הקו לירושלים

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
יש לוחות זמנים

שמע...
אני יכול גם לעלות עליהם, רק שאז אני אפספס את הרכבת, כך שזה לא ממש משתלם. אם אני מחכה כמעט 20 דקות לאוטובוס בבוקר, בכלל בשעות המוקדמות של הבוקר הם מגיעים מדי פעם, לא ברורים הזמנים, ואחרי שמונה בערב כבר אין אוטובוסים בכלל, כבר יצא לי לשבת כמו איזה מסכן בתחנה מרכזית אחרי שחזרתי ברכבת, אתה מחכה לאוטובוס שלא מגיע. עשה לי טובה, צריך להגיד תודה אם מגיע אוטובוס.
יש לוחות זמנים
תעקוב אחריהם....מופיע אוטובוס בלו"ז והוא לא מגיע בזמן תתלונן!
 

אלון 58

New member
גם אתה מתבדח?

וגם 26.....איך שכחתי?
אין תח"צ....בסדר אתה צודק....
גם אתה מתבדח?
לדעתך הקווים בשד' בן-גוריון מספיקים בתדירותם לשרת את תחנת האוניברסיטה לכשתפתח?לדעתי גם עבור התחנה הישנה זה עדיין לא מספיק,כבר ראיתי שם אנשים מבוגרים נסחבים עם מזודות מהתחנה אל שד' בן-גוריון,תסכים עמי שזה לא כל-כך נוח לצבור המבוגר,שמשתמש ברכבת ומעדיף לרדת ממנה בתחנה הצפונית.
 

fireman

New member
מי שעולה על קו 4 או 5 עדיף שיסע

גם אתה מתבדח?
לדעתך הקווים בשד' בן-גוריון מספיקים בתדירותם לשרת את תחנת האוניברסיטה לכשתפתח?לדעתי גם עבור התחנה הישנה זה עדיין לא מספיק,כבר ראיתי שם אנשים מבוגרים נסחבים עם מזודות מהתחנה אל שד' בן-גוריון,תסכים עמי שזה לא כל-כך נוח לצבור המבוגר,שמשתמש ברכבת ומעדיף לרדת ממנה בתחנה הצפונית.
מי שעולה על קו 4 או 5 עדיף שיסע
איתם לתחנה המרכזית ולא אל תחנת הרכבת מאחר ומדובר בתחנת קצה של קו 5 לצורך העניין, אני לא מוצא הגיון שמישהו שגר ברחוב השלום (פאתי שכונה ג') יקח אוטובוס קו 5 בשביל להגיע לתחנת האוניברסיטה אלא יקח אותו בכיוון ההפוך בכדי להגיע לתחנת מרכז. קווים 4 5 ו16 ו26 עומדים יפה בנפחי הביקוש של הנוסעים וציבור הסטודנטים המגיעים לאוניברסיטת בן גוריון.... נסיעות ספיישל של נוסעים אל תחנת רכבת האוניברסיטה באוטובוס לא יהיו, כולם יסעו למרכז. תחנת האוניברסיטה היא תחנה אזורית עם קהל יעד ממוקד....שכ' ג, ד' ורמות
 

אלון 58

New member
../images/Emo51.gif על המידע../images/Emo70.gif

מי שעולה על קו 4 או 5 עדיף שיסע
איתם לתחנה המרכזית ולא אל תחנת הרכבת מאחר ומדובר בתחנת קצה של קו 5 לצורך העניין, אני לא מוצא הגיון שמישהו שגר ברחוב השלום (פאתי שכונה ג') יקח אוטובוס קו 5 בשביל להגיע לתחנת האוניברסיטה אלא יקח אותו בכיוון ההפוך בכדי להגיע לתחנת מרכז. קווים 4 5 ו16 ו26 עומדים יפה בנפחי הביקוש של הנוסעים וציבור הסטודנטים המגיעים לאוניברסיטת בן גוריון.... נסיעות ספיישל של נוסעים אל תחנת רכבת האוניברסיטה באוטובוס לא יהיו, כולם יסעו למרכז. תחנת האוניברסיטה היא תחנה אזורית עם קהל יעד ממוקד....שכ' ג, ד' ורמות
על המידע

אם כי ידוע לי שאזור רמות החדשה(שמול גשר רגר),לא זכה עדיין לתחבורה צבורית,לדעתי היה רצוי להפעיל שם קו שישלב גם את תחנת האוניברסיטה החדשה לכשתפתח.
 

fireman

New member
תפרוסת הקווים בבאר שבע עתידה

על המידע

אם כי ידוע לי שאזור רמות החדשה(שמול גשר רגר),לא זכה עדיין לתחבורה צבורית,לדעתי היה רצוי להפעיל שם קו שישלב גם את תחנת האוניברסיטה החדשה לכשתפתח.
תפרוסת הקווים בבאר שבע עתידה
להשתנות לאור המצב שאתה מעלה בהודעתך שישנם עדיין אזורים שלמים שאספקת התחבורה הציבורית אליהם לוקה בחוסרים אדירים ואני לא מדבר על העצלנות של אוהד לחכות 3 דקות בתחנה לאחד מארבעה קווים מתחת לבית שלו אלא על אזורים שאין בהם תחבורה כלל וכלל. התפרוסת מוכנה, המסלולים מתוכננים ומוגדרים, מה שנדרש הוא אישור משרד התחבורה שזה דבר שלוקח זמן.
 

אורי404

New member
הלואי וגם חברות אחרות יעדכנו את

תפרוסת הקווים בבאר שבע עתידה
להשתנות לאור המצב שאתה מעלה בהודעתך שישנם עדיין אזורים שלמים שאספקת התחבורה הציבורית אליהם לוקה בחוסרים אדירים ואני לא מדבר על העצלנות של אוהד לחכות 3 דקות בתחנה לאחד מארבעה קווים מתחת לבית שלו אלא על אזורים שאין בהם תחבורה כלל וכלל. התפרוסת מוכנה, המסלולים מתוכננים ומוגדרים, מה שנדרש הוא אישור משרד התחבורה שזה דבר שלוקח זמן.
הלואי וגם חברות אחרות יעדכנו את
הקווים שלהם. יש לא מעט מקרים, שהקווים החלו לפעול לפני הרבה מאוד שנים, ויש צורך בשינוי בקווים עצמם.
 

mucool2

New member
זה בכלל לא צריך להיות תלוי בחברה

הלואי וגם חברות אחרות יעדכנו את
הקווים שלהם. יש לא מעט מקרים, שהקווים החלו לפעול לפני הרבה מאוד שנים, ויש צורך בשינוי בקווים עצמם.
זה בכלל לא צריך להיות תלוי בחברה
מי שצריך לקבוע את הקווים הוא משרד התחבורה, ויותר טוב - רשות על-עירונית (איגוד ערים). החברות צריכות רק להפעיל את הקווים כקבלן משנה של הציבור.
 

אורי404

New member
עדיין. חברות התח"צ השונות 'יכולות'

זה בכלל לא צריך להיות תלוי בחברה
מי שצריך לקבוע את הקווים הוא משרד התחבורה, ויותר טוב - רשות על-עירונית (איגוד ערים). החברות צריכות רק להפעיל את הקווים כקבלן משנה של הציבור.
עדיין. חברות התח"צ השונות 'יכולות'
להגדיל ראש, כפי שמטרודן עושים ולפעול למען הנוסעים.
 

mucool2

New member
תשובה קצת יותר מלאה

עדיין. חברות התח"צ השונות 'יכולות'
להגדיל ראש, כפי שמטרודן עושים ולפעול למען הנוסעים.
תשובה קצת יותר מלאה
אני לא בטוח שהגדלת ראש מהסוג הזה רצויה. האינטרס של חברות התחבורה לא בהכרח חופף לאינטרס הציבורי. אני לא אומר שיש ניגוד אינטרסים תמיד ובהחלט יתכן מצב שבו החברה פועלת לטובת הנוסעים, אבל זה לא מובטח בתקופת הפרטה, כשחשוב לשמור על רווחיות. כאן הרשויות צריכות להתערב לטובת הציבור.
 

fireman

New member
תראה, תמיד יש איזשהו אינטרס....

