הקו לירושלים

מצב
הנושא נעול.
הקו לירושלים../images/Emo35.gif

הקו לירושלים

או שהיה עדיף לחכות ל - A1
הקו לדימונה
או שמא עדיף להשקיע קודם בהכפלת קו ב"ש - לוד
 

mucool2

New member
זה לא זה מול זה

הקו לירושלים

או שהיה עדיף לחכות ל - A1
הקו לדימונה
או שמא עדיף להשקיע קודם בהכפלת קו ב"ש - לוד
זה לא זה מול זה
לפחות לא הקו לדימונה מול הכפלת לוד-ב"ש. "שדרוג" קו הנוסעים לדימונה לא פגע בעבודות ההכפלה.
 

ונפלון

New member
אני מסכים

וכריל התשובה היא גם וגם.
ואין שום סתירה בכך. לגבי A1 , אין ספק שנצטרך לחכות והרבה...
אני מסכים
בקשר לב"ש, אני מאמין שרוב תנועת הנוסעים בקו לדימונה תיהיה דימונה-ב"ש ולא דימונה-ת"א מאחר ורוב הדימונאים שעובדים מחוץ לעיר עובדים בב"ש ולא באזור המרכז. אם זאת, כמובן חשוב לשדרג את קו ת"א-ב"ש, כי בקצב הזה אנשים ימשיכו להעדיף את קו 370 לת"א והרכבת תישא חיילים בלבד.
 

mucool2

New member
4 רכבות ליום לא יתחרו באוטובוסים

אני מסכים
בקשר לב"ש, אני מאמין שרוב תנועת הנוסעים בקו לדימונה תיהיה דימונה-ב"ש ולא דימונה-ת"א מאחר ורוב הדימונאים שעובדים מחוץ לעיר עובדים בב"ש ולא באזור המרכז. אם זאת, כמובן חשוב לשדרג את קו ת"א-ב"ש, כי בקצב הזה אנשים ימשיכו להעדיף את קו 370 לת"א והרכבת תישא חיילים בלבד.
4 רכבות ליום לא יתחרו באוטובוסים
ובמוניות השירות בין דימונה לבאר שבע. הרכבת מחפשת "נישה" יותר נוחה, אם כי אני עדיין לא בטוח שגם זה יצליח להתחרות באוטובוסים בקו ת"א-אילת.
 
וזה לא הכל...

4 רכבות ליום לא יתחרו באוטובוסים
ובמוניות השירות בין דימונה לבאר שבע. הרכבת מחפשת "נישה" יותר נוחה, אם כי אני עדיין לא בטוח שגם זה יצליח להתחרות באוטובוסים בקו ת"א-אילת.
וזה לא הכל...
הרכבת לא יוצאת ממרכז דימונה, ולא מגיעה למרכז ת"א.
 

OMER G17

New member
הקו הנוכחי לא יהיה טוב לדימונה-ב"ש

אני מסכים
בקשר לב"ש, אני מאמין שרוב תנועת הנוסעים בקו לדימונה תיהיה דימונה-ב"ש ולא דימונה-ת"א מאחר ורוב הדימונאים שעובדים מחוץ לעיר עובדים בב"ש ולא באזור המרכז. אם זאת, כמובן חשוב לשדרג את קו ת"א-ב"ש, כי בקצב הזה אנשים ימשיכו להעדיף את קו 370 לת"א והרכבת תישא חיילים בלבד.
הקו הנוכחי לא יהיה טוב לדימונה-ב"ש
בגלל שהוא מגיע לב"ש אוניברסיטה...רק מי שייצטרך לשם ייסע אולי ברכבת..השאר יעדיפו את האוטובוס שמגיע למרכז העיר ויותר קרוב לבית
 

אלון 58

New member
אפשר לשפר גם את זה

לא נראה לי כ"כ פשוט...
קח לדוגמא את תחנה באר שבע צפון, בקושי תח"צ יש לשם.
אפשר לשפר גם את זה
התחנה באר-צפון/אוניברסיטה נבנית במקום מעט מערבית לתחנה הותיקה,והיא עומדת להיות דבר רציני יותר ושימושי יותר. לדעתי על חברת מטרודן להפעיל משם קו שתהיה לו תחנת מוצא/סיום ממש קרוב לשער תחנת-הרכבת,ואולי אפילו יותר מקו אחד,ישנן שכונות חדשות מצפון למסילת-הברזל שלפי הידוע לי אף קו לא נכנס אליהן(ויתקן אותי fireman או כל באר-שבעי אחר,יתכן ואיני מעודכן),לכן צריך גישה ישירה לתחנה זו גם מהשכונות הסמוכות להמשך המסילה,אבל מרוחקות מהתחנה עצמה,וכמובן גם שרות לאזורים אחרים בעיר,שהתרחבה מאד בשנים האחרונות.הקווים 26,16,5,4 שעוברים בשד' בן-גוריון הסמוכה,תדירותם אינה גבוהה,ולא יוכלו לתת שרות הולם למשתמשי תחנת-הרכבת המתחדשת.
 

אלון 58

New member
טעות הקלדה!

אפשר לשפר גם את זה
התחנה באר-צפון/אוניברסיטה נבנית במקום מעט מערבית לתחנה הותיקה,והיא עומדת להיות דבר רציני יותר ושימושי יותר. לדעתי על חברת מטרודן להפעיל משם קו שתהיה לו תחנת מוצא/סיום ממש קרוב לשער תחנת-הרכבת,ואולי אפילו יותר מקו אחד,ישנן שכונות חדשות מצפון למסילת-הברזל שלפי הידוע לי אף קו לא נכנס אליהן(ויתקן אותי fireman או כל באר-שבעי אחר,יתכן ואיני מעודכן),לכן צריך גישה ישירה לתחנה זו גם מהשכונות הסמוכות להמשך המסילה,אבל מרוחקות מהתחנה עצמה,וכמובן גם שרות לאזורים אחרים בעיר,שהתרחבה מאד בשנים האחרונות.הקווים 26,16,5,4 שעוברים בשד' בן-גוריון הסמוכה,תדירותם אינה גבוהה,ולא יוכלו לתת שרות הולם למשתמשי תחנת-הרכבת המתחדשת.
טעות הקלדה!
באר-צפון/אוניברסיטה=באר-שבע צפון/אוניברסיטה.
 

fireman

New member
עוד אחת מהבדיחות שלך?

לא נראה לי כ"כ פשוט...
קח לדוגמא את תחנה באר שבע צפון, בקושי תח"צ יש לשם.
עוד אחת מהבדיחות שלך?
אל התחנה באוניברסיטה מגיעים קווים 4, 5, 16.....אם לזה אתה קורא בקושי תח"צ אני לא יודע מה להגיד.
 

fireman

New member
וגם 26.....איך שכחתי?

עוד אחת מהבדיחות שלך?
אל התחנה באוניברסיטה מגיעים קווים 4, 5, 16.....אם לזה אתה קורא בקושי תח"צ אני לא יודע מה להגיד.
וגם 26.....איך שכחתי?
אין תח"צ....בסדר אתה צודק....
 
וואו מה זה תח"צ...

וגם 26.....איך שכחתי?
אין תח"צ....בסדר אתה צודק....
וואו מה זה תח"צ...
גם לבית שלי מגיעים 6 18 22 3 ואם אתה לא ממש עצלן אז גם 12 8 7 ו - 9. כל זה ובסוף אני נוסע במונית או הולך ברגל לתח"מ. מה זה תח"צ, פקקים כבר יש מרוב אוטובוסים.
 
אההה...

וואו מה זה תח"צ...
גם לבית שלי מגיעים 6 18 22 3 ואם אתה לא ממש עצלן אז גם 12 8 7 ו - 9. כל זה ובסוף אני נוסע במונית או הולך ברגל לתח"מ. מה זה תח"צ, פקקים כבר יש מרוב אוטובוסים.
אההה...
וגם 16 עובר איפשהו באיזור, לוידע בדיוק איפה
 

oshri5917

New member
הפקקים הם לא בגלל אוטובוסים

וואו מה זה תח"צ...
גם לבית שלי מגיעים 6 18 22 3 ואם אתה לא ממש עצלן אז גם 12 8 7 ו - 9. כל זה ובסוף אני נוסע במונית או הולך ברגל לתח"מ. מה זה תח"צ, פקקים כבר יש מרוב אוטובוסים.
הפקקים הם לא בגלל אוטובוסים
אלה בגלל רכב פרטי שיהיה ברור
 

fireman

New member
אם אתה נוסע במונית

וואו מה זה תח"צ...
גם לבית שלי מגיעים 6 18 22 3 ואם אתה לא ממש עצלן אז גם 12 8 7 ו - 9. כל זה ובסוף אני נוסע במונית או הולך ברגל לתח"מ. מה זה תח"צ, פקקים כבר יש מרוב אוטובוסים.
אם אתה נוסע במונית
כשיש לך את 3, 6, 8 ו22 מתחת לבית....משהו אצלך לא בסדר, לא בתחבורה הציבורית....
 
שמע...

אם אתה נוסע במונית
כשיש לך את 3, 6, 8 ו22 מתחת לבית....משהו אצלך לא בסדר, לא בתחבורה הציבורית....
שמע...
אני יכול גם לעלות עליהם, רק שאז אני אפספס את הרכבת, כך שזה לא ממש משתלם. אם אני מחכה כמעט 20 דקות לאוטובוס בבוקר, בכלל בשעות המוקדמות של הבוקר הם מגיעים מדי פעם, לא ברורים הזמנים, ואחרי שמונה בערב כבר אין אוטובוסים בכלל, כבר יצא לי לשבת כמו איזה מסכן בתחנה מרכזית אחרי שחזרתי ברכבת, אתה מחכה לאוטובוס שלא מגיע. עשה לי טובה, צריך להגיד תודה אם מגיע אוטובוס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה