הקנית הרגלי בטיחות....

דש1דש

New member
הקנית הרגלי בטיחות....

היום הגדולה נוסעת עם הקיטנה להצגה במתנ"ס. יהיה אוטובוס שלוקח אותם לשם (ברגל זה 5 דקות
) קודם כל - אני מפוחדת. הסעות מלחיצות אותי בקנה מידה..... גם מדריסה, גם משכחה של ילדים, ובכלל. בדרך לגן דיברנו על בטיחות - לא לעלות לבד, לא להשאר אחרונה, לשים לב לאוטובוס וליהיות תמיד ליד מבוגר... הגננת קצת צחקה "אנחנו נוסעות עם הילדים בהסעות כבר שנים - אין לך מה לדאוג" זהו - שיש לי. יש יותר מידי סיפורים.... הזגמתי בהרצאה שנתתי? הפחד מיותר? הם בסך הכל ילדים.....
 

אנה מ

New member
עם האמהות נולדת גם החרדה

כך השכלתי להבין. ולא, ממש לא הגזמת. זה שהן נוסעות כבר שנים, לא מונע ממך להסביר לילדה נוהלי בטיחות. הרי כמה גננות על כמה ילדים? הן יכולות להשגיח על כולם כל הזמן? לכן טוב שהסברת לה. ומה לעשות, הפחד קיים, ולומדים, בלית ברירה, לחיות אתו מבלי שיסרס אותנו.
 
גם אני מאוד מפחדת מזה

לא חושבת שאתן לו לנסוע בהסעות עד שלא תיהיה לי ברירה. לא יכולת ללכת לשם לקחת אותה להצגה בעצמך? את הרי לא גרה כלכך רחוק מהגן. נדמה לי שזה מה שאני היתי עושה. בכל מקרה טוב שנתת לה את ההרצאה - ואל תשימי לב למה שהגננות אומרות!
 
לא, לא הגזמת. העובדה היא

שלמרות כל ה"שנים הארוכות" שהסעות שונות מתקיימות, דברים קורים. הרצאות יתר מעולם לא הזיקו, אלא במקרה שברור לך שאף אחד לא מקשיב להן או מפנים אותן.
 

גשם111

New member
את מלחיצה אותי...

בשבוע הבא הגדולה נוסעת עם הגן להצגה... עד הרגע לא התעמקתי בזה אבל באמת די מפחיד. נראה לי שאני גם אעשה לה שיחה מקדימה. וגם אגיד משהו לצוות - "הרווחתי את הזכות" לא לגמרי לסמוך עליהם בדרך הקשה... עכשיו שיתאמצו לקבל את האמון שלי בחזרה.
 
דרך אגב... מצאתי שהפחדות הן דרך

מאד יעילה לשמור על בטיחותם. התותחון, למשל, מאד אוהב לשרבב, כמה מפתיע, כל איבר גוף לא לבוש אפשרי מבעד לחלון. זוכרות שלא מזמן היה סיפור של ילד שנסע בהסעה של אוטובוס לבי"ס או משהו כזה, הוציא ראש מהחלון ומת מפגיעת משאית? סיפרתי לו את זה וזה כל כך הפחיד אותו, שמאז הוא שומר את כל איבריו לעצמו, ב
ומחוצה לו...
 

תומילי

New member
לא הגזמת בכלל ../images/Emo70.gif

הבן שלי נשכח כמעט באירוע של הגן באחד הקיבוצים כשהיה קטן. אני לא שוכחת את הטראומה. הוא כן.
 
למעלה