הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף

מצב
הנושא נעול.

מיכי 10

Member
קראתי את כל הכתבה הארוכה שבקישור

קצת ארוך, אבל תמצאי הרבה דברים בנושא כאן
http://israelbikebus.blogspot.co.il/p/blog-page_21.html

לשאלות שהצגת:

1. רב קו שווה לכולם, במיוחד למי שזכאי להנחות.
2. הרב קו הינו כרטיס ארצי לכל אמצעי התח"צ בישראל (כולל רכבות). אין זה משנה אם הוצאת את הרב קו בחברת אפיקים (המשרת את איזור אריאל והשומרון) והינך טוענת אותו בכרטיסיה לנסיעות בירושלים או בחופשי חודשי בנהריה.
קראתי את כל הכתבה הארוכה שבקישור
ששלחת לי על רב קו, ולמדתי את הנושא. אפילו רשמתי לעצמי את המקומות הנוחים לי ביותר בָּאזור, ואת שעות העבודה שלהם.
לא מצאתי את תאריך כתיבת אותה רשימה, ונראה לי שהיא לא לגמרי מעודכנת. מקווה ומניחה שבינתיים המצב אפילו השתפר.
תודה.
 

amit1270

New member
נראה לי שאת מבלבלת בין רב קו לחופשי חודשי

לא מכירה את זה.
רק לאחרונה התחלתי להשתמש מעט בתחבורה ציבורית, כשראיתי שזה לא כל כך נורא, ולפעמים אולי אפילו קצת נחמד.

אבל האם רב קו אינו שווה רק למי שנוסעים הרבה בתח"צ?
והאם אין לכל חברת אוטובוסים/רכבות כרטיס רב קו משלה?
אם אני כבר נוסעת, אז עולה על מה שיש באותו מקום ובאותו זמן.

תודה לך על העצות וההסברים.
נראה לי שאת מבלבלת בין רב קו לחופשי חודשי
 

מיכי 10

Member
אגב, לנסוע רק באוטובוס אחד,

ומה הבעיה לעשות רב קו?
גם יתן לך את כל ההנחות הדרושות.
וגם תוכלי לבצע החלפות (ולוותר על נסיעה רק באוטובוס אחד) באותו המחיר בגוש דן.
אגב, לנסוע רק באוטובוס אחד,
זה לאו דווקא בגלל המחיר (למרות שגם זה נחמד וכיף, שכיום יש אפשרות להמשיך בקו אחר באותו כרטיס), אלא בגלל הנוחות. מי שלא אוהב תחבורה ציבורית, מעדיף "לגמור עם העניין" בכמה שפחות מעברים. לפחות אני כך. ובמקום זה ללכת קצת ברגל, אם צריך.
 
נוסעת בכמה אוטובוסים וגם הולכת הרבה ברגל

אגב, לנסוע רק באוטובוס אחד,
זה לאו דווקא בגלל המחיר (למרות שגם זה נחמד וכיף, שכיום יש אפשרות להמשיך בקו אחר באותו כרטיס), אלא בגלל הנוחות. מי שלא אוהב תחבורה ציבורית, מעדיף "לגמור עם העניין" בכמה שפחות מעברים. לפחות אני כך. ובמקום זה ללכת קצת ברגל, אם צריך.
נוסעת בכמה אוטובוסים וגם הולכת הרבה ברגל
התחבורה בירושלים איומה. ולא אין שיפור.
 
היא יותר טובה מבהרבה ערים

נוסעת בכמה אוטובוסים וגם הולכת הרבה ברגל
התחבורה בירושלים איומה. ולא אין שיפור.
היא יותר טובה מבהרבה ערים
לא מעט בזכות זה ש% השימוש בתחץ בירושלים גדול בחיפה וגוש דן.
זו אחת הסיבות שהרכבת הוקמה בי-ם קודם.
 
ותגובה "עיניינית" לקיטורים

נוסעת בכמה אוטובוסים וגם הולכת הרבה ברגל
התחבורה בירושלים איומה. ולא אין שיפור.
ותגובה "עיניינית" לקיטורים
התחבורה איומה ונוראית! לפטר את התחץ! מייד , לגרוס את כל האוטבוסים, לחשמל בלי כבלים,לתקל את הרק"ל, לשקע את ירושלים!
 

