הרכבת הקלה בי-ם תסע בלי עדיפות ברמזורים

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אתה צודק!
נכון, השיקול הראשון בבחירת עיר מגורים היא האם הבניינים מצופים באבן ירושלמית או לא! עד עכשיו הייתי בטוחה שבחירה כזו היא משיקולי חברה, תעסוקה, משפחה, מזג אוויר, אבל עכשיו כשציינת את זה הבנתי שאנשים קודם כל בודקים את ציפוי הבתים באיזור.
כי זה לא רק שהבית שלך מכוער
זה שכל הרחוב שלך מכוער
 

AlexYaa

New member
אחת הסיבות שאנשים סולדים מיורשלים
זה כי חלקים רבים ממנה מצופים באבן ירושלמית (אני אומר חלקים רבים כי אולי יש מקומות שלא ופשוט לא הייתי בהם). עכשיו אני מבין שהאבן הזאת נועדה לתת לעיר ייחוד מסויים אבל רוב האנשים ,איך נגיד את זה, לא ממש מתחברים לעיצוב . זה נותן הרגשה של תקופת התלמוד כזה.
המבנים הכי יפים באר שהם מחוץ לי-ם הם כאלו ...
שמצופים באבן ירושלמית ... :) אבל הכל זה עניין של טעם.
 

logan

New member
המבנים הכי יפים באר שהם מחוץ לי-ם הם כאלו ...
שמצופים באבן ירושלמית ... :) אבל הכל זה עניין של טעם.
כירושלמי מזה 45 שנה - העיר מדהימה
חובת הבנייה באבן ירושלמית הופכת גם את החלק המערבי לאחד היפים מבין ערי אירופה שבהן ביקרתי. מרכז העיר עם כמות המדרחובים המתעצמת שלו (יפו, הלל בחלקו האמצעי, נחלת שבעה, אגריפס בחלקו התחתון עד רח' המלך ג'ורג, בן יהודה, דורות ראשונים, אבן ישראל, שץ, החבצלת בחלקו) מרהיב ממש. היה ממש תענוג ללכת השבוע בשעה עשר בבוקר לאורך כל מדרחוב יפו מכיכר צה"ל עד לשוק ולראות מאות תיירים יושבים בבתי הקפה. גם החלק שהוא מדרחוב חלקי מהשוק עד לתחנה מרכזית - נראה נהדר משום שתנועת המכוניות בנתיב הבודד דלה למדי. השבוע גם ביקרתי בקטמונים וראיתי שהשיפוץ והשדרוג של המדרכות והשטחים הציבוריים הגיע גם לשם - בין השאר ברחובות יצחק שדה, סן מרטין וניתאי הארבלי. שלא לדבר על פארק המסילה המדהים מתחנת הרכבת הישנה, רחוב הרכבת ומגדל הרכבת בפינת פייר קניג. נכון הוא עדיין לא גמור לגמרי אבל אני נהנה מאוד לבצע שם כבר כמה חודשים את הליכות הבוקר שלי. ובנושאי אוטובוסים אפשר להזכיר את המפרקיות החדישות. אותו גימור חדיש של מאן עם הריפוד הכחול והכסאות הנוחים מאוד הוכנס גם לאוטובוסים רגילים, כמו אחד שבו נסעתי הבוקר בקו 5. לא שאין חסרונות, הארנונה בשמים, הנקיון עדיין טעון שיפור - אבל אני חושב שבפעם הראשונה מזה שנים, אפשר לומר ש"יש תמורה מסויימת לאגרה"
 

alantan

New member
כירושלמי מזה 45 שנה - העיר מדהימה
חובת הבנייה באבן ירושלמית הופכת גם את החלק המערבי לאחד היפים מבין ערי אירופה שבהן ביקרתי. מרכז העיר עם כמות המדרחובים המתעצמת שלו (יפו, הלל בחלקו האמצעי, נחלת שבעה, אגריפס בחלקו התחתון עד רח' המלך ג'ורג, בן יהודה, דורות ראשונים, אבן ישראל, שץ, החבצלת בחלקו) מרהיב ממש. היה ממש תענוג ללכת השבוע בשעה עשר בבוקר לאורך כל מדרחוב יפו מכיכר צה"ל עד לשוק ולראות מאות תיירים יושבים בבתי הקפה. גם החלק שהוא מדרחוב חלקי מהשוק עד לתחנה מרכזית - נראה נהדר משום שתנועת המכוניות בנתיב הבודד דלה למדי. השבוע גם ביקרתי בקטמונים וראיתי שהשיפוץ והשדרוג של המדרכות והשטחים הציבוריים הגיע גם לשם - בין השאר ברחובות יצחק שדה, סן מרטין וניתאי הארבלי. שלא לדבר על פארק המסילה המדהים מתחנת הרכבת הישנה, רחוב הרכבת ומגדל הרכבת בפינת פייר קניג. נכון הוא עדיין לא גמור לגמרי אבל אני נהנה מאוד לבצע שם כבר כמה חודשים את הליכות הבוקר שלי. ובנושאי אוטובוסים אפשר להזכיר את המפרקיות החדישות. אותו גימור חדיש של מאן עם הריפוד הכחול והכסאות הנוחים מאוד הוכנס גם לאוטובוסים רגילים, כמו אחד שבו נסעתי הבוקר בקו 5. לא שאין חסרונות, הארנונה בשמים, הנקיון עדיין טעון שיפור - אבל אני חושב שבפעם הראשונה מזה שנים, אפשר לומר ש"יש תמורה מסויימת לאגרה"
היית איתך עד הקטע של המאן...
 
