"הרופא המחליף כקבוע" - "לא נעים לי" עוד חי נושם ובועט

נחמה101

New member
"הרופא המחליף כקבוע" - "לא נעים לי" עוד חי נושם ובועט

הי. להחליף באופן רשמי לא כדאי לי, כי פירושו שאם תהיה דחיפות לא יהיה לי רופא ברוב ימות השבוע, כי המחליף עובד פחות, ואולי לא פחות כי זה סניף קטן מידי מכדי לעשות גלים מעין אלה; צורה אחרת ל"לא נעים לי" שעוד לא מת... אולי אני נציגתו האחרונה עלי אדמות?
בפועל ממילא אין לזה משמעות רבה, כי אני מנתבת את עצמי לפי הימים שלו, אלא אם כן זה ממש לא סובל דחייה, ובינתיים זה במעוטו. להחליף רופא אחר בסניף אחר או להחליף קופת חולים כבר לא כדאיים מכל בחינה.
בכל אופן לזכותו של ה"מחליף" שאחרי כל שנות(!) התלונות שלי שאל: "שלחתי אותך פעם לראומטולוג?", וכל השאר הוא היסטוריה.
אשאיר משהו לגלגול הבא.
ובינתיים, שיהיה יותר קל ונעים.
 
אני במאוחדת אבל חושבת שזה כך בכל הקופות.

מותר לראות שני רופאי משפחה במקביל ברבעון.
אני הרבה זמן זיגזגתי ככה בין שני רופאים שלכל אחד היה את היתרונות שלו.

מבינה שכלל שהסניף יותר קטן כך הלא נעים גדל. אבל אפשר לעבור את המהמורה הזו איכשהו.
אני לא חושבת שאמור להגיע מצב שרופא ישאל אותך ישירות "למה הלכת אליו ולא אלי?". ואפשר אולי להתייעץ עם מנהל/ת הסניף. או עו"ס של הקופה.

זה מותר להיות אצל שני רופאי משפחה ברבעון. וכן היו פעמים שפתאום הייתי צריכה רופא שלישי, מכל מיני סיבות, ואז צריך להוציא טופס מהמזכירות הרפואית. חוץ מזה שזה לשבת בעוד תור אין עם זה מניעה או משהו.

אולי תנסי לחשוב על איזה "תירוץ" שתוכלי להגיד לרופא שיסביר למה את אצל שניהם. אבל לא חייבים. אם את תהיי שלמה עם עצמך אז זו תהיה המציאות וככה זה יהיה.

ותמיד צריך לזכור ש"סקנד אופיניון" הוא לא רק זכותנו אלא גם דבר נכון לעשות. לא סתם זה מותר, גם עם רופאים שמתמחים בתחומים מסוימים. (משמע אתה לא צריך להסביר למה רוצה שעוד רופא יתייחס לאותו עניין בדיוק)
לשמוע שתי דעות, גם בנושאים פעוטים לכאורה, זה מוסיף ויכול לפעמים להיות ממש משמעותי.

בהצלחה, גם עם זה
 
למעלה