תשובה קצת יותר מלאה
אני לא בטוח שהגדלת ראש מהסוג הזה רצויה. האינטרס של חברות התחבורה לא בהכרח חופף לאינטרס הציבורי. אני לא אומר שיש ניגוד אינטרסים תמיד ובהחלט יתכן מצב שבו החברה פועלת לטובת הנוסעים, אבל זה לא מובטח בתקופת הפרטה, כשחשוב לשמור על רווחיות. כאן הרשויות צריכות להתערב לטובת הציבור.
תראה, תמיד יש איזשהו אינטרס....
לכל אחד מהצדדים, אני מאמין שמספר הקווים כתוצאה מהתהליך יגדל מה שיגרום ללא מעט נוסעים שנסעו באוטובוס אחד להחליף אוטובוס בכדי להגיע לאותה נקודת יעד שבעבר הייתה אפשרית בנסיעה באוטובוס אחד. אין ספק שזה אינטרס כלכלי גרידא של חברת האוטובוסים ובמקרה הספציפי מטרודן.... מעבר לכך יש את משרד התחבורה שהוא זה שאמור לדאוג לאינטרסים הציבוריים, של הנוסע, זה שמשלם על הנסיעות הללו ולכן הנושא מתבצע באופן פעיל בכל שלבי התהליך מול אנשי משרד התחבורה שכן לא יווצר מצב שהנוסעים נפגעים. אני מניח שלא תהיה אפשרות להמנע מהגדלת מספר הנסיעות שיצטרך לבצע כל נוסע אך אני מאמין שבמקרים כאלו משרד התחבורה יחייב את מטרודן להפעיל אמצעי תשלום נוספים כמו חופשי יומי וכמו כרטיסיות מעבר בין קווים מסויימים בכדי שלא לפגוע בכיס של הנוסעים. חברת מטרודן שלא כמו החברה העירונית לשעבר בחרה לנסות לייעל ולשפר את השירות שהיא נותנת ללקוחותיה במקום להשאר במצב הנוכחי שבו זה מה יש, איפה שיש תחבורה תישאר תחבורה ואיפה שאין, אין ושהאוטובוסים ימשיכו להיות מלאים עד הגג.
 

mucool2

New member
למטרודן מגיע כל הכבוד

תראה, תמיד יש איזשהו אינטרס....
לכל אחד מהצדדים, אני מאמין שמספר הקווים כתוצאה מהתהליך יגדל מה שיגרום ללא מעט נוסעים שנסעו באוטובוס אחד להחליף אוטובוס בכדי להגיע לאותה נקודת יעד שבעבר הייתה אפשרית בנסיעה באוטובוס אחד. אין ספק שזה אינטרס כלכלי גרידא של חברת האוטובוסים ובמקרה הספציפי מטרודן.... מעבר לכך יש את משרד התחבורה שהוא זה שאמור לדאוג לאינטרסים הציבוריים, של הנוסע, זה שמשלם על הנסיעות הללו ולכן הנושא מתבצע באופן פעיל בכל שלבי התהליך מול אנשי משרד התחבורה שכן לא יווצר מצב שהנוסעים נפגעים. אני מניח שלא תהיה אפשרות להמנע מהגדלת מספר הנסיעות שיצטרך לבצע כל נוסע אך אני מאמין שבמקרים כאלו משרד התחבורה יחייב את מטרודן להפעיל אמצעי תשלום נוספים כמו חופשי יומי וכמו כרטיסיות מעבר בין קווים מסויימים בכדי שלא לפגוע בכיס של הנוסעים. חברת מטרודן שלא כמו החברה העירונית לשעבר בחרה לנסות לייעל ולשפר את השירות שהיא נותנת ללקוחותיה במקום להשאר במצב הנוכחי שבו זה מה יש, איפה שיש תחבורה תישאר תחבורה ואיפה שאין, אין ושהאוטובוסים ימשיכו להיות מלאים עד הגג.
למטרודן מגיע כל הכבוד
טוב שזה בא "מלמטה", אבל זה מזמן היה צריך לבוא מלמעלה.
 

