הצמר הראשון שלי

nukke

New member
הצמר הראשון שלי ../images/Emo53.gif

להלן ציטוט ממסר משמח שקיבלתי היום: "אני מתכננת לנסוע ביום שני כנראה לטבעון- יש צמר ספציפי או סתם? מרינו? משי? מחט ליבוד ארוכה או קצרה? לבן? לפי משקל? מה?" נו? מה? התכניות שלי, להתחלה, הן על ליבוד בובות במחט וליבוד רטוב ליצירת תיקים וכובעים. איזה צמר מומלץ? מה בדבר הכמות? תודה מראש על התמיכה הטכנית וסליחה אם אני מעלה באוב נושא שכבר דשו בו (אני חושבת שקראתי את כל השרשורים, אבל אולי אני טועה).
 
לליבוד רטוב וגם לליבוד במחט עדיף

צמר שמגיע במשטחים יש די הרבה סוגים. גם צבועים וגם טבעיים. אני לא יודעת מה לעומר יש במלאי כרגע. יש גם את הבית של ביתיק בנס ציונה שהיא גם מחזיקה מלאי גדול והרבה סוגים. באופן עקרוני - מרינו הוא צמר יחסית עדין וחלק, מגיע בסרט ולא במשטח ומתאים לדברים עדינים. מוצרים שצריכים לעמוד בשחיקה כמו תיקים שנושאים בהם חפצים זקוקים לצמר יותר גס. לדעתי את צריכה לראות בעצמך את האפשרויות לפחות בפעם הראשונה, לראות מה את אוהבת ומוצא חן בעיניך, מתאים לעבודות שאת מתכננת... קשה לשלוח מישהו שיקנה על עיוור.
 

עינבלית

New member
האם אפשר להשתמש בצמר שיש לי

לפיות (מרינו בסרט בכל מיני צבעים) בכדי לנסות ללבד חרוזים עם בתי (בת 3)? מה להכין? קערת מים חמים, סבון (איזה? כלים? אלסבון לתינוקות?) <בתור פעילות מהנה ופוריה לאמא וילדה בחינוך ביתי>
 
למעלה