הקו לבאר שבע

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
הקו לבאר שבע ../images/Emo26.gif

הקו לבאר שבע

לפי מה שאני רואה באתר של הרכבת, גם השבוע הקו הולך להסדר לצורך עבודות. שמתי לב גם שסוגרים את הקו בסופי שבוע שבוע כן, שבוע לא... האם זה הולך להיות ככה למשך כל זמן השדרוג
ד"א יש סטטיסטיקות לגבי נסיעה בקווי הרכבת במוצאי שבת בלבד
 
האמת שאין ממש תדירות קבועה

הקו לבאר שבע

לפי מה שאני רואה באתר של הרכבת, גם השבוע הקו הולך להסדר לצורך עבודות. שמתי לב גם שסוגרים את הקו בסופי שבוע שבוע כן, שבוע לא... האם זה הולך להיות ככה למשך כל זמן השדרוג
ד"א יש סטטיסטיקות לגבי נסיעה בקווי הרכבת במוצאי שבת בלבד
האמת שאין ממש תדירות קבועה
לסגירת הקו לב"ש לצורך עבודות.. זה מתבצע בהתאם להתקדמות העבודות.. בשלבי העבודות השונים, יש צורך בכל מיני שינוים בתוואי המסילה, על מנת לאפשר את המשך העבודות..
 
קו לוד באר שבע יסגר בעתיד

האמת שאין ממש תדירות קבועה
לסגירת הקו לב"ש לצורך עבודות.. זה מתבצע בהתאם להתקדמות העבודות.. בשלבי העבודות השונים, יש צורך בכל מיני שינוים בתוואי המסילה, על מנת לאפשר את המשך העבודות..
קו לוד באר שבע יסגר בעתיד
בסופי שבוע עוד פעמים רבות ונדרשנו לנושא רבות בפורום לפני כמה חודשים. המסילה היא מסילה יחידה ובכדי לחברה לקטעים חדשים,עוקפי תחנות (כמו בלהבים) יש צורך לסגור את המסילה לפעילות סדירה בסופי שבוע. יש לזכור כי המסילה בקו זה עמוסה ביותר, 24 שעות ביממה של פעילות רכבתית, רכבות נוסעים ורכבות משא בעיקר בין אשדוד נמל לבאר שבע, רמת חובב, דימונה,אורון ,צין, צפע,ועוד. מאחר וסגירת הקו באמצע השבוע תגרום לנזקים כלכליים ופגיעה מרבית בשרות לנוסעים עושים את המיטב שהפגיעה בשרות תהיה מזערית. ברור שאם המסילה היתה כפולה עבודות חשובות היו נערכות בשעות הלילה ללא הפסקה מוחלטת בשרות. דוגמא טובה לגמישות בעבודות על מסילה "חמה" שמתרחשת בחודשים האחרונים: כמעט מבלי שנרגיש, מוחלפת המסילה בקו החוף בין ת"א לחיפה בקטעים רבים, בלי לפגוע בשרות מאחר וניתן להסיט רכבות למסילה אחרת והגמישות התיפעולית(מסילה כפולה) מאפשרת המשך השרות כמעט ללא שיבושים. נוסעים בקו ת"א חיפה יבחינו שכמעט כל המסילות (מס.3) בתחנות התיפעוליות בשפיים(ק"מ77.775),כפר ויתקין(ק"מ58.445)חדרה מערב-מסוף מטענים(ק"מ52.100)תחנת דור(ק"מ 28.560) והחותרים(ק"מ13.795) הוחלפו ונסללו מחדש.
 
העבודות הם על המסילה היחידה?

