הקפיטליסטים מכים שוב, והפעם את גולשי האינטרנט

vinney

Well-known member
איפה כתוב שאסור להם?

הם מבקשים אישור מוועדת הכספים כדי להמנע מהליך חקיקה מחייב (כמו שחלק מחברי הכנסת הציעו, כדי ללחוץ על הבנקים). המדינה צריכה לתפקד כרגולטור, לא כקובע מחירים, וזה בדיוק מה שנעשה במקרה הזה. המדינה לא אוסרת על הבנקים לגבות עמלות על שירותים, אבל מכיוון שהמדינה מזהה בעיה בתחרותיות בין הבנקים - המדינה (שזה הכנסת והפיקוח על הבנקים של בנק ישראל במקרה הזה) לא מאפשרים העלאת מחירים שרירותית. זה בדיוק תפקידם בשוק החופשי, אם לא ידעת.
 

the new L

New member
זה כתוב בסעיף מספר 1 בחוק העונשין

"אין עבירה ואין עונש עליה אלא אם כן נקבעו בחוק או על-פיו."
 

omerlich

New member
../images/Emo128.gif אני מזהיר אותכם.

אל תדרדרו את הפורום לרמה הזאת. זה ממש לא מכבד אתכם ושאר המשתתפים.
 

chaimsasson

New member
בפיונגיאנג הבירה

והנצחית בהנהגתו של מנהיגינו הדגול. שלל של אטרקציות והכל בחינם! הכל שווה ומוחזק בידי המדינה. ממש גן עדן עליי אדמות עבור הממתיק. North Korean Mass Games - Finale: http://www.youtube.com/watch?v=gHM5qTpKQUo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Sg4h2sl-zFU&feature=related רצה להרגיש קצת ווגאס? קשה מאד לאדם מרקסיסט יבד"שניק לחוות את החוויה בוואגס הקפיטליסטית אז הנה פיתרון מושלם עבורך: המלון הסוציאליסטי היחיד מסוגו בעולם: http://www.youtube.com/watch?v=0r0fM31BXKk ולקינוח תיירות בפיוגיאנג. לחוות את החוויה הסוציאליסטית במיטבה. בשום מקום בעולם לא תוכל לחוות את המרקסיזם לניניזם http://www.youtube.com/watch?v=LFeofmchKwE&feature=related צפון קוריאה בשביל השקט הנפשי.
 
כפי שכבר אמרתי, ולא פעם אחת...

הקפיטליזם והקומוניזם בעיני הם אחים תאומים, שני צדדיה הגרועים, המושחתים והמסואבים, של אותה מטבע ישנה ובלוייה בדיוק שנקראת "הכלכלה הישנה". אני לא בעד אף אחד משני הצדדים הללו של המטבע הזאת. מצידי שייעלמו שניהם. אם כבר נהפוכו, היום שבו ייעלמו מן העולם הן הקומוניזם והן הקפיטליזם, יהיה יום מבורך לתושבי כדוה"א כולם. אולי לא לקומץ המושחתים שבהם, אך בהחלט לכל השאר. היום הזה יהיה היום שבו הדרך השלישית, קרי: הסוציאל דמוקרטיה תחליף את כל השיטות הכלכליות בעולם, ותהפוך להיות השיטה הכלכלית העיקרית, שיטת דור העתיד. ואני לא חושב שהיום הזה כל כך רחוק, שכן כפי שאני גורס "צריך שיהיה כמה שיותר רע, לפני שיוכל להיות כמה שיותר טוב", בדיוק כפי שהאור בכדי להתקיים, זקוק לחושך, כך גם הטוב (הסוציאל דמוקרטיה) בכדי להתקיים, זקוק לרוע (הקפיטליזם והקומוניזם). על כן ככל שיהיה קודם כמה שיותר רע, הן לקפיטליסטים והן לקומוניסטים, ככל שיותר אנשים יבינו מה זה לבחור ברע, ויבחרו בטוב. כמובן שכסוציאל דמוקרט ומי שאיכפת לו בני האדם ולא רק מהעשירים שבהם, כולי תקווה שזה יקרה עוד בימינו אנו, ושנזכה כולנו לחזות ולהנות מהשינוי המיוחל. אך מאידך, אני גם לא רוצה לפתח ציפיות שווא, שיתממשו רק במהלך הדורות הבאים... אך מה שכן, אם זה היה תלוי בי, תאמין לי שאת שתי השיטות הללו הייתי מבטל בו זמנית.
 

vinney

Well-known member
כה אמר האיש שלא צריך לדאוג לפרנסתו

ומחייתו
 
למעלה