הצעה לפורום בענין מילגות

mummy

New member
הצעה לפורום בענין מילגות

הייתי היום בכנס ובשיחת סמול טוק עם חברה/עמיתה היא זרקה משהו על מילגה שבחיים לא שמעתי עליה, שגם היא שמעה עליה במקרה מחברה/עמיתה אחרת. חזרתי הביתה, בדקתי באתר של המכון הרלוונטי ואכן יש כזו, ובחיים לא שמעתי עליה. וזה הפתיע אותי כי זה משהו שלכאורה הייתי אמורה להכיר. ואם לא אני, אז בטח החברה שלי
אז חשבתי עכשיו בעודי בוהה במסך המחשב, שיכול להיות מועיל לשתף כאן במידע כזה. אפשר להתחיל פשוט בלתת רשימות של מילגות, קרנות, מכונים או מה שזה לא יהיה שכל אחד מכיר מעולמו הפרטי. נראה לי שלא חייבים להכנס למידע של אם קיבלתי מילגה כזו או לא וכמה, בעיקר כדי שזה לא יהפך לבית גידול של תחושות כשלון וערך עצמי נמוך או גרוע מזה מלחמות אגו ושלי יותר גדול (נכון שכולנו כאן ילדים גדולים ואין סיבה שזה יקרה, אבל נראה לי שלא כדאי להעמיד את זה למבחן המציאות). אם זה יתפוס תאוצה, אפשר גם לנסות לשמור את זה חי עם "פינה" או מדור איך שלא קוראים לזה - כלומר משהו שאפשר לדווח עליו באופן שוטף כששומעים על מידע כזה (גם כאן אני מניחה שיהיו ניגודי אינטרסים עם שאיפות אנושיות להקטין את מספר המתחרים על מלגה מסוימת, אבל דיה לצרה בשעתה). מה דעתכם?
 
../images/Emo45.gif ואפילו - מוכנה לפתוח קטגוריה קבועה בסרגל

הפורום. ומכיוון שאני מקבלת מיליוני הודעות על מלגות שלא קשורות בכל לתחום שלי - אני אפילו אשמח להביא אותן לכאן, אולי לפחות זה יועיל למישהו.... (אגב, כמו שההרכב של הפורום כרגע נראה, אז היחידים שעלולים "לריב" על מלגה הם נועה ולירן, כי הםבערך היחידים כאן שעוסקים באותו התחום... ולא נראה לי שיש בעיה עם "שאיפות אנושיות" מהסוג שרמזת לו .. אז - לשיקולכם. אם תהיה היענות - תיפתח קטגוריה.
 
למעלה