קו לוד באר שבע יסגר בעתיד
בסופי שבוע עוד פעמים רבות ונדרשנו לנושא רבות בפורום לפני כמה חודשים. המסילה היא מסילה יחידה ובכדי לחברה לקטעים חדשים,עוקפי תחנות (כמו בלהבים) יש צורך לסגור את המסילה לפעילות סדירה בסופי שבוע. יש לזכור כי המסילה בקו זה עמוסה ביותר, 24 שעות ביממה של פעילות רכבתית, רכבות נוסעים ורכבות משא בעיקר בין אשדוד נמל לבאר שבע, רמת חובב, דימונה,אורון ,צין, צפע,ועוד. מאחר וסגירת הקו באמצע השבוע תגרום לנזקים כלכליים ופגיעה מרבית בשרות לנוסעים עושים את המיטב שהפגיעה בשרות תהיה מזערית. ברור שאם המסילה היתה כפולה עבודות חשובות היו נערכות בשעות הלילה ללא הפסקה מוחלטת בשרות. דוגמא טובה לגמישות בעבודות על מסילה "חמה" שמתרחשת בחודשים האחרונים: כמעט מבלי שנרגיש, מוחלפת המסילה בקו החוף בין ת"א לחיפה בקטעים רבים, בלי לפגוע בשרות מאחר וניתן להסיט רכבות למסילה אחרת והגמישות התיפעולית(מסילה כפולה) מאפשרת המשך השרות כמעט ללא שיבושים. נוסעים בקו ת"א חיפה יבחינו שכמעט כל המסילות (מס.3) בתחנות התיפעוליות בשפיים(ק"מ77.775),כפר ויתקין(ק"מ58.445)חדרה מערב-מסוף מטענים(ק"מ52.100)תחנת דור(ק"מ 28.560) והחותרים(ק"מ13.795) הוחלפו ונסללו מחדש.
העבודות הם על המסילה היחידה?
לא על ההכפלה של הקו?
 

mucool2

New member
מה לא ברור?

העבודות הם על המסילה היחידה?
לא על ההכפלה של הקו?
מה לא ברור?
יש עבודות שקשורות בהכפלה ומשפיעות על המסילה היחידה. יש גם עבודות אחזקה שגרתיות של המסילה הקיימת, כמו בכל מסילה פעילה אחרת.
 
כדי לחבר מסילה אחת

העבודות הם על המסילה היחידה?
לא על ההכפלה של הקו?
כדי לחבר מסילה אחת
זו שקיימת בקו לוד ב"ש , למסילה חדשה מקבילה פחות או יותר יש לנתק את הקו היחיד למשך עבודת החיבור. ההכפלה כפי שכתבתי כבר בעבר, מתבצעת במקביל למסילה הקיימת ולעיתים במרחק של מאות מטרים מהתוואי הקיים. בקטעים שונים יש לחבר מסילה "חמה" למסילה חדשה את זה לא ניתן בשום אופן לבצע כשיש פעילות על המסילה היחידה. תזכורת: גם המסילה הפעילה היום בקטעים שונים תעבור שידרוג ובמקביל הכפלה. כדי לבצע גם את השידרוג צריך להסיט את הרכבת למסילה מקבילה חדשה שנסללת עתה. לשם כך יש לחבר את המסילה הפעילה(הישנה) למסילה חדשה ואז ניתן יהיה לפרקה ולסלול אותה מחדש. הסלילה בקו לוד ב"ש לא פשוטה ועולות במהלך הסלילה/הכפלה בעיות שונות שלא ניצפו בתחילת העבודות . ההכפלה המתבצעת הינה "סיוט" תיפעולי לא קטן ואני מניח שבר"י עושים מאמץ להקטין את השיבושים בתנועת הרכבות ולאפשר תנועה ללא הפרעות במהלך השבוע. כל השיבושים והפסקות תנועת הרכבות בסופי שבוע יניבו בסופו של דבר שרות טוב יותר לנוסעים בקו ב"ש- ת"א, הגדלת מהירות/קיצור זמן נסיעה, תוספת רכבות בשעות העומס,תוספת רכבות מאוחרות בימי שישי ,תיגבור רכבות במוצאי שבת ועוד.
 
תודה רבה מייקל.

