הצעה לפורום בקשר לפייסבוק

itziki2

New member
הצעה לפורום בקשר לפייסבוק

ניראה לי שעדיף להעביר את הפורום הזה כולו לפייסבוק , זה יותר נגיש , יותר אנשים שם און ליין והפורומים בתפוז כבר לא ממש אטרקטיביים. גם חלוקת הקשב הזאת בין הפורום פה לדף בפייסבוק היא סתם כאב ראש בשבילכם.
 

mountain0goat

New member
לא הייתי ממליץ

יש אנשים שאין להם פייסבוק או שהפרטיות חשובה להם ולא רוצים שכל העולם ואחותו ידעו איפה הם קוראים/כותבים, במיוחד אלה שבארון.
 

Taiho

New member
האמת שבנוגע לזה..

אפשר לעשות קבוצה מוסתרת בפייסבוק, שרק מי שבתוכה יכול לראות מי שאר האנשים, החברים שלכם לא רואים שהיא קיימת... האמת כבר פתחתי אחת כזאת בשם Israeli Bears זה מוסיף צ'אט בן חברי הקבוצה, תמונות, לוח שכל אחד יכול להוסיף... סהכ אחלה ומאד דיסקרטי אם אתם מעוניינים להריץ את זה תשלחו לי הודעה בפרטי ואני אזמין אותכם לקבוצה
 

ז י ק ו

New member
אני לא בעד

(לא אני, אבל אני יודע על כמה שכן מעדיפים לעשות את זה) 1. כי כאן אפשר להסתתר מאחורי ניקים :) 2. להיות בקבוצה בפייס זה קצת להוציא את עצמך מהארון מול החברים שלך ולמעשה לספר להם על העדפותיך....
 

itziki2

New member
תגובה

1. הרוב פה לא בארון 2. יש דרכים להיות אנונמיים גם בפייס 3. עדיף שבפורומים כאלה לא יהיו אנשים בארון כי זה בד"כ מה שמושך את הפורום לכיוון של עיסוק במין בלבד או תחלופה לגן העצמאות\ הרכבת 4. אמנם מיפגשים מיניים זה בסדר גמור - אבל בשביל זה לא צריך פורום , מספיק לוח מודעות.
 

Taiho

New member
כשהקבוצה סודית..

אף אחד מהחברים שלך לא יכול לראות שאתה נמצא בה
 
למעלה