הצעה ראשונה למפלגה

אנדרי ז

New member
הצעה ראשונה למפלגה

למה שהמפלגה לא תנהל רשימות שחורות לגבי ח"כים ושרים שמשתפים פעולה עם החקיקה הדתית, עם רישום מדוייק שבהתקרב יום הבחירות ישמש ל"גניבת" קולות ממפלגות מתחרות? בתור התחלה הייתי מכניס את השר שרנסקי, שבתור שר השיכון איפשר את המשך קיום חוזי השכירות בחברות הדיור הציבוריות שבהם מחוייבים הדיירים לקיים אורח חיים דתי. תארו לעצמכם את שינוי מפיצה את המידע הזה בדיוור ישיר למאות אלפי העולים מרוסיה בשבועות שלפני הבחירות.
 
אנדרי ...

ב"ה אנדרי שלום :) למעשה הרעיון שהצעת, הוא ´תפיסת החכ"ים בביצים´. היות, שאם הם לא יעשו משהו, שימצא חן בעיני טומי, הוא ישלח כפי שאמרת ´דיוור ישיר למאות אלפי העולים´.. תחשוב שניה, איזה ערך יש לדמוקרטיה (מה שתנועת שינוי רוצה שישלוט במדינה) שח"כ נבחר, צריך לפחוד ממגמה זו, או אחרת. מה ההבדל, בין סחיטה כזו, לכל סחיטה אחרת? ואם זה לא סחיטה, אז סחיטה מה היא? ערב מקסים Kיציק
 

אנדרי ז

New member
איפה אתה רואה פה סחיטה?

יש פה גילוי מידע לציבור. לכל בוחר יש זכות לדעת כמה שיותר על נבחריו לפני שהוא מצביע עבורם. ובסופו של דבר זאת ההחלטה שלו. אולי הוא כן מעוניים שנבחריו יצביעו בעד חוקי שבת למיניהם ובעד הקצבות עתק לישיבות. אני רק מציע שיינתן לו המידע המלא לפני שהוא מחליט.
 

ינקל

New member
הגדרות

"לא יעשו משהו, שימצא חן בעיני טומי..." טומי לא "שולח" וכו´. המפלגה שולחת. טומי הוא חבר בכיר במפלגה. המפלגה איננה "של" טומי. זאת בניגוד גמור לש"ס למשל, שהיא מפלגה של רב אחד, שרב כל הזמן. ולעניין הסחיטה: מטענתך נובע שגם המשטרה, למשל, "סחטנית". שכן היא "מאיימת" על מפירי חוק בדוחו"ת ובהגשת תביעות. כך גם אלוהים, סוחט את מאמיניו, שאם לא יקיימו... ימנע מהם ו/או יענישם וכו´.
 

אנדרי ז

New member
זה גם עניין של תפיסה

ברור שזו לא מפלגה של אדם אחד שכולנו צאן מרעיתו. את זה אנחנו משאירים לסקטורים הפחות מתקדמים של האוכלוסייה. אבל צריך שגם הציבור הרחב יראה את זה כך. אולי צריך לתת לשאר הח"כים יותר חשיפה על חשבון טומי. שכולם יופיעו ויתראיינו ולא רק הוא. ובמיוחד בראילובסקי, שעליו מוטלת משימת הבאת הקולות מהמיגזר הכי חילוני במדינה, העולים מחבר המדינות.
 
המפלגה לא מנהלת רשימות שחורות,אבל..

המפלגה כן מוציא אחד לחודשיים את בטאון המפלגה בשפה הרוסית (150 אלף עותקים) ובו כל הנתונים אודות הצבעתם של חברי הכנסת ממפלגות העולים אשר בוגדים בבוחריהם. זה בהחלט לא מסתדר כיצד חברי הכנסת ליברמן תמך בחוק של ש"ס שאומר שאישה שתתפלל עם תלית בכותל תקבל 7 שנות מאסר. אתר שינוי ברוסית הכולל את העיתון: www.shinui-rus.org.il
 

אנדרי ז

New member
זה לא מספיק

צריך לרשום בצד את הנתונים ולהביא אותם לידיעת הבוחרים זמן קצר לפני הבחירות, בצד טפטוף קבוע גם במועדים אחרים. אחרת הם יקראו, יתעצבנו, ועד לבחירות ישכחו הכל ויחזרו להצבעתם הרגילה.
 