כדי לחבר מסילה אחת
זו שקיימת בקו לוד ב"ש , למסילה חדשה מקבילה פחות או יותר יש לנתק את הקו היחיד למשך עבודת החיבור. ההכפלה כפי שכתבתי כבר בעבר, מתבצעת במקביל למסילה הקיימת ולעיתים במרחק של מאות מטרים מהתוואי הקיים. בקטעים שונים יש לחבר מסילה "חמה" למסילה חדשה את זה לא ניתן בשום אופן לבצע כשיש פעילות על המסילה היחידה. תזכורת: גם המסילה הפעילה היום בקטעים שונים תעבור שידרוג ובמקביל הכפלה. כדי לבצע גם את השידרוג צריך להסיט את הרכבת למסילה מקבילה חדשה שנסללת עתה. לשם כך יש לחבר את המסילה הפעילה(הישנה) למסילה חדשה ואז ניתן יהיה לפרקה ולסלול אותה מחדש. הסלילה בקו לוד ב"ש לא פשוטה ועולות במהלך הסלילה/הכפלה בעיות שונות שלא ניצפו בתחילת העבודות . ההכפלה המתבצעת הינה "סיוט" תיפעולי לא קטן ואני מניח שבר"י עושים מאמץ להקטין את השיבושים בתנועת הרכבות ולאפשר תנועה ללא הפרעות במהלך השבוע. כל השיבושים והפסקות תנועת הרכבות בסופי שבוע יניבו בסופו של דבר שרות טוב יותר לנוסעים בקו ב"ש- ת"א, הגדלת מהירות/קיצור זמן נסיעה, תוספת רכבות בשעות העומס,תוספת רכבות מאוחרות בימי שישי ,תיגבור רכבות במוצאי שבת ועוד.
תודה רבה מייקל.
 

zvir1

New member
שאלות בנושאי ההכפלה

כדי לחבר מסילה אחת
זו שקיימת בקו לוד ב"ש , למסילה חדשה מקבילה פחות או יותר יש לנתק את הקו היחיד למשך עבודת החיבור. ההכפלה כפי שכתבתי כבר בעבר, מתבצעת במקביל למסילה הקיימת ולעיתים במרחק של מאות מטרים מהתוואי הקיים. בקטעים שונים יש לחבר מסילה "חמה" למסילה חדשה את זה לא ניתן בשום אופן לבצע כשיש פעילות על המסילה היחידה. תזכורת: גם המסילה הפעילה היום בקטעים שונים תעבור שידרוג ובמקביל הכפלה. כדי לבצע גם את השידרוג צריך להסיט את הרכבת למסילה מקבילה חדשה שנסללת עתה. לשם כך יש לחבר את המסילה הפעילה(הישנה) למסילה חדשה ואז ניתן יהיה לפרקה ולסלול אותה מחדש. הסלילה בקו לוד ב"ש לא פשוטה ועולות במהלך הסלילה/הכפלה בעיות שונות שלא ניצפו בתחילת העבודות . ההכפלה המתבצעת הינה "סיוט" תיפעולי לא קטן ואני מניח שבר"י עושים מאמץ להקטין את השיבושים בתנועת הרכבות ולאפשר תנועה ללא הפרעות במהלך השבוע. כל השיבושים והפסקות תנועת הרכבות בסופי שבוע יניבו בסופו של דבר שרות טוב יותר לנוסעים בקו ב"ש- ת"א, הגדלת מהירות/קיצור זמן נסיעה, תוספת רכבות בשעות העומס,תוספת רכבות מאוחרות בימי שישי ,תיגבור רכבות במוצאי שבת ועוד.
שאלות בנושאי ההכפלה
לפי מה שראיתי בשבועות האחרונים, קטעים רבים כבר מוכנים להכפלה ואף הונחו שם פסים: לדוגמה משורק ועד רבדים- ולא בוצעה ההכפלה. זה היה מאפשר להעביר יותר רכבות- כמו ההכפלה שנעשתה במסילת החוף. לא ראיתי בשום מקום מעבר למסילות החדשות, (הקטע מקרית גת דרומה מופרד כמעט לגמרי מהמסילה הישנה עד להבים, ניתן לגמור אותו ... זה בזיון שחוצה ישראל יפתח עוד מספר חדשים עד בית קמה ואין מסילה כפולה.. כאן אי אפשר להאשים את האוצר- יש תוואי, יש כסף, יש תקצוב.
 

מלפוף

New member
סחבת קבלנית

שאלות בנושאי ההכפלה
לפי מה שראיתי בשבועות האחרונים, קטעים רבים כבר מוכנים להכפלה ואף הונחו שם פסים: לדוגמה משורק ועד רבדים- ולא בוצעה ההכפלה. זה היה מאפשר להעביר יותר רכבות- כמו ההכפלה שנעשתה במסילת החוף. לא ראיתי בשום מקום מעבר למסילות החדשות, (הקטע מקרית גת דרומה מופרד כמעט לגמרי מהמסילה הישנה עד להבים, ניתן לגמור אותו ... זה בזיון שחוצה ישראל יפתח עוד מספר חדשים עד בית קמה ואין מסילה כפולה.. כאן אי אפשר להאשים את האוצר- יש תוואי, יש כסף, יש תקצוב.
סחבת קבלנית
שזה דבר מאוד מוכר וידוע במדינת ישראל. התמריצים לקבלנים המסיימים פרוייקט לפני מועד המסירה במדינת ישראל הם אפסיים כאשר מדובר בפרוייקטים ציבוריים הממומנים ע"י המדינה. בסקטור הפרטי התמונה אגב, שונה לגמרי. בעולם כולו קבלני עבודות מתוגמלים בהתאם ע"י המדינה ו\או היזם כאשר פרוייקטים שונים ולאוו דווקא בתחומי תשתיות ומערכות תחבורה מסתיימים לפני תאריך היעד שנקבע במעמד החתימה על החוזים, מה שמתמרץ את הקבלנים לייצר תפוקה מקסימלית ובסופו של דבר להנות מבונוסים שבפרוייקטים מסויימים הגיעו לעשרות מיליוני דולרים. במדינת ישראל כשקבלן עבודות עפר מבצע עבודה הוא רוצה להצמיד את העבודה שלו למדדי האנרגיה (בכדי לא להפסיד כסף כשהסולר עולה) ולמדד תשומות הבניה (בשביל לא להפסיד כסף כשמחירי המחצבים עולה) ולמדד המחירים לצרכן ולעוד מדדים שספקני אם המרצים בפוקולטות לכלכלה בכלל שמעו עליהם אי פעם. כשהיזם מסכים לכל ההצמדות הללו לקבלן אין שום סיבה שבעולם לסיים את העבודה לפני תאריך היעד ועל אחת כמה וכמה אם לא נקבע תמריץ... להפסיד הוא במילא לא יפסיד, העיקר שיש לו שקט תפעולי בכל מה שקשור לכלי העבודה שלא עומדים ופועלים שלא יושבים בבית וממתינים לעבודה. המדינה תחכה את הזמן שהקציבה אז לא ממש מזיז להם העומס בקו ב"ש תל אביב או בקו זה או אחר של רכבת ישראל. מה גם שהמצוקה אליה נקלע הענף בעשור האחרון, מעבר להיעדר התמריצים, קבלן שמבצע היום עבודה יכול לסיים אותה בזמן או לפני (יקבל תמריץ או שלא) וימצא את עצמו מחוסר עבודה, מעמיד כמה עשרות כלים ומתחיל להפסיד כסף. אתם צריכים לנסות לראות את התמונה קצת יותר בגדול. יעקב.
 
רק הנחת פסים אינה מספקת.

שאלות בנושאי ההכפלה
לפי מה שראיתי בשבועות האחרונים, קטעים רבים כבר מוכנים להכפלה ואף הונחו שם פסים: לדוגמה משורק ועד רבדים- ולא בוצעה ההכפלה. זה היה מאפשר להעביר יותר רכבות- כמו ההכפלה שנעשתה במסילת החוף. לא ראיתי בשום מקום מעבר למסילות החדשות, (הקטע מקרית גת דרומה מופרד כמעט לגמרי מהמסילה הישנה עד להבים, ניתן לגמור אותו ... זה בזיון שחוצה ישראל יפתח עוד מספר חדשים עד בית קמה ואין מסילה כפולה.. כאן אי אפשר להאשים את האוצר- יש תוואי, יש כסף, יש תקצוב.
רק הנחת פסים אינה מספקת.
יש עוד עבודות עפר,ניקוז,גידור וחודשים של עבודות להתקנת מערכות איתות אלקטרוני. עם הבשלת העבודות בקטעים נוספים יתכן שחלקם יהפכו לתיפעוליים עוד לפני השלמת כל ההכפלה בין לוד לב"ש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה