הקמת עמותה להכרה בהוצאות מטפלת

הקמת עמותה להכרה בהוצאות מטפלת

שמי קרן, (שמוליק הוא בעלי) ואני אם לשני ילדים (ילדה בת 3 ותינוק בן 4.5 חודשים). גם אני מתקשה במציאת עבודה, וגם לי כל המשכורת נבלעת להוצאות הגנים. אני מתגוררת במודיעין ועלות גן פרטי ממוצעת היא 1800-2000 ש"ח והכנסתי (נכון לעכשיו) לא תמיד צולחת את ה-3500 ברוטו; כך שתמיד אני נשארת חייבת... גם אני קראתי את ההצעה של הח"כית לבני, וכמובן חשבתי שהצעתה היא מעין קריאת בוז לאנשים עובדים. אני מעוניינת להקים עמותה שמטרתה היא להעלות את נושא הוצאות המטפלת כהוצאה מוכרת לדיוני הכנסת, ללא שום תלות במפלגה זו או אחרת. הרעיון בכללותו הוא, שבני זוג או הורים בודדים שמשלמים בגין חינוך ילדיהם ואינם נכללים תחת "חוק חינוך חובה חינם" יוכלו לקבל החזר על הוצאות אלו, ע"י דיווח בדו"ח השנתי למס הכנסה. כמובן שיאמרו איך נצהיר על הוצאות מטפלת אם היא עובדת שחור, או אז בא הפתרון, אם מטפלות ומטפלים יעבדו על פי חוק, כך גם יהיה למס ההכנסה כסף על מנת לאפשר להורים אחרים לעבוד בכבוד. זהו מעין כדור שלג, שצריך ליצור אותו. ואני אשמח אם יצטרפו אליי כמה שיותר... תגובותיכם יגיעו ישירות לאי-מייל שלי וכך נוכל אולי לבצע את אחד המהלכים המשמעותיים החברתיים של השנים האחרונות. [email protected]
 

hagitag

New member
טובים השניים מהאחד, לא?

יש בחור בשם (שם משתמש) "אורן של איה" שהוא משתתף בפורומים שונים בתפוז, (נדמה לי שלאחרונה ראיתי אותו בפורום "חינוך לגיל הרך"). זה הלינק לכרטיס שלו, צרו עימו קשר: http://www.tapuz.co.il/pCards/myCard/?UserId=239104 הוא פעיל מאד בכל הדברים שציינת (יש לו, או היתה לו, מפלגה פעילה בשם בראשית, והוא מאלא שמזיזים דברים ולא רק מדברים עליהם. ביחד אולי באמת תוכלו להתחיל כדור שלג גדול יותר (יש לו כבר רשימת תפוצה גדולה, שגילגל בעבר) לצערי אני כבר לא כל כך מעודכנת, מפאת חוסר זמן, בפרטים ובמה שקורה איתם היום..
 

יפעתm4m

New member
הי קרן

הי קרן- לא אחת העלנו נושא זה כנושא שיש להיאבק עליו. יש לנו אפילו חלק מהבנות של "קשורי" שמקושרות באופן זה או אחר בכנסת...רק שכרגע זה ממש לא זמן טוב לפעול. אחרי הבחירות אני אשמח להיות עימך בקשר ולצרפך לקבוצה שתוביל מהלכים מטעמנו ומטעם אירגוני נשים נוספים שיכולים לקדם אותנו בתחום זה כמו גם בדברים נוספים כמו: הארכת חופשת הלידה, הפרדת מחלקות היולדות מ"בתי חולים" אפלילו באופן סימלי (תקציבים....) וזה רק קצה קצהו של חוט. הפניה שלנו תהיה יותר מאורגנת ועם "לובי" כדי שבאמת נוכל לעשות את זה נכון. הקמנו כבר גוף כזה בעבר אבל כנראה הוא הקדים את זמנו.... את מוזמנת ליצור עימי קשר... דרך אתר "קשורי"
 

cynwhite

New member
פעולה מבורכת שהלוואי תצליח

גם אני אם לשניים (שנתיים, וחצי שנה) ומשכורתי כולה הולכת למשפחתון ומטפלת, אני מתגוררת במודיעין ועובדת בירושלים, עד לפני כחודש החזקתי רכב אבל בשל ההוצאות הגבוהות הצטמצמנו ועכשיו אני נוסעת בכל יום בטיול שנתי של כארבע שעות (שעתיים לכל כיוון) ואני לא צריכה להסביר לך כאם העובדת במשרה מלאה מה ניתן לעשות בארבע שעות מבוזבזות ביום.
 

טלישפ

New member
../images/Emo46.gif כמה שזה נכון!!!

בתור עצמאית ובעל שכיר שעובדים מסביב לשעון ורוב הכסף נבלע במשכנתא, מס הכנסה, מע"מ וביטוחים למיניהם - כי בתור עצמאית אני משלמת הכולללללל אני מאוד בעד, ומוכנה להרתם ולעזור
 
למעלה