הצעות לארוחות בוקר

Almost me

New member
הצעות לארוחות בוקר

יש לי שלושה ילדים אחד מהם אלרגי לכמה מוצרים בינהים מוצרי חלב. סויה היא מוצר חביב אבל לא מומלץ בכמויות וכך יוצא שכל בוקר אני שוברת את הראש, מה להאכיל אותם לארוחת בוקר שתהיה מחד מעניינת - לא כוללת סויה (כי אני מגבילה את הקטן לשני מעדני סויה בשבוע, פעם אחת קורנפלקס עם סויה ופעם אחת פנקייק שם במקום חלב אני שמה סויה בננה יותר מזה נראה לי קצת מפחיד. אז למי יש רעיונות?
 

לליללי

New member
מה עם סוגי חביתות וסלטים יצירתיים

אני לא יודעת בדיוק בני כמה הילדים ולמה עוד אלרגי הבן שלך, אבל אולי: לחם צרפתי (זה כיף כי אפשר להחזיק ביד, אז זה פתרון די טוב למזון "מהיר", אם אתם ממהרים בבוקר, וגם אפשר למרוח בכל מיני דברים), מציות (כנ"ל), סלטי פירות (למשל, גזר מרוסק עם קצת מיץ תפוזים) או סלטים של ירקות+פירות (חסה עם שזיפים/תפוחי עץ/אגסים/רימונים למשל), מילקשייק פירות (למשל תמר לח + בננה) על בסיס מים (אפשר בתוספת שקדיה), לחם/פיתות/לחמניות/קרקרים עם ממרחים כמו שקדיה, סילאן, טחינה, ממרח חלבה, דבש, ממרח תמרים, קונפיטורות ביתיות.... ד"א - אפשר, בבקשה, לקבל את המתכון לפנקייק'ס?
 

Almost me

New member
מתכון לפנקייק

(מנה למספיקה ל-10-12 פנקייקים כוס קמ חצי שקית אבקת אפיה כף סוכר 2 ביצים 1.5 כוסות חלב סויה (אני משתמשת בבננה, אם משתמשים בסויה לא ממותקת להוסיף עוד שתי כפות סוכר) 1 כפית תמצית וניל טיפה שמן (בערך 2 כפות) טורפים את הביצים עם החלב, השמן הוניל, לאחר מכן מוסיפים את הקמח ואבקת האפיה ובוחשים עד שהבלילה הופכת סמיכה (ונזלית עדיין) וללא גושונים של קמח. אני משמנת מחבת קטנה עם נייר מגבת טבול בשמן כשהשמן רותח יוצקים מצקת למחבת, כשהפנקייק מתחיל לבעבע, מנמיכים טיפה את האש והופכים. אם בא לי לגוון אני שמה תפוח מגורד עם טיפה קינמון.
 

mg777

New member
רגישות למזון

זה מחלה של הדור שלנו. לדעתי להימנע מאכילת המוצרים זה דרך לט נכונה. צריכים לטפל בזה. כבר לא פעם אחת קיבלתי מטופלים שכל החיים סובלים מרגישות אלרגית וכל פעם מחליפים סוגי מזון ובכל זאת זה לא עוזר
 
למעלה