הריון בסיכון אחרי אובדן.. פוסט פריקה ארוך

milla8

New member
הריון בסיכון אחרי אובדן.. פוסט פריקה ארוך

הי, קצת רקע..
בת 43 ואמא לבן 2.5.
הריון ראשון שהיה לי הסתיים בשבוע 8 בהפלה טבעית,
חודשיים וחצי אחריו נכנסתי להריון עם הבן שלי.
הריון שלישי הסתיים גם הוא בשבוע 8 ולאחריו עברתי תהליך ארוך שנבע גם מהתלבטות של בן הזוג שלי אם הוא מעוניין בילד שני, קושי מאד גדול שנוצר סביב זה ובכלל בתוך מערכת היחסים ולבסוף אחרי שקיבלנו החלטה ועברנו בערך חצי שנה של נסיון, נכנסנו לכמה חוד' מורכבים של טיפולי פוריות. בסופו של דבר נקלטתי דוקא בהפסקה מ IVF כשעשינו רק הזרעה ונסיונות טבעיים.
גיליתי בבטא ממש נמוכה ולשמחתי ההריון המשיך והתפתח.
בתוך כשבועיים, בשלב די מוקדם גיליתי שנדבקתי ב cmv, דבר שהכניס אותי לחרדות די גדולות והיום אחרי התייעצות עם 4 מומחים שונים אני מנסה פשוט לחכות בסבלנות ובאופטימיות לבדיקת מי שפיר שתהיה רק בשבוע 21/22.. מרגישה שזה מן חוסר מזל שחטפתי את הוירוס הזה רגע אחרי שנכנסתי להריון כל כך יקר!
בינתיים גם אובחנתי עם סכרת הריון ראשונית ואחרי שבועיים של נסיונות להוריד את הסוכר בעזרת תזונה, התחלתי להזריק אינסולין בכמות קטנה מידי לילה. אני נמצאת במעקב במרפאת הריון בסיכון ובסהכ מרגישה בידיים טובות.
מחרתיים סקירה ראשונה.. ואני כבר כמה ימים מרגישה שלעת ערב נוחת עלי ממש ענן של עצב. למעשה הוא שם כל היום אבל בערב הוא ממש מתיישב, מוצאת את עצמי בוכה כשאני שרה שירי ערש לבן שלי. אני מודאגת ומפחדת מכך שקשה לי להקשר להריון, קשה לי בכלל לקלוט שאני בהריון. שלא לומר- לשמוח. אני מרגישה שאני כל היום סביב נושא התזונה ומדידות סוכר.. וכאילו כל היום סביב זה ועדיין לא מרגישה/מבינה שאני בהריון. כמו מן הדחקה כזו.. גם קשה לי מאד לשתף אנשים. למשל ארוע משפחתי שאמור להתקיים כשבועיים לפני המי שפיר- מלחיץ אותי. שכבר אהיה בשבוע 20 וכולם יראו עלי. ומה אז?
יש בי צד מאד אופטימי שלא מסוגל לדמיין שום תסריט אחר מלבד סוף טוב. ויש בי גם את הצד המתעלל שבא ומציף ומציף ומציף את כל התסריטים הכי קשים שיש..
ובעיקר מרגישה מאד מאד בודדה בתוך כל זה ובתוך התחושות האלה..
תודה למי שקראה עד כאן :)
ובשורות טובות לכולנו!
 

שירהד1

Member
מנהל
ואו! תשמעי-

הייתי שם, וזה אכן מאוד מאוד קשה מבחינה נפשית.
אני רוצה אולי לחדש לך במשהו אחד- זה לא שאת מודאגת ומפחדת מכך שקשה לך להקשר להריון. זה לא שאת לא קולטת שאת בהריון. זו אולי הפרשנות שלך, אך מדובר בסך הכל באיזשהו סוג של מנגנון הגנה שלך.
אבל תכלס- לא תצליחי "לעבוד" על עצמך... החרדות שם, הציפיה שם, האופטימיות שם, הכמיהה שם וגם הבדידות והחששות.
מציעה לך לא להישאר לבד עם כל התחושות הקשות הללו. מקווה שאת יכולה לזכות בתמיכת הסביבה הקרובה, ואולי גם בתמיכה מקצועית כלשהי.

אשמח אם תוכלי לעדכן לאחר הסקירה.
בהצלחה!
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

milla8

New member
תודה!! מעדכנת.. :)

היתה סקירה בסהכ טובה תודה לאל, הכל נראה תקין ויש רק חשד לאיזשהו חור קטן במחיצה שבין חדרי הלב- זה משהו שיש סיכוי שפשוט יסתדר-יסגר מעצמו עד סוף ההריון.. מנסה לא להלחץ מידי גם מזה.
שריינתי תור לעוד שבועיים בערך לשיחה במרפאה לבריאות נפש, עם אוריינטציה נשית.
אגב גילינו היום להפתעתנו שזו בת! וכמו שבן זוגי אמר כבר מזמן, בעצם הידיעה יש פתאום משהו מחבר, ההתרגשות גברה לרגע על החרדה ופשוט הייתי פתאום ממש בזה :)
 

שירהד1

Member
מנהל
יופי! שמחה על העדכונים. המשיכי לעדכן, בתקווה לטוב


 

אמאלוסי

New member
מחזיקה לך אצבעות

המון בהצלחה !
לגמרי מבינה את הקושי להתקשר. הייתי שם בדיוק.
תעדכני ותבשרי לנו חדשות טובות !
 

milla8

New member
מעדכנת

שבוע 21, היינו בסקירה מכוונת ל cmv הערב ולצערי היא לא היתה מספיק טובה, הוא חושש שיש סיכוי ל cmv חיובי וגם לפגיעה בעובר.. אעשה מי שפיר ביום שלישי ואמורים לקבל תוצאה בתוך יומיים. אני מתקשה למצוא בעצמי אופטימיות ולא יודעת איך לעבור את השבוע הזה..
 

שירהד1

Member
מנהל
נשמע קשה-

את רוצה אולי לפרט מה זה אומר שהבדיקה לא היתה מספיק טובה? מה היו הממצאים? מדוע הרופא חושש שיש סיכוי לCMVחיובי ולפגיעה בעובר? מה כתב? מה אמר?
ובכל מקרה- אין ברירה אלא לעבור את בדיקת מי השפיר ולחכות לתוצאות.
האם התחלת את התמיכה הרגשית?

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

milla8

New member
עונה

ראה קוטר ראש קטן יחסית לשבוע וכנראה גם איזשהו סימן במוח. לא היה בטוח אם רואה מספיק טוב אבל לגבי קוטר הראש כן בטוח שקטן בערך בשבוע וחצי ויחד עם עוד סימנים זה מחשיד ועלול להצביע על פגיעה במוח. אם לא היה ברקע cmv אז קוטר הראש לא היה מטריד אותו.
התחלתי לפני כשבוע לפגוש פסיכולוגית ואפגש איתה שוב יום לפני הבדיקה.
 

milla8

New member
יצאנו מהדיקור עכשיו

עשו אולטרסאונד לפני הבדיקה ולצערי הרב נראה לא טוב. הרופא מאד פסימי.. תשובה לגבי cmv תהיה בעוד כמה ימים.
 
למעלה