כירושלמי מזה 45 שנה - העיר מדהימה
חובת הבנייה באבן ירושלמית הופכת גם את החלק המערבי לאחד היפים מבין ערי אירופה שבהן ביקרתי. מרכז העיר עם כמות המדרחובים המתעצמת שלו (יפו, הלל בחלקו האמצעי, נחלת שבעה, אגריפס בחלקו התחתון עד רח' המלך ג'ורג, בן יהודה, דורות ראשונים, אבן ישראל, שץ, החבצלת בחלקו) מרהיב ממש. היה ממש תענוג ללכת השבוע בשעה עשר בבוקר לאורך כל מדרחוב יפו מכיכר צה"ל עד לשוק ולראות מאות תיירים יושבים בבתי הקפה. גם החלק שהוא מדרחוב חלקי מהשוק עד לתחנה מרכזית - נראה נהדר משום שתנועת המכוניות בנתיב הבודד דלה למדי. השבוע גם ביקרתי בקטמונים וראיתי שהשיפוץ והשדרוג של המדרכות והשטחים הציבוריים הגיע גם לשם - בין השאר ברחובות יצחק שדה, סן מרטין וניתאי הארבלי. שלא לדבר על פארק המסילה המדהים מתחנת הרכבת הישנה, רחוב הרכבת ומגדל הרכבת בפינת פייר קניג. נכון הוא עדיין לא גמור לגמרי אבל אני נהנה מאוד לבצע שם כבר כמה חודשים את הליכות הבוקר שלי. ובנושאי אוטובוסים אפשר להזכיר את המפרקיות החדישות. אותו גימור חדיש של מאן עם הריפוד הכחול והכסאות הנוחים מאוד הוכנס גם לאוטובוסים רגילים, כמו אחד שבו נסעתי הבוקר בקו 5. לא שאין חסרונות, הארנונה בשמים, הנקיון עדיין טעון שיפור - אבל אני חושב שבפעם הראשונה מזה שנים, אפשר לומר ש"יש תמורה מסויימת לאגרה"
המאן החדש? זוועה לנסוע בהם ! פעם היו
כאן המרצדס O305 המוגמרות הגרמניות ממודלים 1973, 1974, 1980 ו- 1981. הן היו נוחות בצורה ניכרת לעומת כל מה שנכנס לכאן אח"כ. אני מציע לך לרוץ למוזיאון ולבקש שיעשו לך סיבוב על 60-766-80......337-753 אחותה היותר זקנה נמצאת כרגע במוסך עטרות בשיפוץ..... הנה צילום עדכני ממש לפני יומיים:
 
המאן החדש? זוועה לנסוע בהם ! פעם היו
כאן המרצדס O305 המוגמרות הגרמניות ממודלים 1973, 1974, 1980 ו- 1981. הן היו נוחות בצורה ניכרת לעומת כל מה שנכנס לכאן אח"כ. אני מציע לך לרוץ למוזיאון ולבקש שיעשו לך סיבוב על 60-766-80......337-753 אחותה היותר זקנה נמצאת כרגע במוסך עטרות בשיפוץ..... הנה צילום עדכני ממש לפני יומיים:
את הצילום צילם חבר יקר.
 

logan

New member
המאן החדש? זוועה לנסוע בהם ! פעם היו
כאן המרצדס O305 המוגמרות הגרמניות ממודלים 1973, 1974, 1980 ו- 1981. הן היו נוחות בצורה ניכרת לעומת כל מה שנכנס לכאן אח"כ. אני מציע לך לרוץ למוזיאון ולבקש שיעשו לך סיבוב על 60-766-80......337-753 אחותה היותר זקנה נמצאת כרגע במוסך עטרות בשיפוץ..... הנה צילום עדכני ממש לפני יומיים:
נהניתי מאוד לנסוע הבוקר. אני סובל מבעיות גב
והישיבה בכסא בעל הריפוד הכחול היתה הנוחה ביותר בין כל דגמי מאן שבהם נסעתי עד היום בירושלים, בדומה למפרקיות הארוכות. ולא נדבר על הזוועה לגב שיוצרים המרצדסים הישנים מדגמי שנות התשעים שעדיין משרתים אותנו בירושלים.
 