euronitzan

New member
אם האוטובוסים מלאים עד הגג

תראה, תמיד יש איזשהו אינטרס....
לכל אחד מהצדדים, אני מאמין שמספר הקווים כתוצאה מהתהליך יגדל מה שיגרום ללא מעט נוסעים שנסעו באוטובוס אחד להחליף אוטובוס בכדי להגיע לאותה נקודת יעד שבעבר הייתה אפשרית בנסיעה באוטובוס אחד. אין ספק שזה אינטרס כלכלי גרידא של חברת האוטובוסים ובמקרה הספציפי מטרודן.... מעבר לכך יש את משרד התחבורה שהוא זה שאמור לדאוג לאינטרסים הציבוריים, של הנוסע, זה שמשלם על הנסיעות הללו ולכן הנושא מתבצע באופן פעיל בכל שלבי התהליך מול אנשי משרד התחבורה שכן לא יווצר מצב שהנוסעים נפגעים. אני מניח שלא תהיה אפשרות להמנע מהגדלת מספר הנסיעות שיצטרך לבצע כל נוסע אך אני מאמין שבמקרים כאלו משרד התחבורה יחייב את מטרודן להפעיל אמצעי תשלום נוספים כמו חופשי יומי וכמו כרטיסיות מעבר בין קווים מסויימים בכדי שלא לפגוע בכיס של הנוסעים. חברת מטרודן שלא כמו החברה העירונית לשעבר בחרה לנסות לייעל ולשפר את השירות שהיא נותנת ללקוחותיה במקום להשאר במצב הנוכחי שבו זה מה יש, איפה שיש תחבורה תישאר תחבורה ואיפה שאין, אין ושהאוטובוסים ימשיכו להיות מלאים עד הגג.
אם האוטובוסים מלאים עד הגג
לא כדאי לייבא אוטובוסים עם 2 גגות?
 

alantan

New member
../images/Emo45.gif דרוש שינוי מחשבתי במערכת

זה בכלל לא צריך להיות תלוי בחברה
מי שצריך לקבוע את הקווים הוא משרד התחבורה, ויותר טוב - רשות על-עירונית (איגוד ערים). החברות צריכות רק להפעיל את הקווים כקבלן משנה של הציבור.
דרוש שינוי מחשבתי במערכת
 

אלון 58

New member
בעבר קבלתי מענה דומה...

תפרוסת הקווים בבאר שבע עתידה
להשתנות לאור המצב שאתה מעלה בהודעתך שישנם עדיין אזורים שלמים שאספקת התחבורה הציבורית אליהם לוקה בחוסרים אדירים ואני לא מדבר על העצלנות של אוהד לחכות 3 דקות בתחנה לאחד מארבעה קווים מתחת לבית שלו אלא על אזורים שאין בהם תחבורה כלל וכלל. התפרוסת מוכנה, המסלולים מתוכננים ומוגדרים, מה שנדרש הוא אישור משרד התחבורה שזה דבר שלוקח זמן.
בעבר קבלתי מענה דומה...
מדוברת מטרודן בנושא התאמת קווים לשינויים שבאר-שבע עברה,אבל כולנו יודעים שזה לוקח זמן.
 
זה לא שלוש דקות...

