הצעה לבנק ההצעות?

הצעה לבנק ההצעות?

אורן של איה העלה את הנושא, ואני רוצה להעלות באוב מאמר ישן שלי - איך יכולה (אולי) להתקיים מפלגה שכל תפקידה (וחושב שלא יהיה לה תפקידים אחרים) הוא חיסולה שלה עצמה?
 
עוד לא קראתי (לצערי- אני שוקע)

אבל אם תרצה, באחד מימות השבוע, אשמח לשלוח לך תקנון מפלגה שחיברתי שעוסק בדיוק בכך. כאשר מפלגה שתוותר על חלק ניכר מהכספים שמגיעים לה על פי חוק תציג את עצמה- כל שאר המפלגות הן אלו שיהיו בסכנת כליה... מהפכה ב"שוק" הפוליטיקה ואולי אפילו החזרת הכבוד למקצוע "פוליטיקאי"...
 
קראת את הפוליטאה של אפלטון?

מלבד החלוקה לתפקידים שאני לא ממש אוהב אותה, יש שם משהו אחד ששווה הכל- המלך הפילוסוף. רק מי שלא ירצה בתפקיד מודע באמת לכובד המשקל שרובץ על כתפי האחראי ורק הוא יעשה עבודה טובה אמיתית בלקיחה בחשבון את צרכי העם כולו. עזוב את התואר מלך. עזוב גם את התואר פילוסוף. אם תצליח להכניס אנשים שנמדדים לא בחוזק מרפקיהם אלא בחוזק מצפונם- עשית מהפיכה. ואני באמת מאמין שיש לי את הדרך, ואם אמצא מספיק אנשים שמה שכתבתי מקובל עליהם במידה כזו שלא "יריבו" איתי על קוצו של יוד, אני מוכן לסכן לא מעט מחיי היום יום שלי כדי לשנות את המציאות. אני מנחש שלא יעבורו עוד הרבה ימים ואשלח לך. אני רק מקווה שתסכים לעיקרי הכתוב.
 

meitush123

New member
אכן טפשי

איך הם יכולים להיות מפלגה אם הם מתנגדים לשלטון נציגים???????????? חוץ מזה שמה שהם אומצרים לוקה בחסר ולכל טיעון שם אפשר למצוא 10 טענות נגד מוצדקות על למה דמוקרטיה ישירה כל כך בעייתית.
 
למעלה