נהניתי מאוד לנסוע הבוקר. אני סובל מבעיות גב
והישיבה בכסא בעל הריפוד הכחול היתה הנוחה ביותר בין כל דגמי מאן שבהם נסעתי עד היום בירושלים, בדומה למפרקיות הארוכות. ולא נדבר על הזוועה לגב שיוצרים המרצדסים הישנים מדגמי שנות התשעים שעדיין משרתים אותנו בירושלים.
מה הקשר בין מחט לתחת אהה?
מי דיבר בכלל על המרצדס O405 ??? אהה? מדברים איתך על המרצדס O305 !!! הבנת הנקרא בבקשה !!! אתה כנראה מאוד צעיר ולא זוכר....במרצדס O305 היו בכלל כורסאות ישיבה למעשה... אין לי ספק שאם היית זוכר אותם - כאב הגב שלך היה בכלל מבריא מזמן ולא היית נזקק למשחת בן-גאיי אדומה.....
נסעתי בדגם החדש של הכסא באוטובוס מאן. האמת? הכסאות בהחלט לא משהו....וזה בכלל לא תלוי במאן או במרצדס ! זה תלוי במה שאגד או דן או מוסטפא טורס שילמו והזמינו.
 

logan

New member
מה הקשר בין מחט לתחת אהה?
מי דיבר בכלל על המרצדס O405 ??? אהה? מדברים איתך על המרצדס O305 !!! הבנת הנקרא בבקשה !!! אתה כנראה מאוד צעיר ולא זוכר....במרצדס O305 היו בכלל כורסאות ישיבה למעשה... אין לי ספק שאם היית זוכר אותם - כאב הגב שלך היה בכלל מבריא מזמן ולא היית נזקק למשחת בן-גאיי אדומה.....
נסעתי בדגם החדש של הכסא באוטובוס מאן. האמת? הכסאות בהחלט לא משהו....וזה בכלל לא תלוי במאן או במרצדס ! זה תלוי במה שאגד או דן או מוסטפא טורס שילמו והזמינו.
אני מדבר על הדגם העירוני של מרצדס, הרבוע
שעדיין נוסע בדגמים רגילים או מפרקיים. בהחלט לא על המעוגלים מסדרת ה-300 למיניה. באלו באמת יש כסאות נוחים מאוד אבל השימוש בהם לקווים העירוניים היו מועט (והם שימשו בעיקר בקווים הפרבריים למושבי הפרוזדור, מבשרת, מעוז ציון, מוצא ומעלה אדומי. ולפי גילי אני זוכר עוד את קו 10 לגילה, שנחנך כאשר הושלמו הבתים הראשונים בשכונה בשנת 1973 ואת המרצדסים הראשונים הצבועים בכחול שהגיעו לירושלים באותה שנה.
 
אחת הסיבות שאנשים סולדים מיורשלים
זה כי חלקים רבים ממנה מצופים באבן ירושלמית (אני אומר חלקים רבים כי אולי יש מקומות שלא ופשוט לא הייתי בהם). עכשיו אני מבין שהאבן הזאת נועדה לתת לעיר ייחוד מסויים אבל רוב האנשים ,איך נגיד את זה, לא ממש מתחברים לעיצוב . זה נותן הרגשה של תקופת התלמוד כזה.
האבן הירושלמית הזו נראית טוב יותר לאורך שנים
בנייני דירות שנבנו באבן רגילה נראים רע מאוד אחרי 30 שנה, לעיתים גם אחרי 20. אולי אלו תנאי מזג האאויר אבל אין ספק שהאבן נראית טוב יותר.
 

רוזהלי

New member
הרכבת הקלה בי-ם תסע בלי עדיפות ברמזורים
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3523481,00.html הידד לחלמאות
אין על ירושלים

היתה תקופה שנסעתי כל בוקר לעבוד בת"א. עברתי מגוש דן לירושלים רק מבחירה. אין לי רכב ואני מסתדרת מצויין בתחבורה הציבורית בעיר ובנסיעות בינעירוניות ואני נוסעת המון למרכז!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה