הרבה פיספוסים של חלומות צלולים לאחרונה

הרבה פיספוסים של חלומות צלולים לאחרונה

בזמן האחרון קורה לי המון פעמים שבחלומות אני כן עושה בדיקות מציאות אבל הן לא עובדות לי או שהן דווקא כן עובדות אבל אני עדיין לא מפנימה שזה חלום.
הכי קרוב לזה היה בלילה הקודם, כאשר החזקתי את הטלפון הסלולארי שלי, חיכיתי לשיחה או הודעה אבל הטלפון היה כבוי. ניסיתי להדליק אותו אבל כמה שלחצתי הוא לא נדלק. וזה גרם לי לחשוב שאולי אני חולמת. אז הסתכלתי על כפות הידיים שלי. כבר במבט ראשון ראיתי בהן משהו מוזר. ספרתי אמנם 5 אצבעות אבל האצבעות נראו קטנות. בכל זאת עוד לא הייתי לגמרי בטוחה שאני חולמת. אז הלכתי לסלון בבית שבו הייתי בחלום וניסיתי לעוף. לא ממש עפתי אבל ריחפתי בגובה נמוך או שהיו קפיצות גדולות כאלו. תוך כדי כך אמרתי לעצמי שאין מצב שבמציאות הייתי מצליחה לעשות את זה. אבל עדיין לא הבנתי שאני חולמת. ובקטע הזה התעוררתי.

הלילה שוב היה לי קטע שבו אני יושבת ליד שולחן שעליו היו כמה גזירי עיתון. עשיתי את מבחן הקריאה של להסתכל על הטקסטים מספר פעמים אבל הטקסט לא השתנה ולא הבנתי שאני חולמת.

כאמור, דברים דומים לזה כבר קרו עוד כמה פעמים לאחרונה.
נראה שבזמן בדיקת מציאות אני ממש צריכה לדמיין כאילו אני חולמת, או ממש לחשוב שאני חולמת עד שיוכח אחרת. אבל זה קשה.
מצד שני כבר היו לי חלומות צלולים לאחרונה כך שאני יודעת שזה כן אפשרי. רק צריכה למצוא איזה "טריק" שיעזור לי להפנים את בדיקות המציאות.
 
למעלה