הצעה מעניינת לאנשי התנועה

KingofSnow

New member
הצעה מעניינת לאנשי התנועה

כידוע לכולנו מועברות בכנסת הצעות חוק רבות ( הן במליאה והן בוועדות) שריחן המפוקפק נישא למרחוק. החל מחוק טל, הזרמות כספים למקורבים וכלה בהוספת ההטבה המי יודע כמה לחברי הכנסת לשרים ולעוזריהם. הפניה אל מצפונם וחוש הביקורת העצמית שלהם - כמובן לא תביא שום תועלת. בואו נדבר אליהם בשפה שהם מבינים: סמוך לפריימריס יש לפרסם תמונה גדולה ככל שניתן בעיתון(או בשלטים) של חבר כנסת (עדיף בכל יום חבר כנסת אחד) עם רשימת תמיכותיו ופעילותו להעברת חוקים מושחתים ומפוקפקים. תוך התמקדות כמובן בחברי הכנסת ש"הצטיינו" בכך. לגבי שרים, אפשר להתמקד בפועלם העשיר : מינוי מקורבים, הזרמות כספים מעל ומתחת לשולחן. תאמינו לי, השיטה הזאת תעבוד יותר מכל דבר אחר! מלך השלג
 

mqg

New member
רעיון מצוין

שאפילו עלה בהרבה דיונים אצלנו בתנועה תעזור לי וניישם את הרעיון כבר עכשיו כאן בפורום. בברכה שוקי אגב נכניס אותם במדור מיוחד בשם "מלך הזבל.."
 

manika

New member
לפרסם את עוולות השלטון

צריך לפרסם לפי מפלגות; כל פעם - מפלגה אחרת, ומה נציגיה עשו! כי אם כל יום נציג פוליטיקאי אחר - הציבור לא יזכור. חוץ מזה, לצערי אני כבר אוחז בדעה שגאונות עם ישראל באה לידי ביטוי רק כשאנחנו בין הגוים - ואילו כאן הטיפשות וההדבקות נוסח "אהבתי את אדוני" מוכיחות שאנו לא נוטים להצביע בעד מי שצריך אלא בעד מי שהצבענו קודם לכן - ולכן אנו רואים את קבוצת המושחתים חסרי המצבון והיושרה השולטת במדינה הפרטית שלהם ועושה ככל העולה על רוחה.. והלוואי ותוכיחו לי שטעיתי.
 
למעלה