הצילו! יש לי חתול שלא מוכן לאכול או

inbale

New member
הצילו! יש לי חתול שלא מוכן לאכול או

לקחנו חתול מ"תנו לחיות לחיות" בן חצי שנה בערך והוא פשוט לא מוכן לאכול שום אוכל לחתולים שאני מציאה לו. קניתי כבר 3 סוגים שונים, קניתי פחיות למינהן. האוכל היחיד שהוא הסכים לאכול היה מאיזה פחית יוקרתית מאוד ואני ממש לא יכולה לתת לו את זה כל יום. אשמח לשמוע המלצות רעיונות כו.. וכמו כן אשמח אם תספרו לי מה החתול שלכם אוכל.
 

**לילך**

New member
אל תתיאש

1. כשהוא יהיה ממש רעב הוא יאכל הכל ,אבל אם תיתן לו יותר מידי פינוקים ופסטרמות ואוכל שאתה אומר שהוא יקר מידי ,ברור שהוא לא יסכים לאכול אוכל רגיל. 2. יש הרבה סוגים של אוכל איכותי לחתולים ברמת פרמיום (טכניקל ,סיאנס דיאט ,פורינה פרו פלן ועוד ,אני מצרפת לינק ל המלצות של אלון ביגלר ,שמבחינתי הוא המומחה למזון לחתולים). הערה חשובה: לטובת מניעת בעיות בשיני החתול תן לו בעיקר אוכל יבש שמנקה את השיניים ועוזר לניקוי השיניים ומניעת אבנית. 3.שמעתי שכמעט אין חתול שלא מוכן לאכול פורינה פרו פלן ,אני קניתי 3 ק"ג פרו פלן ב 68 ש"ח ,שזה מחיר טוב ,בחנות ג´ונגל. בפורומים אחרים עשינו מן מועדון קונים:יש הסדר מיוחד עם ג´ונגל שאלון היגיע איתם: מתקשרים אומרים שאתה ממועדון חתולים של אלון ביגלר ,מקבלים מס חבר במועדון שמקנה כל מיני הנחות ועוד 10 % הנחה מיוחדת למי שהוא חבר המועדון של אלון. אם המשפט: צרת רבים חצי נחמה מנחם אותך: שמעתי שיש הרבה חתולים שמתנהגים ככה ,בסוף זה מסתדר עם כולם.
 

דובי123

New member
חולק על מספר דברים של אלון

פריסקיס ודומיו הנם פחות טובים מלה קט לה קט הנו באיכות יחסית טובה מאד, שאר הישראלים שציין נמוכים בהרבה המרכיב העיקרי באוכל הנחות הוא הקמחים של מזון צימחי זהו המרכיב הראשון ברשימת המרכיבים ולפי הנאמר לי סדר הרשימה הוא בהתאם לכמות גם על האפשרות למחיר אני חולק - איגל פק הנו מזון מעולה ומחירו לק"ג דומה למחירים הנחותים שהזכיר אלון אמנם בסופר לידי כנף עוף עולה 11 ש"ח קילו אבל ישנם סופרים שהמחיר של כנפי עוף הוא בדיוק חצי והיות והבשר והעצמות הנם חלק קטן מהיבש וברור שעלות הכנפיים לדוגמא הנו נמוך בהרבה מהמחיר בהן הן נמכרות אין שום סיבה שמזון טוב יהיה כלכך יקר
 

**לילך**

New member
האיכות של לה קט יבש לא טובה בכלל

לצערי נתתי לחתולים שלי יותר מארבע שנים לה קט ,מכיון שהאוכל לא מכיל מספיק מרכיבים חיוניים והרכב ממש דל של בשר ,החתולים שלי אכלו מזה כמויות אדירות בלי לשבוע ,להשוואה היום הם אוכלים כמות טכניקל, שקטנה לפחות בחצי מאשר היו אוכלים לה קט ,כך שמבחינת מחיר זה יוצא אותו הדבר. תשווה את המרכיבים של לה קט עם מזונות איכותיים יותר ותראה את ההבדל. חוץ מזה כשיתחילו בעיות בכליות ודרכי השתן בעוד כמה שנים , יהיה מאוחר מידי להתחרט על מתן אוכל ברמה לא טובה.
 

דובי123

New member
החברה שלי לא אוכלים לה קט [לא אוהבי

אוכלים בעיקר איגל פק, ויסקס, פריסקיס [רק בגלל שהם אוהבים אותו] ואני מחפש משהו באיכות במקומו דוקא שלחו לי טכניקל [לייט כי זה מה ששלחו] הם לא נוגעים בזה
 

pomelit

New member
החתול שלי למשל לא סובל

טעמי כבד באוכל שלו. הוא מעדיף מאכלי ים, והכי טוב מוצרי חלב. סתם לידיעה - יש מאכלים שחתולים מסויימים פשוט לא אוהבים. גם אני שמעתי שיש בעיות עם הלה-קט, בעיקר אצל זכרים, כי הוא עושה פעולוה לא טובה על דרכי השתן, ומאוד מצר אותן, מה שיכול להוות בעיה אצל חתולים בוגרים. אלון פשוט מגדל חתולים גזעיים, אז יש לו הרבה נסיון וידע, ולמיטב ידיעתי אפשר לסמוך עליו.
 

SIB

New member
תשובה לפומליט

תנסי אוכל אחר למשל כמו סלקט . הוא טוב לפרוה של החתול ויש בו כל התוספות הדרושות .
 
למעלה