הריון מיד לאחר הפסקת גלולות

מימי

New member
הריון מיד לאחר הפסקת גלולות

מיכל שלום לפני כחודש שיתפתי אותך בהתלבטויותיי באם ללדת תינוק בריא בגיל 39. ובכן, נפלה החלטה ללדת תינוק למרות הפחדים ולפני כשבוע הפסקתי ליטול גלולות למניעת הריון. הגיניקולוג שלי טוען שאין חשש להפסיק את נטילת הגלולות ולהכנס להריון מיד. אני קצת חוששת משום שאני נוטלת גלולות שנים רבות ובכל זאת מדובר בחומרים כימיים בגוף שלי, האם יתכן שזה לא ישפיע על התפתחות העובר? אשמח לשמוע את דעתך או דעות נוספות בפורום של בעלי/ות ניסיון.
 

luli

New member
הריון לאחר גלולות

למימי אמנם אני צעירה ממך, אך אני נכנסתי להריון מיד לאחר הפסקת נטילת הגלולות ובני נולד בריא לגמרי!!! ככל הידוע לי, רב הרופאים היום טוענים שאין בכך כל חשש, אז בהצלחה!
 

michal haramati

New member
הריון מיד לאחר הפסקת גלולות

מימי שלום, אני מאוד מאוד שמחה שהחלטת לההיכנס להריון. לדעתי, את צריכה להאמין לרופא שלך ולהיות בטוחה שיהיה בסדר. נכון, פעם אצמרו שרצוי לנקות את הגוף אחרי הגלולות, לפני הכניסה להריון. היום רופאים רבים סבורים אחרת. נראה לי שאת מנסה להאחז בכל מיני סיבות חיצוניות ופחות משמעותיות. לדעתי, תתחילו לנסות והזמן יעשה את שלו.יש לי חברות רבות שנכנסו להריון מיד לאחר נטילת גלולות, במשך שנים, ונולדו להם ילדים בריאים וגם ההריון היה תקין. בהצלחה!!! שלך, מיכל.
 
למעלה