הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף

מצב
הנושא נעול.

מיכי 10

Member
אתה עובד בעיריית תל אביב?


צחוק, אבל מעליות ישירות לפי הזמנה זה גאוני!
קיימות כבר בכמה מגדלי משרדים בתל אביב וגם בבניין העירייה. זה כמו GetTaxi של המעליות.
בבניין בו אני עובד זה לצערי לא קיים. לכן הרבה פעמים קורה שמחכים הרבה זמן למעלית ובסוף שלוש מעליות מנקואיסטיות מגיעות ביחד, אחרי שכולן עוצרות בכל קומה בדרך.
אתה עובד בעיריית תל אביב?
 

mister K

New member
ממש לא... למרות שהתנאים שם לדעתי לא רעים.

אתה עובד בעיריית תל אביב?
ממש לא... למרות שהתנאים שם לדעתי לא רעים.
אבל כשהזדמנתי לא מזמן לבניין העירייה, ראיתי שהתקינו שם את המערכת במעליות. ומדובר שם בבניין בן 12 קומות בלבד.
אני עובד במקום אחר ובבניין בו אין מערכת כזאת במעליות.
 

מיכי 10

Member
גם אני הייתי שם לא מזמן. :)

ממש לא... למרות שהתנאים שם לדעתי לא רעים.
אבל כשהזדמנתי לא מזמן לבניין העירייה, ראיתי שהתקינו שם את המערכת במעליות. ומדובר שם בבניין בן 12 קומות בלבד.
אני עובד במקום אחר ובבניין בו אין מערכת כזאת במעליות.
גם אני הייתי שם לא מזמן. :)
מהמעליות לא התלהבתי, אבל על השירות של ארכיון העירייה, יש לי רק מילים טובות. הופתענו מאד מאד לטובה
 

מיכי 10

Member
זה כולה בעיה של חינוך ושל נימוס.

כפי שציינו בעבר בפורום
מדובר בקמפיין חינוכי מבורך שהוא לא סתם חיובי וחיוני, הוא אפילו הכרחי!
שנים שאני משתמש בתחבורה ציבורית וצופה בהתנהגות של נוסעים ברכבות שנדחפים בעליה לקרונות ולא נותנים לנוסעים שנמצאים על הקרונות לרדת. זה מעכב ככה את כולם, גם את אלו שרוצים לרדת גם את אלו שרוצים לעלות וגם את הרכבת שלא יכולה לסגור את הדלתות ולהתחיל בנסיעה מחדש. אח"כ אנחנו מתפלאים למה נדרשים "ריפודים" נדיבים בלוחות הזמנים התפעוליים של הרכבות ולמה זמן הנסיעה של הרכבת הקלה ארוך יותר ממה שהמהנדסים תכננו לה. אני לא טוען שזה רק בגלל זה, הרי גם לתכנון הפיזי של הקרונות וגם לתדירות העבודה של הרכבת יש חלק בנושא, אבל להידחפות הזו יש חלק לא מבוטל.
זה כולה בעיה של חינוך ושל נימוס.
אני לא מבינה מה כל כך קשה לציבור, שנוסעים עשרות שנים בתח"צ (וכמו שהוספת בהמשך - גם משתמשים במעליות), בנושא הפשוט הזה. למה לא מבינים בהיגיון הכי פשוט, ובנימוס הכי אלמנטרי, שכדי להיכנס, צריך קודם לתת לאחרים לצאת. מה לא ברור בזה?

לא נעים להשוות לארצות אחרות (גם אני צברית), אבל בשוויץ למשל, אף אחד לא היה מעלה בדעתו לעלות על תח"צ או להיכנס למעלית, כל עוד לא יצאו מהם כל הנוסעים המעוניינים לצאת. אבל שם גם נהוג שצעירים אפילו לא מנסים לשבת בנסיעה בתח"צ, אלא אם הם רואים שכל המבוגרים כבר יושבים.

אלה דברים שצריך לחנך אליהם בבתי הספר. אבל בראש ובראשונה בבית


ואם היו מלמדים את הדברים הבסיסיים האלה החל מהגיל הרך, היו הישראלים אולי גם לומדים להתחשב באחרים בכל. כולל בדרכים, ואז לא היו המוני תאונות הדרכים שנגרמות ברובן בגלל השתוללות של נהגים ששמים פס על כולם.
 

stratomaximus

New member
הרכבת תפקדה מצויין באירוע הפורמולה.

הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף
בנוסף מצאו ברכבת הקלה דרך טפשית במיוחד לבזבז עוד כספים. פתחו בקמפיין שאומר לאנשים שקודם יתנו לצאת מהקרונות ורק אז יכנסו. שמו שלטים על הרכבת וברציפים. עד כאן הגיוני. מה שלא ברור הוא לשם מה העסקת עובדים שיעמדו ברציף עם חולצות מודפסות עם הסיסמא הזו ויחלקו פתקאות נייר לנוסעים עם הססמא על לצאת לפני להכנס. מה בדיוק האנשים אמורים לעשות עם הפתקאות?
אגב כשמדובר בזכויות הנוסעים הרכבת חוסכמת בנייר ולא מוציאה אישור על הנסיעה לבעלי רב קו. אבל פתקאות מטופשות לזה יש תקציב.
הרכבת תפקדה מצויין באירוע הפורמולה.
הגענו לתחנת גבעת התחמושת, והיה תור די גדול ב- 2 מכונות קניית הכרטיסים, אבל הוא זז די מהר, כי ליד כל מכונה עמד עובד של סיטיפס וסייע לנוסעים מתקשים לרכוש את הכרטיס שהם צריכים.
חלק מהנוסעים הופנו גם לקנות כרטיס באוטובוסים שעצרו במסוף שליד התחנה, ושתקפים גם לרכבת, הכל כדי לזרז את התהליך.
לא הבחנתי בכך שהרכבת עצמה הייתה עמוסה ברמה קיצונית בשום שלב של היום.
 

zvir1

New member
למרות הקיטורים הרכבת אט אט משתפרת ותתרחב .

הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף
בנוסף מצאו ברכבת הקלה דרך טפשית במיוחד לבזבז עוד כספים. פתחו בקמפיין שאומר לאנשים שקודם יתנו לצאת מהקרונות ורק אז יכנסו. שמו שלטים על הרכבת וברציפים. עד כאן הגיוני. מה שלא ברור הוא לשם מה העסקת עובדים שיעמדו ברציף עם חולצות מודפסות עם הסיסמא הזו ויחלקו פתקאות נייר לנוסעים עם הססמא על לצאת לפני להכנס. מה בדיוק האנשים אמורים לעשות עם הפתקאות?
אגב כשמדובר בזכויות הנוסעים הרכבת חוסכמת בנייר ולא מוציאה אישור על הנסיעה לבעלי רב קו. אבל פתקאות מטופשות לזה יש תקציב.
למרות הקיטורים הרכבת אט אט משתפרת ותתרחב .
זו כבר עובדה קיימת ומוצלחת. 110000 משתמשים ביום, שיפור בתזמון הרמזורים ,תחילת המשך הקו לכיוון הדסה עין כרם. מקווה שיתחילו לסלול את הקו הכחול.
 

raminec

New member
שמח לשמוע

למרות הקיטורים הרכבת אט אט משתפרת ותתרחב .
זו כבר עובדה קיימת ומוצלחת. 110000 משתמשים ביום, שיפור בתזמון הרמזורים ,תחילת המשך הקו לכיוון הדסה עין כרם. מקווה שיתחילו לסלול את הקו הכחול.
שמח לשמוע
לצערי לא יוצא לי להשתמש ברכבת הקלה לעיתים קרובות.
 


למרות הקיטורים הרכבת אט אט משתפרת ותתרחב .
זו כבר עובדה קיימת ומוצלחת. 110000 משתמשים ביום, שיפור בתזמון הרמזורים ,תחילת המשך הקו לכיוון הדסה עין כרם. מקווה שיתחילו לסלול את הקו הכחול.

וגם הציבור הירושלמי התרגל לרכבת, בנוסף הרוב המוחץ נהיו יותר מנומסים ברכבת, מדברים בשקט, שומעים מוזיקה, גולשים ברשת
 
לא תגיע למרכז העיר לשכונות המושבה וכו

למרות הקיטורים הרכבת אט אט משתפרת ותתרחב .
זו כבר עובדה קיימת ומוצלחת. 110000 משתמשים ביום, שיפור בתזמון הרמזורים ,תחילת המשך הקו לכיוון הדסה עין כרם. מקווה שיתחילו לסלול את הקו הכחול.
לא תגיע למרכז העיר לשכונות המושבה וכו
אין מקום. אמרו בשעתו שיעבור קו במקום קו הרכבת שהוצא משימוש אבל בנו עליו פארק.
מילא שהרכבת משמשת רק חלק קטן מהאוכלוסיה. הבעייה שמחייבים את כל השאר להגיע אליה בכל מיני קווים מפותלים ומאריכי דרך רק כדי לספק לה פרנסה.
 

amit1270

New member
באמת נורא שבנו פארק ירוק

לא תגיע למרכז העיר לשכונות המושבה וכו
אין מקום. אמרו בשעתו שיעבור קו במקום קו הרכבת שהוצא משימוש אבל בנו עליו פארק.
מילא שהרכבת משמשת רק חלק קטן מהאוכלוסיה. הבעייה שמחייבים את כל השאר להגיע אליה בכל מיני קווים מפותלים ומאריכי דרך רק כדי לספק לה פרנסה.
באמת נורא שבנו פארק ירוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה