הקומונה שלנו הופכת לבית!

2קשת

New member
הקומונה שלנו הופכת לבית!

לפני חודש (וואו, עבר חודש!) נפתחה הקומונה של הריון לאחר אובדן. הרגשתי אז כל כך לבד, רציתי נואשות למצוא מקום מתאים שבו אפשר "לדבר על זה", שבו מותר לפחד ועדיין להתאבל, ומותר גם לשמוח (בזהירות), ושיש בו עם מי. ההיענות לקומונה ריגשה והדהימה אותי וגם עזרה לי מאוד. בחודש האחרון ירדה עלי רגיעה שבמידה רבה אני מייחסת אותה לחברות החדשות והישנות שפגשתי בקומונה, ואני מקווה שהאינטימיות שנוצרה בקומונה תישמר גם בבית החדש: הפתיחות, הרגישות, ההזדהות העמוקה. בהתחלה לא הבנתי את ההבדל בין קומונה לפורום. במהלך החודש הזה גיליתי דברים שחסרים בקומונה: אפשרות חיפוש, אפשרות לקישורים נוחים יותר, טאגליין, חתימות אישיות... ועוד הרבה, אבל בעיקר: נגישות. אני מקווה שאת הפורום הזה בנות שזקוקות לו יוכלו למצוא בקלות ולהיעזר בו. לצערי אין אפשרות טכנית להסב את ההודעות שנכתבו בקומונה לתוך הפורום. קישרתי חלק מהסיפורים. אני מזמינה אתכן להעתיק ולשלוח לכאן הודעות חשובות במיוחד. מאחלת לכולנו שבתקופה הזו נצמח, ננשום, נלמד מה עושה לנו טוב וממי לבקש את זה, ובעיקר, שבסופה נזכה כולנו לחיים חדשים לנו ולהרבה הרבה תינוקות שעוד יהיו לנו.
 

טאניוש

New member
בנו לנו בית ../images/Emo3.gif

סוף סוף ההודעות לא יברחו לעמוד שני לפני שאני מספיקה להגיב,איזה יופי!
 

סינטה1

New member
איזה כיף לנו../images/Emo70.gif

יש לנו פורום. קשת - ברכות על קידומך
אני מקווה כי הפורום יתמלא בהודעות שמחות.
 

Tנקר בל

New member
סינטה, כבר שבוע 38?

איזה כיף! עוד מעט יש לנו לידה ראשונה של הריונית בפורום.
 

נוריה

New member
קשת, כל הכבוד לך!

למרות שבדיון בפורום של אובדן הריון אני הייתי נגד ההפרדה, מצאתי את עצמי מהר מאד נשאבת לקומונה, שם באמת הרשתי לעצמי לומר בריש גלי "אני בהריון"... מאחלת לך, קשת, הצלחה בניהול (עד כה - חבל על הזמן!) הפורום ובאמת מכל הלב ברכות ותודות על הושטת היד הזו. זו מצווה ושליחות ואשרייך שיש לך חלק בכך!
 
כל הכבוד 2קשת!../images/Emo45.gif

הפורום הזה חשוב ונחוץ! אני עוד לא בהריון, אבל השיטוט היומי בקומונה עוזר לי מאד לאגור כוחות לקראת ההריון הבא, שאני מקווה שיגיע בקרוב. אז מעכשיו אשוטט לי בעוד פורום.
 

Tנקר בל

New member
תודה קשת על כל המאמצים

איזה כיף לנו, ולכל הנשים שזקוקות לפורום הזה, ועכשיו תוכלנה היחשף אליו.
 

ענתש

New member
הבית הזה כל כך נחוץ.

אני מאושרת לדעת שיש אותו לכל הדרך הארוכה שעוד צפויה לי... אני מקווה שכמו שהתחדשנו החודש בפורום אולי אני אתחדש בהריון ?
 

שלי34

New member
בהצלחה

קשת 2 יקרה כל הכבוד לך
הפורום הזה כל כך נחוץ, אני נכנסת אליו כל יום ומתעודדת מקווה שאגיע אליו גם כמשתפת..
 

mikush2

New member
איזה יופי! ../images/Emo140.gif כל הכבוד לך קשת

הפורום הזה נחוץ ביותר, ובאמת כל הכבוד לך קשת2 על היוזמה הברוכה הזאת!!! בינתיים אני קוראת פה (קודם בקומונה ועכשיו זה יהיה פה) על בסיס יומי ופסיבי... מקווה להצטרף אליכן בהקדם האפשרי.
 

2קשת

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo24.gifתודה!!!! אתן מקסימות

תודה על התגובות החמות ועל עצם זה שאתן כאן!!! שיהיה לכולנו בהצלחה! בינתיים שם זמני, ענתש, שלי34 ומיקוש2 אתן מוזמנות כמובן כבר עכשיו ומאחלת לכן הרבה הרבה הצלחה ובקרוב קרוב!!!
 

chapling

New member
ברכות על הפורום החדש

לא בדיוק שייכת... איבדתי את ההריון הראשון שלי בשבוע 10 ולאחר שנה נקלטתי שוב, והנה אני כאן ממרומי שבוע 27 חוצה גבול לשליש האחרון!!! אני לא חוויתי אובדן קשה כמו רבות מהבנות כאן אבל למרות זאת תחושת התמימות שליותה את ההריון הראשון נעלמה... למרות שהתחושה שלי היא שאני לא הוכלת להיות פעילה, ואפילו לא ממש צופה מהצד, רציתי לברך אתכן על המעבר לפורום (על הקומונה בכלל לא שמעתי) ללא ספק צריך להיות בית כזה אז המון בהצלחה לכולכן! לבנות לקראת ההריון ובנות לקראת התל"מ
 

סינטה1

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

ולמה לא שייכת
אובדן הוא אובדן ועצם איבוד התמימות הוא זה שמחבר את כולנו כאן יחד.
 

2קשת

New member
תודה ובהצלחה! ../images/Emo24.gif

מצטרפת לדברים שסינטה כתבה לך. אם תרצי את תמיד תמיד מוזמנת...
 
למעלה