הצילו? פחד אימים עובר עליי ברגעים א

הצילו? פחד אימים עובר עליי ברגעים א

אלה... אתם מכירים את התחושה הזו שמישהו נכנס לעסק שלך או בעבודה או סתם ברחוב- ויש לך פתאום תחושה שמשהו פה אצלו לא בסדר? אבל ממש לא בסדר? משהו בגישה שלו מאד מאד מרתיע אותי, בדרך כלל יש לי תחושה לאנשים, האינטואיציה שלי די פעילה, פשוט האיש הזה נכנס לפה עכשיו, מדבר איתי ומתיישב לו על עמדת מחשב, משהו בו מפחיד אותי וזה לא קורה הרבה, מזמן לא היתה לי כזו תחושה של פחד.קשה להסביר את זה, משהו בבטן עמוק כבד ומזהיר... מפחד לי.. מקווה שהוא יסיים פה מהר. הירהורים של לילה...
 
../images/Emo5.gif

מדובר בבן מיעוטים, עם סנדלים כאלה מיושנים, נכנס לאתרים שיש בהם קטעי וידאו של הוצאות להורג אני חושב שבעירק... הממ........... אני עם יד מוכנה על הפלאפון... ועוד עם כל ההתראות האלה... סעעמק, לפעמים תאמינו לי- זה פשוט סיוט לעבוד בלילה במקום שהוא על שפת הרחוב במיקום לא משהו, עם כל מיני אנשים שפויים במידה ולא.... שמסתובבים פה בלילות. לפעמים זה הרבה יותר נעים.
 
משהו בדיבור שלו לא בסדר

בטון הדיבור שלו. כולכם חורפים פה, יפה לכם
אז אני אולי אשעשע את עצמי עם תמונות ( שיהיה לכם בוקר יפה ). נתחיל? ככה לפחות אני אפסיק לחשוב עליו.
 
נספר גם כמה בדיחות...

תפסתי אותך -----> גבר מגיע באמצע הלילה לאשתו הישנה במטה ובידו 2 אקמולים וכוס מים. האשה מתעוררת ושואלת: " למי שני האקמולים?" משיב הגבר:" זה בשביל כאב הראש שלך, יקירתי" אומרת האשה:" אבל בכלל אין לי כאב ראש!" קופץ הגבר למיטה ואומר:" זהו, תפשתי אותך!!!" הגוססת ----------> בלה שוכבת על ערש דוי, גוססת ובעלה יושב לידה. היא מנסה ללחוש: "שלמה?" שלמה מרגיע אותה ואומר: "שקט.. שקט.. אל תדברי.." בלה שוב מנסה: "שלמה.. שלמה אני מוכרחה לדבר?" שלמה משתיק אותה: "אל תדברי.. בלה.. הכל בסדר? "בלה, שוב: "אני מוכרחה לדבר, שלמה, אני מוכרחה להתוודות ?" שלמה: "את לא צריכה להתוודות?" בלה: "כן, אני מוכרחה לאמר לך שלא תמיד הייתי נאמנה לך?" שלמה מכה בחביבות על ידה ואומר: "אל תטרחי, בלה, אני יודע הכל. אחרת את חושבת שסתם הייתי מרעיל אותך. "
 
אוףףף הוא עוד לא הולך ! בדיחות עוד

זכה בלוטו --------> גבר מגיע לביתו בריצה, פורץ הביתה בסערה וצועק לאשתו: "מותק תארזי את חפציך, זכיתי בלוטו." "נפלא" - אומרת האשה - "לארוז לאיזור חם או לאיזור קר?" " לא משנה, העיקר שתעופי כבר מהבית!!" ההבדל הגדול --------> שני זבובים בקיבוץ נדברו להפגש אחרי שלשה ימים ולספר אחד לשני קורותיהם. אחרי שלשה ימים הם נפגשים. אחד שמן ושבע השני רעב ורזה. מספר השמן: " אני עפתי ועפתי עד שהגעתי לרפת. ברפת התיישבתי על פרה, כל היום אוכלת ומחרבנת ואני עושה חיים על הערמות שהיא חרבנה. מה קרה לך שאתה כל כך רזה?" "אני עפתי ועפתי עד שראיתי חמור קשור לעץ" מספר הרזה " נעמדתי עליו וחיכיתי. כל הזמן החמור תוקע רק נאדות, - לך תחיה על הבטחות!!"
 

© RoNa

New member
לא הבנתי למה אתה נותן לו להתקרב

אם מפחדים ממשהו או שזה נראה חשוד מתרחקים.. בכל אופן לילה טוב לך ושיעבור בשלום
 
תודה רונה, הוא בא כלקוח

ישר התיישב, אני לא יכול לסלק אותו אחרי שנכנס. לפעמים אני עושה את מה שאת אומרת אבל זה לפני שמישהו מתיישב והוא גם לא עשה לי משהו רע, אבל האופי שלו, המה שהוא מקרין החוצה- משהו בו לא נכון לי בבטן. תודה , לילה טוב
 

© RoNa

New member
אתה יודע ש..

שאומרים לקוח בשעות האלה של הלילה זה לא נשמע טוב..
ושאלה, אם הוא לקוח הוא יכול להשתלט לך על המחשבים? תכתיב לו אתה מה מותר ומה מקובל לעשות. משמרת נעימה, חוזרת לישון
משום מה התעוררתי..
 
לקוח זה נשמע טוב חחחחחחחחחחח

לקוחה זה נשמע לא משהו ....חחחחחחחחחח נו שויין, קליינט זה פסד'ר? עוד יותר גרוע
 

© RoNa

New member
מספיק אני מספקת תמיכה נפשית ביום

לא צריכה את העבודה הזו גם בלילה. חוץ מזה שזה יעלה לך שקל..
 
שקל? נו אחלה- אני אפילו יוסיף עוד ש

שקל טיפ
תגידי, למה באמת התעוררת? אני שם לב שאת מתעוררת בלילה די בתדירות... נדודי שינה או סתם חשבת עליי?
 
2 בדיחות ../images/Emo8.gif

פליטת פה ------> שני גברים מתיישבים במטוס לאילת האחד ליד השני ושמים לב שלשניהם "פנס" כחול בעין. שואל הראשון את השני: " משונה, מקרה מוזר שלשנינו יש "פנס" בעין, איך חטפת את הפנס?". עונה השני "פליטת פה,? אמרתי למלצרית עם חזה שופע תני לי שני ציצים במקום שני מיצים. ?ואיך זה קרה לך?". " גם אצלי זה בגלל פליטת פה " עונה הראשון " רציתי להגיד לאשתי שתתן לי את התיק כדי ללכת לעבודה - ויצא לי: נבלה, את הורסת לי את החיים". ניחוש נכון ------ > אשה נכנסת לסופרמרקט וקונה: 1 סבון, 1 מברשת שינים, 1 לחמניה, 1 מנה חמה, 1 קרטון חלב. היא נגשת לקופה ובקופה יושב בחור. הבחור מעביר את כל המוצרים מקבל את התשלום מסתכל עליה ושואל: "את בטח רווקה?". " כן, איך נחשת?" שואלת האשה " בגלל שאת נורא מכוערת" משיב הקופאי.
 
למעלה