ולדי

New member
בקשר לשר שרנסקי ושאר עסקני העליה

מתוך היכרותי העמוקה מאוד עם הנושא, אני יכול לומר כעת בבטחה ששרנסקי, אדלשטיין, ליברמן, ברונפמן ושאר העסקנים רכבו על האינטרסים של ציבור העולים על-מנת לספק לעצמם ג´וב וכיסא חם לאחר שהארגון הקיקיוני "הפורום הציוני" (שסיפק להם משכורות זמן רב) התפרק. האנשים האלה, שדיברו רבות על "נאש קונטרול", על לחימה לצד העולים ובשבילם, התבררו כעוד מפלגה סקטוריאלית הסוחטת כספים. עובדה - היותו של נתן שרנסקי במשרד הפנים לא היטיבה ולו במעט עם העולים, ולא ביטלה את המדיניות המפלה של ש"ס. וכן - גם החבר´ה האלה לא מבינים למה אנחנו רוצים לאכול חזיר, ואם זה היה תלוי בשרנסקי - היה סוגר מזמן את המעדניות הרוסיות. אני חושב שגם ללא "הרשימה השחורה" שאותה אתה מציע, הציבור הרוסי כבר הבין מזמן את המסר לגבי "ישראל בעליה", ו"הבחירה הדמוקרטית", והן בדרכן להיעלם מן הנוף בקרוב. הבעיה, אם כבר, טמונה בליברמן, שמשתמש שימוש ציני בבוחריו הרוסיים, על מנת להגיע לכיסא ראש-הממשלה (ואם זה היה תלוי בו - הרודן האבסולוטי), ובד בבד זורע בהם שנאה עמוקה לכל מה ששמאלי יותר ממנו. ממנו אני מפחד!!!
 
בעניין עסקני העליה

נציגי המפלגות העולים הם בדיוק כמו ש"ס. מפלגות סוקטורליות שמנסות לנתק את הציבור בוחריהם משאר האוכלוסיה ולהפוך אותו לציבור שתלוי במנהיגיהם בכנסת. שרנסקי וליברמן מנצלים בציניות את תמימותם של אלפי גימלאים עולים ומבטיחים להם הבטחות שלא יכלו לקיים אף פעם. וזה לא סוד שאותם גימלאים אינם דוברי עברית לכן לא יכולים לקרוא את המפה הפוליטית בישראל. ומה שמעניין שליברמן ושרנסקי משתפים פועלה ונכנעים באופן שיטתי לדרישות החרדים. וזה גם לא סוד שאדלשטיין הוא מתנחל דתי, ושכל משפחתו של ליברמן הם מתנחלים דתיים וכל משפחתו של שרנסקי הם חרדים ולדעתי הכובע ששרנסקי הולך איתו זו כיפה ! אין כל דבר פסול בלהיות דתי או חרדי. אך כיצד יכולים אנשיים דתיים לייצג את ציבור העולים שהוא ציבור חילוני שנרדף ע"י הממסד החרדי ? כאשר החרדים מש"ס הפגינו נגד העולים בבית שמש כל ההנהגה של המפלגות הרוסית פשוט שתקה ! ובטח שאף אחד לא ציפה מליברמן שיתאחד עם הקיצונים ממולדת והאיחוד הלאומי. הרי מה הקשר בין עולים מרוסים למתנחלים ??
 

אנדרי ז

New member
יפה מאוד

עכשיו רק צריך לדאוג שהעולים עצמם יפנימו את המסר הזה לקראת הבחירות. כי אני דווקא מקבל את התחושה שהם עדיין נותנים הרבה תמיכה לשני הליצנים האלה, שרנסקי וליברמן. ודרך כלל, אני מסכים עם כל מילה שנאמרה פה בקשר לליברמן. ואם כבר הם יראו כך את הדברים, צריך לדאוג שהקולות שלהם ינותבו לשינוי ולא למפלגות הגדולות.
 
למעלה