הקהילה גדלה. מה עם איזה...

AeroTom

New member
הקהילה גדלה. מה עם איזה...

מפגש בחנוכה? רק נספר פה לאלה שלא היו בהייד פארק: אחרי מאמצים ותכנונים אירגנו מפגש לפורום בעזריאלי (לא לפני הרבה זמן כ"כ) ובסוף באו ארבעה חברי פורום:אני,נועם,גיא ונלה שמשום מה עוד לא עברה לפה. ציפינו האמת שמגדלי עזריאלי יקרסו או משהו מרוב מעריצים אבל זה לא קרה...אבל עכשיו הקהילה של המעריצים גודלת בפורום הזה ואפשר להכיר עוד אחד את השני.וגם השבוע לאלה מאיתנו שלומדים יש חופש ואלה שעובדים ינסו למצוא זמן בערב. אז מה אתם אומרים?
 

rocket

New member
נלה ?

אני מכירה אותה ! תגיד לה שתבוא לכאן !!! ולגבי מפגש.. עדיין מוקדם מדי. צריך לחכות שהקהילה תתגבש ואז לעשות מפגש. לקראת פסח או משהו כזה
 

balck snow

New member
אמכם הסליחה אל ההברזה

עמדתי לבוא , אבל לא יצא לי. זה לא נירא לכם מוקדם מידי בשביל מפגש
 

balck snow

New member
אני לא נלה....אני איירין

אמרתי לנועם שאני בא והברזתי כי חזרתי ממש חולה מהבצפר.
 

AeroTom

New member
חיכינו לך האמת...

נראה לי זה היה לך שחיכינו. נועם גם חזר אחרי כמה זמן שכבר התיישבנו לראות אם מישהו הגיע במקרה (בגלל זה הוא קיבל את משרת מנהל הפורום...)
 

AeRo NaLa

New member
סבטלנה?

זאת את ? אני לא מאמינה!!! *שמחה מאושרת ומתחילה להיות אדומה מרוב אושר* ה-ת-ג-ע-ג-ע-ת-י!!!! תני לי את המפסר אי סי קיו שלך... כי נימחקו לי כל המספרים :( צרי קשר! שנים , שנים , שנים!!!!
 

AeRo NaLa

New member
תומר , מותק שלי...

לא זוכר שאמרת לי שניפתח הפורום? או שזה היה נועם? לא נורא, נהייתי סנילית... חפיץ.... מקווה למפגשון נוסף ואני עדיין זוכרת שסבטלנה אמרה לי שהיא אוהבת את השיר MIA שמעתי אותו במהלך השנתיים שלא דיברנו\ התכתבנו וזה שיר מדהים!
 

rocket

New member
זכרת !!!

כן אני ממש ממש ממש אוהבת את השיר Mia ! :) והנה מספר האיסיקיו שלי 20727487 ! ! אני הרוב באינוויזיבל אז תשלחי הודעה ותגידי שזאת את , אוקיי ?
 

AeroTom

New member
בטעות יצאו לי 2 הודעות

וכן,אמרתי לך שהפורום החדש נפתח לא מזמן. אז מה רצית להגיד בזה?
 
למעלה