הרגלים רעים!

הרגלים רעים!../images/Emo190.gif

הרגלים רעים והכלים בכיור עוד מאתמול, הבגדים זרוקים על משהו שקיומו נשכח, שוב שכחתי לקחת את הכדור בזמן. הרגלים רעים וקמתי בשעה מאוחרת- הלכו לעזאזל התוכניות של היום, אני יוצאת מהבית שוכחת לנעול את הדלת לסגור את החלון. כמה הרגלים רעים שבתור התחלה עליי לשנות: 1- לשטוף כל ערב את הכלים. 2- לקפל את הבגדים באופן קבוע ולא לזרוק בצד. 3- לקחת את הגלולה בזמן. 4- לקום יותר מוקדם (היעד: 7 בבוקר בימי חול).
 
הרגלים רעים

לעשות עבודה במחשב ולקחת כל 2 דקות הפסקה כדי לגלוש בנט וכך העבודה מתארכת... לדחות את שטיפת הכלים\הכביסה\שטיפת הרצפות עד שחייבים... לאכול את כל הקרמבואים עד שייגמרו ואז לא יהיו יותר פיתויים.... להישאר עוד קצת במיטה בבוקר...
 
אשמה

נו, כמובן שגם אני יכולה להוסיף לרשימה כמה הרגלים שלי שאני מאוד לא נהנית מהם ורוצה לשנות אותם. יחד עם זאת, לא הייתי רוצה לכנות אותם "הרגלים רעים", כי המילים האלו מריחות לי אשמה. ומהר מאוד גם רגשות אשמה כלפי עצמי. ואם מדברים על הרגלים, הרי שההרגל הכואב ביותר שקיים בעיניי זה האשמה עצמית. לשמחתי הרבה מההרגל הכואב הזה נפטרתי כמעט לחלוטין, ולא הייתי רוצה לחזור לשם בשום מצב. לכן אני מתחילה את השינוי קודם כל במילים שאני אומרת לעצמי, ומעדיפה לכנות את ההרגלים הללו - הרגלים שהייתי רוצה לשנות בעצמי.
 
דברים שהייתי רוצה לשנות בעצמי

הייתי רוצה לקום בכיף בבוקר . לאכול מסודר כמו שאני אוהבת ולא לחטוף באמצע היום מפה ומשם. לעשות מטלות בזמן ולא לדחות ברגע האחרון לקנות גם כש"רוצים" ולא רק כש"צריך"
 
למעלה