הריון ועבודה - איך מתמודדים?

רינת4861

New member
הריון ועבודה - איך מתמודדים?


אז אחרי כמה שנים החלטתי לנסות שוב להיכנס להריון. לשמחתי דווקא השנה מצאתי עבודה טובה ומכובדת אחרי חישוב מסלול מחדש ולראשונה בחיי אני מרגישה שממש טוב לי וכיף לי ללכת לעבודה. אני עובדת באותו המקום כבר7 חודשים ומפחדת מכל מיני דברים כמו למשל הרגשה לא טובה בתחילת ההריון, תגובת המעסיקים שכבר ניסו להוציא ממני את תכניות הילודה העתידיות שלי...
אני חתומה לחוזה של ארבע שנים כאשר בכל שנה חותמים לעוד שנה. למה אני מרגישה כזה פחד ויסורי מצפון רק כי אני רוצה להרחיב את המשפחה שלי? למה אני כל כך סופרת את כולם?
חשבתי לחכות עם ההריון קצת אבל זה בזמן האחרון ממש בוער בי..
האם רק אני מרגישה ככה? איך קיבלו בעבודה שאתן בהריון?
 

Anabel li

New member
לדעתי לא עוצרים את החיים בגלל עבודה

אני עובדת בתפקיד די משמעותי, וכמובן שזה מדאיג אבל משפחה זה מקום ראשון.
אם זה בוער בך אין פה שאלה בכלל.
&nbsp
בעבודה אצלי נלחצו, אבל מכינים את הקרקע לחופשת לידה ומקווים שישרדו עד שאחזור.
&nbsp
 

זהר85

New member
אני בדעה קצת שונה

אומנם לא עוצרים את הכל בשביל עבודה, אבל מבחינתי עבודה היא חלק מהחיים והשלב לי בקריירה הוא אחד השיקולים מבחינתי גם בהקשר של הרחבת משפחה.
מצד שני, את עובדת במקום כבר 7 חודשים וגם אם יש תצליחי להיכנס להיריון זה אומר שתעבדי שם שנה וחצי לפני שתתאים לחופשת לידה. לטעמי זה לא מעט זמן.
אני הייתי שנתיים במקום העבודה שלי כשנכנסתי להריון וסיפרתי לפני כמה שבועות. הבוסית שלי נראתה ממש שמחה בשבילי ונתנה לי תחושה ממש טובה.
לדעתי, אם מעריכים אותך במקום העבודה יקבלו את זה יפה (בתנאי שלא "תנצלי" את המצב). ואם לא יקבלו יפה, אז אולי זה לא כזה מקום טוב...
 

רינת4861

New member
גיליתי שאני אכן בהריון

תודה רבה על התגובות. אני לא מתכוונת לספר בקרוב אבל לא חושבת שאוכל להסתיר הרבה זמן (אני עולה הרבה בהריונות וגם מרגישה לא טוב)
נקווה לטוב
 
למעלה