הצילו: כיצד משייכים COA ל-CC?

גרי רשף

New member
הצילו: כיצד משייכים COA ל-CC?

כדי לשייך Chart of Account ל-Company Code יצרתי חברה שהקוד שלה Geri, נכנסתי לטרנזקציה FS00, לחצתי על אייקון Change Company Code, בחרתי את Geri מהרשימה, ושניסיתי לאשר קיבלתי הודעת תקלה S4120 (צילום מסך מצורף). היכן הטעות?
 

Yona Shoval

New member
שיוכים ושאר ירקות

1. הפעל תנועה OBY6 2. בחר את החברה שהגדרת GERI (תוכל להקל על עצמך עם ה-PUSH BUTTON שנקרא POSITION), סמן ולחץ F2. 3. ההגדרות המינימליות הנדרשות מצורפות. מצ"ב צילום מסך.
 

Yona Shoval

New member
../images/Emo6.gifכ---ו---ל---ם יגיעו לכאן בסוף...

נראה לי שכאן הוא המקום לקבל תשובות. פשוט יש הלומדים היום וסביר להניח שבסוף השבוע יגיעו יותר. דרך אגב, האם העברת הודעה לחב' פיתרון על השקת האתר? אולי נוכל לקבל סיוע גם מהם. לילה טוב. אני פרשתי.
 

Yona Shoval

New member
תוספת: קביעת ה-CC כ-DEFAULT

לאחר שאתה מגדיר את ה-CC וכד' וברצונך לעבוד כברירת מחדל עם החברה שהקמת - הפעל תנועה SU3. ב-TAB: PARAMATERS בשורה הראשונה יופיע הפרמטר BUK עם ערך 1000 או משהו, שנה לשם החברה שלך GERI (התיאור של פרמטר זה צריך להיות כמובן COMPANY CODE). באופן זה כל פעולה שתעשה תתייחס ל-COMPANY CODE שיצרת. בחלק מהתוכניות ניתן לבחור COMPANY CODE שונה.
 

גרי רשף

New member
Bad News ../images/Emo10.gif Good News ../images/Emo13.gif

Bad News- למרות שבצעתי את ההגדרות המתבקשות ב-OBY6 לא התקלה שציינתי חזרה על עצמה. Good News: נכנסתי להגדרות (למעשה- אותו מסך שציינת) ולאחר שהגדרתי חברה ברירת מחדל הבעיה נפתרה.
 

Yona Shoval

New member
אולי...

אני לא יכולה לחקות את המצב שלך אבל נראה לי שהרישום/השמירה באמצעות ה-OBY6 היו צריכים לאפשר לך את יצירת החשבונות ברמת ה-COMPANY CODE שלך, אלא אם כן מתבצעת (בחלק מן הפעולות) בדיקת זהות של המשתמש ואיזורי הפעולה שלו. שאלה פתוחה לשי.
 

zeevharpaz

New member
../images/Emo188.gifצרות, צרת רבים

אני ניתקלתי בבעיה דומה. גם לאחר שביצעתי את תנועת IMG שהקוד שלה היא OBY6 , יש בעיות בביצוע תנועת FSS0 ביי זאביק
 
עזרה ראשונה לגרי

1. שיוך קוד חברה ותרשים חשבונות נעשה דרך הקסטומיזציה במספר מקומות אפשריים. כאשר הרשיון יוסדר חפש למשל את המושג Chart Of Account או Company Code ב-IMG (טרנזקציה SPRO). 2. הזמן יצירת החשבונות עדיך לעבוד ללא העץ. העץ יעזור לך להתמצא כאשר החשבונות כבר קיימים. אם עדין לא הצלחתי לעזור לך פנה אלי בשיעור. שי
 
assign company code to chart of acc

Hay Geri you sould use transaction number OB62 to assign company code to chart of account Have a good day Madar Ronen
 
למעלה