלכליים משמעותיים בניו יורק. לקראת סופ"ש (ה') יפורסם הקריאה החוזרת של עליית התוצר האמריקנית לרבעון השני. בסוף יולי פורסם כי התוצר הכלכלי בארה"ב צמח ב-2.3% ברבעון השני של השנה. קריאה שנייה וגבוהה מכך, יכולה לתמוך בשוק המניות האמריקני ואף מעבר לכך.
&nbsp
&nbsp
 
המשקיע האגדי ג'ק בוגל מסביר - זה מה שצריך המשקיע לעשות עכשיו

http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/413931

ג'ק בוגל בן ה-86, מייסד חברת קרנות הנאמנות הגדולה בעולם 'וואנגארד', נשאל אמש ע"י CNBC כאשר וול סטריט התרסקה סביב 4%, מה צריך המשקיע הפרטי לעשות ??

"ראיתי מצבים של שוק במערבולת, כרגע זו לא מערבולת אמיתית. אל תעשו שום דבר עכשיו, פשוט תעמדו שם", כך אמר בוגל והוסיף כי אלא אם אתם צריכים את הכסף שלכם בטווח הקצר, תדאגו שאתם חשופים למניות בהתאם לגיל שלכם ולמידת הסיכון שאתם מסוגלים לעמוד בו - וזה עדיין ייתן לכם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח בטווח הארוך, גם אם נעבור כעת תקופה תנודתית או תקופה של נפילות.

בוגל המשיך ואמר כי תיקונים בשוק כשמם כן הם - אלו תיקונים, ועדיף להישאר בשוק ולתפוס את הריבאונד - שבדר"כ מחזיר את השוק לרמה הקודמת ואף למעלה מכך. לדבריו של בוגל, גם אם יקרה הגרוע מכל ותתרחש מפולת כמו בשנת 2000, זה לא גרוע כמו שניתן לחשוב, שכן מי שלא עשה אז דבר, הפסיד למעשה 1% בשנה עד כה, זה נסבל, ובטח לא גיהנום. בוגן טוען כי בפועל, משקיעים רבים איבדו הרבה יותר מכך כי הם מכרו במהלך הפאניקה - "העצה שלי היא למשקיעים לטווח הארוך, לא לספקולנטים".

בוגל הבהיר כי "אנחנו חיים בעולם של חוסר וודאות, וכיום מחירי המניות הם מלאים והריבית כבר אפסית. עם זאת, ההיסטוריה מראה שהטעות הגדולה ביותר היא למכור בנפילות, וזה דבר שהמשקיעים בדר"כ נוטים לעשות. זו הסיבה שהמשקיע הפרטי תמיד נמצא בתשואת חסר על השוק, כי לא רק שהוא מפספס את הריבאונד, אלא הוא גם ממהר לשלם מס על ההשקעות שלו.

בתשובה לשאלה האם זה אולי הזמן עכשיו לקנות מניות, אמר בוגל כי "זה לא רעיון רע, אבל אף אחד לא יכול להגיד מתי הירידות יגמרו, אולי חוץ ממישהו אחד - אבל הוא נמצאת בעולם אחר, בגן עדן".
 
למעלה