הרב מזוז קורא לשס לפרוש מהקאוליציה

הרב מזוז קורא לשס לפרוש מהקאוליציה

בין הדברים כתב שאם שס לא תפרוש עכשיו המפלגה תצמצם לשליש או לרבע. אבל השמועות אומרות שדעתו של אטיאס בנתיים היא המקובלת על הגרע יוסף שאומר שאין למהר לפרוש.
 
כתבה בנושא מבח"ח:

הגר"מ מאזוז לראשי ש"ס: צאו בחוץ! "מדוע לא תודיעו את כל האמת למרן הגר"ע יוסף שליט"א ותפרשו מיד מהממשלה?", כותב הגר"מ מאזוז במכתב חריף ששיגר לראשי המפלגה. אהוד ברק נפגש עם הגר"ע יוסף שמואל רבי, כתב 'בחדרי חרדים', תאריך: 17/02/2008 11:39:00 הלחץ על ש"ס לעזוב את הממשלה על רקע חלוקת ירושלים עולה מדרגה: הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומחשובי הרבנים הספרדים, קורא לש"ס לפרוש ורומז כי מנהיגיה לא מדווחים את כל האמת למנהיג התנועה הגר"ע יוסף. "מדוע לא תודיעו את כל האמת למרן הגר"ע יוסף שליט"א ותפרשו מיד מהממשלה?", כותב הגר"מ מאזוז במכתב חריף ששיגר לראשי המפלגה, תוך שהוא מזהיר מתוצאות הישארותם בממשלה. "האם אתם רוצים שתנועת ש"ס תצטמק חלילה , למחצה לשליש ולרביע?! אם לא – קומו ועשו מעשה ויפה שעה אחת קודם. כי בנפשנו הדבר!" במקביל הגיע אל הגר"ע יוסף, בשעת צהריים של יום שישי האחרון, יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק. את הפגישה יזם יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, וברק נענה לה בשמחה. לא מן הנמנע כי במהלך השיחה עלה גם נושא הקדמת הבחירות. במערכת הפוליטית, ובעיקר בליכוד, מעריכים כי הציר ישי־ברק שמתהדק לאחרונה סולל את האפשרות להקדמת הבחירות במועד מוסכם.
 
קראתי בבח"ח שיש מחלוקת בין אטיאס וישי בנושא

והרב עובדיה מצדד בדעתו של אטיאס. הנה ההודעה מבח"ח: מאבקים קשים בבית הגר"ע יוסף. אמש קיבל אלי ישי נזיפה מהרב בימים האחרונים מתנהל בבית ברחוב הקבלן מאבקים קשים בין השרים ישי לאטיאס, השר ישי מושך בחוטים לפרישת המפלגה מהקואליציה, ומשנהו השר אטיאס עומד כנגד ואומר כי אין צורך לפרוש במהירות כזאת מהקואליציה. השר אטיאס אומר לא הייתה קואליציה עם כאלו תקציבי ענק, בנוסף מינויים רבים בכל המועצות הדתיות, לצד סינוני התקשורת למען חינוך ילדינו. מי שעומד לצידו של האחרון הם בני הגר"ע הרב משה והגר"ד, אתמול בשעות אחה"צ התנהל ויכוח רב בביתו של הרב בין עמדת ישי לאטיאס, הגר"ע יוסף נזף בישי ואמר לו "למה אתה ממהר כל כך יש מספיק זמן בינתיים צריך לדאוג לעולם התורה, לרשת החינוך ולמועצות הדתיות". הקרב הקשה שלא נראה לעת עתה שהולך לשקוט מראה רק את השקט המתוח שלפני הסערה על ראשות המפלגה. (הניק המפקפק)
 
למעלה