הקפיטליסטים מכים שוב, והפעם את גולשי האינטרנט

הקפיטליסטים מכים שוב, והפעם את גולשי האינטרנט

אם עד עתה יכולתם להימנע מתורים והמתנות מיותרות ולבצע את כל הפעולות בחשבונכם מהבית ובחינם ללא עמלות, באמצעות האינטרנט, באים עכשיו הקפיטליסטים, שתמיד רצו, תמיד רוצים ותמיד ירצו יותר, ודורשים שכל פעולה בבנק המתבצעת באמצעות האינטרנט תעלה לכל גולש 2 ש"ח. אתם קולטים? מעכשיו והלאה כל פעולה, ולו הפשוטה ביותר, כמו בדיקת יתרה, שתעשו באמצעות האינטרנט, תפחית מכיסכם 2 ש"ח...
 

vinney

Well-known member
אם חשבת שעד עכשיו זה היה חינם - טעית

ואני מעדיף לשלם 2 שקל על כל פעולה באינטרנט, מאשר 5.15 (אחרי הנחה) שאני משלם עכשיו על הפעולה היחידה שאני עושה. ממתיק, אני מניח שמושג "השוואת מחירים" זר לך לחלוטין, הא?
 

vinney

Well-known member
ובדיקת יתרה זאת לא פעולה

אין ולא הייתה (וגם לא תהיה) שום עמלה עליה.
 

the new L

New member
אז למה אתה לא עובר לבנק הדואר?

בנק הדואר על פי החוק הוא בנק ללא עמלות. אתה לא מרוצה מהבנקים הקיימים? תעביר את החשבון שלך לבנק הדואר ולא תשלם אפילו שקל עמלה.
 
בנק הדואר זה חרא של בנק

אומנם לא גובים בו עמלות, כמו בשאר הבנקים, אך מאידך מה שאתה מכניס זה מה שאתה מושך, ואת זה אני יכול לעשות גם עם הבלטות, בשביל זה לא צריך בנק.
 

vinney

Well-known member
אז מה אתה רוצה?

על איכות משלמים. זה לא שאין לך בחירה, אתה בוחר מוצר יותר איכותי, ובוחר לשלם עליו.
 
הממתיק רוצה בנק קפיטליסטי טוב בחינם

אבל אני חושב שהבלטה הכי מתאימה לו.
 
הבלטה היחידה היא זו שבראש שלך ../images/Emo3.gif../images/Emo31.gif

וזה מה שקורה כשמפריטים כל מה שזז. התוצאה: עמלות על כל מה שזז, כולל על פעולות שעושים באינטרנט שעד עכשיו היו בחינם.
 

the new L

New member
מה הקשר להפרטה? מרבית הבנקים הם פרטיים

ואני עוד לא מבין משהו, למה לבנקים אסור להעלות מחירים עבור שירות שאתה בעצמך הודת שהוא טוב בהרבה מהשירות שבנק אחר מציע?
 
"להעלות מחירים"?

מה שניתן עד כה בחינם, ומבקשים עליו תשלום, זה ממש לא נקרא "להעלות מחירים", אפילו לא אצל הקפיטליסטים. זה נקרא: חוצפה.
 

the new L

New member
בעיר שבה אני גר מחלקים מספר עיתונים בחינם

העיתונים ממומנים באמצעות פרסומות, ואינם עולים שקל לצרכן. אם מחר בבוקר יודיעו לי שאני צריך לשלם על העיתונים האלה והם לא מחולקים יותר בחינם, אני לא אקרא לבעל העיתון חוצפן. אדם אחר בוחר לתת לך שירות בחינם. לאחר מכן הוא בוחר להפסיק לתת לך שירות בחינם ולגבות עבורו כסף. איפה כאן החוצפה? אם אתה לא מעוניין בשירות - הפסק להשתמש בו. אם אתה מעוניין בו - תשלם. איפה פה החלק הלא לגיטימי?
 
מי דיבר על לגיטימיות? דיברתי על חוצפה

ותאמין לי שאתה החלום הרטוב של כל בעל עסקים מושחת. כי אנשים כמוך זה בדיוק מה שהם מחפשים, פראיירים שאפשר להבטיח להם א' ובסוף לתת להם ב'. אזרח שלא עומד על זכויותיו ונותן למושחתים לדפוק אותו מתי שרק מתחשק להם, כמוהו כאדם חסר חוט שדרה.
 

vinney

Well-known member
אין לך שום זכות לקבל דברים בחינם

בטח שלא כשאתה מתחיל להתעקש גם על איכות, ומזלזל במה שכן ניתן לך חינם (ע"ע "בנק הדואר חרא של בנק"). מדובר בעסקים פרטיים, ואף אחד לא חייב לך כלום. לא רוצה לקנות עיתון? אל תקנה עיתון. זה שאתה קמצן לא אומר שמישהו צריך עכשיו לממן לך משהו (למרות שבמקרה שלך, זה בדיוק מה שקורה כדרך חייך).
 

the new L

New member
בדיוק להפך - אני קורא את החוזים שאני חותם

עליהם בניגוד ל99.99% מהציבור, וכאשר הצד השני לא עומד בהסכם אני פועל בנידון. לכן, אני יודע (בניגוד אליך כנראה) בחוזה שלי מול הבנק מותר לו לשנות את התעריפים בהודעה מראש.
 
אז למה אתה מצפה מאחרים שלא ינהגו כך?

אם אתה, כפי שאתה עצמך מעיד על עצמך, עומד על זכויותיך עד המ"מ האחרון, למה אתה מצפה מאחרים שיוותרו על זכויותיהם ויתנו שידבקו אותם? תגיד לי משהו: האם פירושו של "הקפיטליזם" הוא דפוק את האזרחים, כי אתה יכול? אם כך, האם זה לכשעצמו לא מוכיח עד כמה דפוקה השיטה הזאת?
 

the new L

New member
אבל זה מה שהחוזה מול הבנק אומר!

כשאתה מצטרף לשירותי האינטרנט אתה חותם על מסמך שבו נאמר שבהודעה מראש מותר להם לגבות כסף על השירות. הם הודיעו לך מראש ביום שהצטרפת לשירות שיתכן בעתיד הם יגבו על כך כסף.
 

vinney

Well-known member
למעשה, כשבנק לאומי פתחו את שירות האינטרנט

שלהם, והצטרפתי בין הראשונים, חתמתי על כך שאני יודע שהשירות הוא חינמי לחצי השנה הראשונה של קיומו בלבד. מאז ועד עכשיו הוא ממשיך להיות חינמי. מעניין מה יש לממתיק לומר על זה.
 
"מותר להם"? איפה כתוב בחוק שמותר להם?

ויותר מזה, איך תסביר שהם זקוקים להרשאה מהכנסת, (""איגוד הבנקים ביקש חודש נוסף להיערכות, והיום תתכנס הכנסת כדי לאשר את הארכה. אם תאושר יוכלו הבנקים יוכלו להגיש את הצעתם לתעריפון עד 15 במאי, בנק ישראל יצטרך לפרסם את התעריפון הסופי עד 15 ביוני וייוותרו שבועיים להודעה ללקוחות.) אם כבר "מותר להם"? לעשות זאת?
 
למעלה