הצפה..

הצפה..

נראה שכל אחד יכול להעלות כל דבר מכל מקום. יש פיקוח על זה? יש שם שלדה למכירה, שאלה על שעונים, וכו'. אין הגבלות על שליחת הודעות? יהיו בעתיד? הרי אם כל אחד ילחץ על היט בהודעה שלו, יהיה בלאגן.
 

טל לוין

New member
פיקוח

ישנו פיקוח שוטף על האתר. באם את רואה תוכן שנראה לך פרסומי / לא ראוי - אנא דווחי על כך טל
 
טוב, אבל בלי קשר לפרסום

יש שם הרבה שטויות. אנשים כותבים הודעה בפורום ומעלים אותה להיט. נכנסתי להרבה הודעות בהיט, וכולן הודעות מפורומים.
 

טל לוין

New member
המלצות גולשים

היט נועד גם להעלאת הודעות מפורומים. זוהי פלטפורמה מאוד גדולה בתפוז, ויש בה הרבה גולשים. מן הסתם יהיו שם הרבה הודעות מפורומים. אם ישנם דברים שחשודים בעינכם כפרסומות או כדואר זבל אתם מוזמנים לדווח לנו ונבדוק כל אחד. אנחנו לא יכולים להגביל את התוכן ולהפעיל צנזורה על הודעות שלא 'נראות מספיק מעניינות'. טל
 

Tali1912

New member
גם לי מרגיש ככה

שבמקום לעלות תכנים איכותיים, מעלים דברים שבדואר האלקטרוני האישי אנשים היו ישר מבצעים חסימת דואר זבל. מרגיש לי גם שקטגוריות שייכות לבלוגיה עשו צעד תימני ל hit במקום "הגולשים ממליצים" שהיה בעבר בבלוגיה, קומבינת השמור לי ואשמור לך עבר ל hit. מחריד שדבר כל כך יפה שאפשר לנצל אותו לתכנים והמלצות שוות ככה בצ'יק הפך להצפות.
 

nikoltal

New member
ברשותך 2 שאלות :

1. איפה ניתן למצוא את ההמלצות שהמליצו הגולשים? אני רואה ליד הידיעה מספר מדרגים, אבל לא יודעת לאיזה אתר הועברה הידיעה. 2. האם אפשר לבטל דירוג לאחר שניתן? כלומר, בהתחלה לחצתי בטעות וכך הוספתי ניקוד ללא כוונה. תודה.
 

Tali1912

New member
../images/Emo17.gif

1. בואי ניקח דוגמה מפורום היט http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=2028&msgid=115259810 ההודעה דורגה 12 פעמים ~~~ לוחצים על הכי מומלצים~~~ההודעה נכתבה לפני 3 ימים ~~~~לוחצים על כפתור 7 ימים ועוברים בין הדפים עד שמוצאים את ההודעה, בחיפוש באתר בצד ימין כשמקלידים את כותרת ההודעה זה לבינתיים נותן תשובה של "לא נותן תוצאות". הנה התוצאה הדירוג: http://www.tapuz.co.il/Hit/Default.aspx?p=3&t=-1&c=0&o=3 2.ביטול דירוג, אם לחצת אז לחצת :) גולש הרוויח המלצה
<אולי תהיה אופציה כמו בסנוז "מחק עדכון>
 
למעלה