מיכי 10

Member
אני לא כתבתי על שיפור, כי אני מגיעה לירושלים

נוסעת בכמה אוטובוסים וגם הולכת הרבה ברגל
התחבורה בירושלים איומה. ולא אין שיפור.
אני לא כתבתי על שיפור, כי אני מגיעה לירושלים
רק מדי כמה שבועות, ובדרך כלל עם מישהו שמתמצא, אז נוסעים כמו שהוא מציע, ומסתדרים.
 

amit1270

New member
נגמרו לך הנושאים לקטר עליהם?

הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף
בנוסף מצאו ברכבת הקלה דרך טפשית במיוחד לבזבז עוד כספים. פתחו בקמפיין שאומר לאנשים שקודם יתנו לצאת מהקרונות ורק אז יכנסו. שמו שלטים על הרכבת וברציפים. עד כאן הגיוני. מה שלא ברור הוא לשם מה העסקת עובדים שיעמדו ברציף עם חולצות מודפסות עם הסיסמא הזו ויחלקו פתקאות נייר לנוסעים עם הססמא על לצאת לפני להכנס. מה בדיוק האנשים אמורים לעשות עם הפתקאות?
אגב כשמדובר בזכויות הנוסעים הרכבת חוסכמת בנייר ולא מוציאה אישור על הנסיעה לבעלי רב קו. אבל פתקאות מטופשות לזה יש תקציב.
נגמרו לך הנושאים לקטר עליהם?
גם בדבר חיובי את חייבת להדגיש את השלילי? ה"בזבוז" כאן הוא מזערי ולזמן קצר. יותר טוב מכלום.
 
הרכבת הקלה פשוט מעולה.

הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף
בנוסף מצאו ברכבת הקלה דרך טפשית במיוחד לבזבז עוד כספים. פתחו בקמפיין שאומר לאנשים שקודם יתנו לצאת מהקרונות ורק אז יכנסו. שמו שלטים על הרכבת וברציפים. עד כאן הגיוני. מה שלא ברור הוא לשם מה העסקת עובדים שיעמדו ברציף עם חולצות מודפסות עם הסיסמא הזו ויחלקו פתקאות נייר לנוסעים עם הססמא על לצאת לפני להכנס. מה בדיוק האנשים אמורים לעשות עם הפתקאות?
אגב כשמדובר בזכויות הנוסעים הרכבת חוסכמת בנייר ולא מוציאה אישור על הנסיעה לבעלי רב קו. אבל פתקאות מטופשות לזה יש תקציב.
הרכבת הקלה פשוט מעולה.
שישי אחר הצהורים 15 דקות מרכז העיר (המלך גורג)- הר הרצל.
כאין לחץ והרמזורים קווים זה הולך מהר!
 

wapy

New member
צל"ש לרכבת הקלה


הרכבת הקלה בזבוז נייר וכסף
בנוסף מצאו ברכבת הקלה דרך טפשית במיוחד לבזבז עוד כספים. פתחו בקמפיין שאומר לאנשים שקודם יתנו לצאת מהקרונות ורק אז יכנסו. שמו שלטים על הרכבת וברציפים. עד כאן הגיוני. מה שלא ברור הוא לשם מה העסקת עובדים שיעמדו ברציף עם חולצות מודפסות עם הסיסמא הזו ויחלקו פתקאות נייר לנוסעים עם הססמא על לצאת לפני להכנס. מה בדיוק האנשים אמורים לעשות עם הפתקאות?
אגב כשמדובר בזכויות הנוסעים הרכבת חוסכמת בנייר ולא מוציאה אישור על הנסיעה לבעלי רב קו. אבל פתקאות מטופשות לזה יש תקציב.
צל"ש לרכבת הקלה

צל"ש לרכבת הקלה - עמדו במבצע ההובלה של מאות האלפים בגבורה
מעולם לא ראיתי את הרכבת הקלה מתפקדת בצורה מדהימה
- איך אוטובוסים אין מכוניות במרכז ירושלים - רק הרכבת הקלה מובילה

טעימה קטנה ממה שקרה היום על המסלול!
https://www.facebook.com/wapy.land

צילום הנערות שלשום בגבעת התחמושת
 
ממש לא שאל את מי שנסע בדחיסות האיומה

צל"ש לרכבת הקלה

צל"ש לרכבת הקלה - עמדו במבצע ההובלה של מאות האלפים בגבורה
מעולם לא ראיתי את הרכבת הקלה מתפקדת בצורה מדהימה
- איך אוטובוסים אין מכוניות במרכז ירושלים - רק הרכבת הקלה מובילה

טעימה קטנה ממה שקרה היום על המסלול!
https://www.facebook.com/wapy.land

צילום הנערות שלשום בגבעת התחמושת
ממש לא שאל את מי שנסע בדחיסות האיומה
אם היו גם אוטובוסים בהחלט היה עוזר לחלק את העומס.
 

raminec

New member
הייתי היום באירוע במרכז ירושלים

ממש לא שאל את מי שנסע בדחיסות האיומה
אם היו גם אוטובוסים בהחלט היה עוזר לחלק את העומס.
הייתי היום באירוע במרכז ירושלים
וראיתי שהיו גם שאטלים שהופעלו עם מפרקיות של אגד מפתחו של מלון "פרימה המלכים" לחניונים מרכזיים (הלאום ועוד אחד שאיני זוכר את שמו). חניון הלאום נמצא במרחק סביר מהתחנה המרכזית למי שצריך לצאת מהעיר בתח"צ. האוטובוסים לא היו עמוסים באופן מיוחד. יצאו כל כמה דקות. היה טור של לפחות עשר מפרקיות אם לא יותר שהמתינו על רחוב קרן היסוד להוראות הסדרן במקום שתזמן את יציאתן.
עברתי גם ברחוב יפו, איזור כיכר ציון, ראיתי את הרכבת הקלה נוסעת ולא התרשמתי שהיה עליה עומס מיוחד. לא בדקתי את התדירות.
בסה"כ התרשמתי שהאירוע תוכנן בקפידה ולא היו עומסים היסטריים בשום מקום.
 
אולי למתבונן מבחוץ לא לנוסע מבפנים

הייתי היום באירוע במרכז ירושלים
וראיתי שהיו גם שאטלים שהופעלו עם מפרקיות של אגד מפתחו של מלון "פרימה המלכים" לחניונים מרכזיים (הלאום ועוד אחד שאיני זוכר את שמו). חניון הלאום נמצא במרחק סביר מהתחנה המרכזית למי שצריך לצאת מהעיר בתח"צ. האוטובוסים לא היו עמוסים באופן מיוחד. יצאו כל כמה דקות. היה טור של לפחות עשר מפרקיות אם לא יותר שהמתינו על רחוב קרן היסוד להוראות הסדרן במקום שתזמן את יציאתן.
עברתי גם ברחוב יפו, איזור כיכר ציון, ראיתי את הרכבת הקלה נוסעת ולא התרשמתי שהיה עליה עומס מיוחד. לא בדקתי את התדירות.
בסה"כ התרשמתי שהאירוע תוכנן בקפידה ולא היו עומסים היסטריים בשום מקום.
אולי למתבונן מבחוץ לא לנוסע מבפנים
ועניין השאטלים לחניונים לא רלוונטי למי שכמוני מנסה לחיות כאן בעיר.
השאטלים גם נועדו למיטב הבנתי למי שרצה להשתתף בפורמולה - לצפות בו. לא לתושבים שרק רוצים לחיות חיים סבירים עם תחבורה סבירה.
היום לא יצאתי לשום מקום בנסיעה מראש נשארתי בבית. החוויות מאתמול ושלשום הספיקו לי. רבים אחרים מתושבי העיר עשו כמוני בלית ברירה.
 

amit1270

New member
מה היה שלשום?

אולי למתבונן מבחוץ לא לנוסע מבפנים
ועניין השאטלים לחניונים לא רלוונטי למי שכמוני מנסה לחיות כאן בעיר.
השאטלים גם נועדו למיטב הבנתי למי שרצה להשתתף בפורמולה - לצפות בו. לא לתושבים שרק רוצים לחיות חיים סבירים עם תחבורה סבירה.
היום לא יצאתי לשום מקום בנסיעה מראש נשארתי בבית. החוויות מאתמול ושלשום הספיקו לי. רבים אחרים מתושבי העיר עשו כמוני בלית ברירה.
מה היה שלשום?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה