הריון כימי שלישי רצוף

Lily38

New member
הריון כימי שלישי רצוף

היי בנות...מה עושים עכשיו? חצי שנה ו3 הריונות כימיים. אחד שנגמר רחרי שבוע, אחד שנגמר אחרי 4 ימים והיום...גיליתי מוקדם ( יואב 11 עם פס מאוד ברור במקלון הזהב) לקחתי אנדומטרין מהביוץ כי התגלה חוסר בהריון הקודם והוא נפל לפני שהתחיל בכלל הבדיקת בטא כבר הייתה שלילית היום...והמחזור אפילו לא הספיק לאחר. צריכה לקבל רק מחר בלילה...מה אני עושה עכשיו?
 

שירהד1

Member
מנהל
מתלבטת מה לענות...


מתבלטת, כי מצד אחד התגלה חוסר בהריון הקודם והומלץ על תמיכה כלשהי, ומצד שני, הכימי של עכשיו- במצב נורמטיבי, בכלל לא היית מגלה את זה, כי המחזור היה פשוט מגיע. עשית בדיקה מאוד מוקדמת. יש מצב שהבדיקה הראתה חיובי בגלל האנדומטרין שלקחת? (אני לא מספיק מבינה בתמיכות ההורמונאליות, ולא יודעת איך הן משפיעות בכל מיני מובנים....).

על פניו, ההמלצה הכי טובה שלי אלייך היא לחזור לרופא/ה שלך ולהתייעץ איתו/ה.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

Lily38

New member
תודה על החיבוק

לא, אנדומטרין זה פרוגסטרון הוא לא יכול להשפיע על הביטא. בדקתי כי האנדו יכול לגרום לאיחור במחזור לכן בדקתי מןקדם
 
מתסכל ממש


בתור מטופלת פוריות, אחד הדברים הראשונים שלמדתי היה לא לעשות בדיקות ביתיות ולא להכניס עצמי מראש לאכזבות האלו. לחכות לבטא ביום שאומרים לי, או במקרה שלך בטבעי ליום האיחור ואז לראות מה קורה. גם אם עושה בדיקה ביתית, חכי ליום האיחור. רוב הנשים מסתבר חוות הריונות כימיים ואינן מודעות לכך כי הגוף מטפל בזה עוד לפני המחזור.

לגבי מה שציינת על חוסר בפרוגסטרון, מקווה שגם הפעם בדקו יחד עם הבטא - האם גם עם התמיכה היה חוסר ?
יש תכשירים רבים לתמיכה ולא כולם נספגים ויעילים באותה המידה אצל כולנו.
אצלי לדוגמא אנדומטרין פחות יעיל.
אוטרוגסטן וקרינון נספגים אצלי טוב יותר וגם איתם אין לי ספיגה מיטבית ויש לי רמות נמוכות ודימומים ומה שעוזר יותר זה תמיכה של פרוגסטרון בזריקות ובשבועות הריון ראשונים גם תמיכה בזריקות של פרגניל שזה למעשה זריקות של בטא מסונתזת, כי גם היא עולה אצלי מאד לאט והגוף לפעמים כנראה לא ממש מזהה את ההריון בהתחלה.
ממליצה להתחיל מדיון עם הרופא על רמות הפרוגסטרון שהיו הפעם ובטיפולים בודקים גם אסטרדיול ומתספים אם נמוך, אז הייתי שואלת גם על זה.
במקביל הייתי מבקשת להתחיל ברור קל ולבקש אולי לעשות בדיקת זרע בתור התחלה ולבדוק את איכותו (הריון כימי נובע לרוב מעובר לא תקין ואם לא אז מהשתרשות לא תקינה.
אם הכל יוצא תקין ותעבור שנה של נסיונות, תוכלו להתחיל ברור מקיף לפוריות (אבל לדעתי את בדיקת הזרע אפשר כבר לעשות ולודא שתקין).
בהצלחה !
 

Lily38

New member
תודה

פשוט האנדומטרין יכול לגמרום לאיחור לכן בדקתי מוקדם כדי לדעת עם להפסיק אותו. עברה בדיוק שנה ו3 ההריון הראשון היה אחרי חצי שנה ואז כל חודשיים נכנסתי להריון. בדקתי גם את הפרוגסטרון עדיין לא הגיעה התשובה פשוט. נראה איך הוא. כן אלך לרופא שלי .
 

Lily38

New member
עכשיו הגיעה הפרוגסטרון

37.8 nmol זה נראלי ממש נמוך עם תמיכה שלקחתי במשך שבוע וחצי.
 
הבדיקה הביתית שהשתמשת בה היא לזיהוי ביוץ או לזיהוי הריון?

יש טענה שבדיקות לזיהוי ביוץ (שבעצם מאתרות רמות גבוהות של LH), מסוגלות לאתר גם רמות גבוהות של בטא.
באופן אישי יצא לי לעשות בדיקת ביוץ כמה שעות לפני שהתחילה הוסת. בדיקת הביוץ היתה חיובית, אבל בדיקת הריון ביתית היתה שלילית, וכאמור הוסת התחילה אחרי כמה שעות.

לגבי רמת הפרוגסטרון, ממה שקראתי בפורום פוריות, הרבה רופאים טוענים שרמת ההורמון בדם לא בהכרח משפקת את רמתו ברחם, בייחוד כשמדובר על תמיכה וגינלית.
 

Lily38

New member
בדיקת הריון מקלון הזהב

שביואב 11 זיהתה הריון ברור עם פס ברור שהופיע אחרי 30 שניות בערב.
 
למעלה