תפרוסת הקווים בבאר שבע עתידה
להשתנות לאור המצב שאתה מעלה בהודעתך שישנם עדיין אזורים שלמים שאספקת התחבורה הציבורית אליהם לוקה בחוסרים אדירים ואני לא מדבר על העצלנות של אוהד לחכות 3 דקות בתחנה לאחד מארבעה קווים מתחת לבית שלו אלא על אזורים שאין בהם תחבורה כלל וכלל. התפרוסת מוכנה, המסלולים מתוכננים ומוגדרים, מה שנדרש הוא אישור משרד התחבורה שזה דבר שלוקח זמן.
זה לא שלוש דקות...
זה לא עשר דקות, זה עובר את הרבע שעה, ומדבור רק בשעות שמישהו עוד חי. בערב ומוקדם בבוקר הם מגיעים פעם ב....
 

fireman

New member
עשה לי טובה.....

זה לא שלוש דקות...
זה לא עשר דקות, זה עובר את הרבע שעה, ומדבור רק בשעות שמישהו עוד חי. בערב ומוקדם בבוקר הם מגיעים פעם ב....
עשה לי טובה.....
קו 3 מ8:00 עד 17:20 תדירות כל 10 דקות קו 6 מ7:00 עד 16:00 תדירות של 12 דקות קו 22 מ7:00 עד 19:00 תדירות של 12-15 דקות לקו 18 יש תדירות על הפנים ועם זה אני מסכים כי במילא האוטובוסים כל הזמן ריקים בקו הזה. בממוצע לצריך לעבור מתחת לבית שלך אוטובוס בכל 4 דקות לכל היותר.... מה זה מוקדם בבוקר? 5:30? למה אתה מצפה? שיוציאו בכל 7 דקות אוטובוס ב5:30 בבוקר? בקו 9 אתה תראה 3 וחצי נוסעים באוטובוס בשעה כזאת כאשר הקו הזה עמוס יותר מארבעת הקווים שהזכרתי לעיל גם יחד.
 
כן זה מה שאני חשבתי...

עשה לי טובה.....
קו 3 מ8:00 עד 17:20 תדירות כל 10 דקות קו 6 מ7:00 עד 16:00 תדירות של 12 דקות קו 22 מ7:00 עד 19:00 תדירות של 12-15 דקות לקו 18 יש תדירות על הפנים ועם זה אני מסכים כי במילא האוטובוסים כל הזמן ריקים בקו הזה. בממוצע לצריך לעבור מתחת לבית שלך אוטובוס בכל 4 דקות לכל היותר.... מה זה מוקדם בבוקר? 5:30? למה אתה מצפה? שיוציאו בכל 7 דקות אוטובוס ב5:30 בבוקר? בקו 9 אתה תראה 3 וחצי נוסעים באוטובוס בשעה כזאת כאשר הקו הזה עמוס יותר מארבעת הקווים שהזכרתי לעיל גם יחד.
כן זה מה שאני חשבתי...
שמע במשך כמעט חצי שנה נסעתי כל יום לרכבת מרכז, בוא נצא מהבוקר וניקח שעה סבירה: 7:20 בכדי לתפוס רכבת של 7:44 עד שאני מגיע לתחנה זה שתיים-שלוש דקות כלומר אני בתחנה לפני 7:25. בוא נגיד שיצא לי די הרבה לקחת אח"כ מונית לבאר שבע צפון, כי לא הייתי תופס את הרכבת במרכז.
 
ואני מדבר איתך...

כן זה מה שאני חשבתי...
שמע במשך כמעט חצי שנה נסעתי כל יום לרכבת מרכז, בוא נצא מהבוקר וניקח שעה סבירה: 7:20 בכדי לתפוס רכבת של 7:44 עד שאני מגיע לתחנה זה שתיים-שלוש דקות כלומר אני בתחנה לפני 7:25. בוא נגיד שיצא לי די הרבה לקחת אח"כ מונית לבאר שבע צפון, כי לא הייתי תופס את הרכבת במרכז.
ואני מדבר איתך...
על חמש דקות נסיעה גג עד התחנה מרכזית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה